quote:Bolle Buiken VIP in de Leidsestraat
Op 15 juli tussen 19.00 en 21.00 uur besteden we speciale aandacht aan producten die extra lekker zijn tijdens je zwangerschap. Op het programma staat onder andere zwangerschapsyoga, je krijgt een demonstratie babymassage en natuurlijk nadere uitleg over het gebruik van Lush producten voor zwangere vrouwen. Bij een aankoop van 25 Euro ontvang je een heerlijke verwengoodiebag.
Geef je op via 020-423 43 15.
Overdag vind ik het ook geen enkel probleem, maar ik slaap zo beroerd.... en dat is niet goed voor mijn 'eind van de dag-incasseringsvermogen'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben eht warme weer nog niet zat, hoor. Ja, zwanger zijn is niet zo fijn met dit weer, maar het is zo mooi zonnig, lekker warm, de mensen lijken wel vriendelijker. Van mij mag het zo blijven, voel als vakantie
Ik slaap ook slecht, maar dat doe ik ook als het minder warm is, dus tja...ik kijk niet op de wekker hoe laat het is. Pas als het licht lijkt te zijn, kijk ik hoe laat het is en als het acceptabel is, sta ik op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Overdag vind ik het ook geen enkel probleem, maar ik slaap zo beroerd.... en dat is niet goed voor mijn 'eind van de dag-incasseringsvermogen'.
Ik ga om 11 uur slapen, ben om half 2, half 3, half 4, half 6 en kwart voor 7 wakker. Joepie![]()
Die je mij hebt aangeraden is zo lekker dat hij bijna op isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:27 schreef miss_sly het volgende:
MeNicole, zet 'em op
owlet, wat lief dat je aan de zwangere dames denkt!
Ik heb van Lush iets om mijn buik mee te masseren, en dat is een heerlijk ding!
Ik slaap op zich wel goed, maar ik ben sinds een maand echt altijd vroeg wakker. Terwijl ik eigenlijk mijn hele leven een uitslaper was. Ben tegenwoordig altijd ruim op tijd op mijn werk, terwijl dat eigenlijk voorheen altijd een beetje een probleem wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik slaap ook slecht, maar dat doe ik ook als het minder warm is, dus tja...ik kijk niet op de wekker hoe laat het is. Pas als het licht lijkt te zijn, kijk ik hoe laat het is en als het acceptabel is, sta ik op.
Zometeen ziekenhuis, diabetesverpleegkundige en eindelijk dietist! Ik hoop dat ze tevreden zijn met mijn waardes en dat de dietist me nog wat tips kan geven.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef mefke79 het volgende:
Sorboer zit vast ook vocht bij, dat plas je zo weer uit straks!
(ik dacht dat ik alleen wat dikke enkels had tot ik gisteren de afdruk van het opblaasdopje van mijn luchtbed letterlijk in mijn been zag staan na een minuutje of 10, oeps vocht zit toch ook al wat hoger)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja,
Mijlpaal: IK BEN 100 DAGEN ZWANGER!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja,
Mijlpaal: IK BEN 100 DAGEN ZWANGER!!!![]()
![]()
![]()
Helemaal over jou heengelezen, maar jij ookquote:
Ieksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
Net trouwens weer een fijne actie; ik ging hier op mijn werk naar t toilet en normaal check ik de bril uitvoerig op viezigheid, maar deze keer kennelijk niet gedaan. Iemand had namelijk de klep naar beneden gedaan en ik had dat niet gezien. Zit ik met m'n blote toedeledokie op die koude klep. Schrok me wild!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gun het jullie allemaal van harte uiteraard, maar ik wil helemaal geen onweer! Ik wil lekker buiten eten vanavond en morgen heb ik een feestje en dan wil ik ook graag mooi weer. Dus da's bij deze mijn bestelling voor Friesland.
Net trouwens weer een fijne actie; ik ging hier op mijn werk naar t toilet en normaal check ik de bril uitvoerig op viezigheid, maar deze keer kennelijk niet gedaan. Iemand had namelijk de klep naar beneden gedaan en ik had dat niet gezien. Zit ik met m'n blote toedeledokie op die koude klep. Schrok me wild!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
Haha, zo heeft m'n oma eens op de klep gepoept!Ze moest zo nodig dat ze al zo goed als begonnen was voordat ze zat, zeg maar. En zo belandde ze dus met het hele zakie op de klep. Zelf bescheurde ze het van het lachen!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Sorry! Dat was Ssserpente volgens mij. Ik ben 26 weken vandaag, ook leuk
maar thanks!
Heu, ik ben er nog hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]voor 26 weken dan! Dat stiekem veel toffer joh, dan 200 dagen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef Linda2205 het volgende:
SollieMaar voor jou had ik al gejompeld
Ohw, ik ga duimen dat je het niet hebt dan!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Nou het heeft vooral met de combi ziek zijn, warmte en zwanger en daardoor extreem moe.Ik hoop in elk geval vanmiddag te weten of ik Q-koorts heb...
Dan komt die van mij misschien ook al snelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:mijn kraampakket van de verzekeraar is net bezorgd... 'Nu al?' riep ik uit tegen de bezorger
Wat een luxe, wij moeten hem vanaf maand 6 zelf ophalenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
mijn kraampakket van de verzekeraar is net bezorgd... 'Nu al?' riep ik uit tegen de bezorger
En ja hoor. Zeiknat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:23 schreef ymme het volgende:
Die onweer enzo, mogen nog even weg blijven.
Ik ben vanmiddag om 14.00 uur thuis, daarna mag het losbarsten
Niet dat ik er dadelijk middenin zit ofzo.
Ik ook! Wat een verontrustend pakket zeg! Een eenpersoonsmatras is niets vergeleken met de kraamverbanden die ik tegenkwam!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij heeft een apotheek of drogist ze ook, sorbo.
Ik heb em snel weer dicht gedaan
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef ymme het volgende:
Dus iedereen kon mijn bh zien... Staat de buurman ook nog buiten, feliciteerd mij met de zwangerschap.
Sta je daar, doorweekt.
Weten jou buren al dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef ymme het volgende:
[..]
En ja hoor. Zeiknat.
In een dikke hagelbui...En bijna wit t-shirt aan.
Dus iedereen kon mijn bh zien... Staat de buurman ook nog buiten, feliciteerd mij met de zwangerschap.
Sta je daar, doorweekt.
We wonen in heel klein dorp.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Xenia het volgende:
[..]
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?
Ik heb het mijn buurman 2 weken geleden verteld. Toen was ik 24 weken zwanger.
Dat heb ik gelezen inderdaad. Lijkt me niet leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef ymme het volgende:
We wonen in heel klein dorp.
Dus ja, die weten het al. Net zoals de rest (heb paar topics terug verteld over hoe en wat).
En weet je wat nou het grappigste is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:Ymme... ruzie is niet leuk... ik hoop dat je gauw wat zekerder wordt van jezelf, je relatie en je toekomst.
Ook in een gezin met wat minder geld worden kinderen groot, en ze hebben er vaak zelf geen/weinig last van dat er minder geld is. Vaak zijn ze lekker creatief om leuke dingen te gaan doen zonder dure dingen nodig te hebben... (ik hoop dat ik goed verwoord heb wat ik bedoel te zeggen... ik wil niemand op z'n tenen trappen...
)
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
vingerverf, kan je niet samen met je moeder een wandelingetje maken?
ssserpente, en dan moet je je zeker niet bedenken dat je er in de eerste dagen na de bevaliling 2 tegelijk in je broekje propt
ik wou het nog een beetje positief houden voor de onwetenden onder onsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
[..]
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen in
Thanks, maar ben bijna 29 weken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Twentemeisje, heel veel sterkte gewenst, wat verschrikkelijk!
Fijn dat je waardes goed waren nu Miss_Sly!
Ssserpente alweer 26 weken![]()
Vlindur al 100 dagen zwanger
Huh dan heb ik vast door de hitte de 9 omgedraaid in een 6quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks, maar ben bijna 29 weken!![]()
O ja, wat ik steeds vergeet: Webkim, welkom terug! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb geen Q-koortsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
DuchessX, ik heb nagevraagd wat ze in het ziekenhuis gebruikten voor standaardvoeding. Het leek me voor de baby het prettigst als je niet over hoeft te stappen. Dat bleek Friso te zijn.
Kruidvat hebben we geprobeerd, maar daar vond ik zelf een vies luchtje aan zitten.
Redelijk..... wel dik maar minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
mcLau, hoe ist vandaag met jouw pootjes? Beetje beter dan gister?
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.
da's een heel goeie tip zeg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef tessie het volgende:
Wij hadden gewoon onze eigen voeding meegenomen naar het ziekenhuis, en ze hebben daar gewoon steeds zijn flesje mee gemaakt, dat mag gewoon.
Wij gebruiken trouwens Etos Hypo Allergeen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.
Heb je ook zo'n startpijn? Dat is bij mij het vervelendst, opstaan nadat ik een poosje gezeten / gelegen heb. Als ik eenmaal op gang ben valt het best mee, maar OOOOH dat opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik ben bekkeninstabiel, verweekt en overbelast en dat is niet zomaar verdwenen. Als het niet veel erger wordt kan ik er prima mee omgaan
Nee, weer een kutnacht. Ik lach er maar om, want als ik me er druk om maak wordt het er niet beter op denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Het leek hier vannacht wat koeler, was dat bij anderen ook? En hebben de dames wat beter geslapen dan ook, eindelijk weer een goed nachje gemaakt?
Yes!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:58 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
innepin ook meldplicht![]()
Ik heb vandaag trouwens ook een soort van mijlpaaltje
nog maar 10 dagen
Het lijkt me zo'n rust geven om de datum van te voren te weten!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Yes!!!![]()
![]()
![]()
En ik hoef er nog maar een paar meer dan die 10
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
BJ, mooie mijlpaal
maarre...innepin heeft meldplicht, maar die is ook veel verder dan ik. Ik heb nog lang geen meldplicht
haha ja soms lijkt het idd gezeur, maar je wilt niet weten hoe opgelucht ik was, dat ik gister voor het eerst in dik 3 maanden weer eens een nacht 'normaal' heb geslapen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat zeuren jullie toch allemaal over dat wel of niet goed slapen.
Oh, niet heel subtiel Guuzewuus, nu jaag je mensen op de kast.
voor iedereen die ergens last van heeft
.
Vertel mij wat lieve schat. Ik heb tijdens de zwangerschap van Stella elke nacht twee uur geslapen (en ben uiteindelijk in een slaap- en waakcentrum beland). Ik functioneerde toch echt heel aardig (bleef gewoon werken tot 4 weken voor de bevalling enzo) en het blijkt een fabeltje dat je zonder slaap niks kuntquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ja soms lijkt het idd gezeur, maar je wilt niet weten hoe opgelucht ik was, dat ik gister voor het eerst in dik 3 maanden weer eens een nacht 'normaal' heb geslapen....
![]()
zonder slaap functioneer je namelijk niet, je hebt energie nodig om energie te kunnen verbranden...
(net als voedsel en vocht..)
![]()
Hihi, gelukkigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:37 schreef Sorbootje het volgende:
Maak je geen zorgen, op de kast klimmen lukt me niet meer
tja bikkel of geen bikkel, ik doe ook wat ik moet doen, maar wel met meer moeite als ik slecht slaap....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:41 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Vertel mij wat lieve schat. Ik heb tijdens de zwangerschap van Stella elke nacht twee uur geslapen (en ben uiteindelijk in een slaap- en waakcentrum beland). Ik functioneerde toch echt heel aardig (bleef gewoon werken tot 4 weken voor de bevalling enzo) en het blijkt een fabeltje dat je zonder slaap niks kunt.
Maar hey, ik ben dan ook een ware bikkel. Wat niet wegneemt dat ik dat heel verdrietig, frustrerend en zwaar vond, dat niet slapen.
nou gelukkig maar danquote:
Goed hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
innepin![]()
Wow, ik ben diep onder de indruk, het lijkt alsof je je hoofd uit het zand getrokken hebt
Ja, we schelen wel zes dagen, ik bedoel maar! Hihi... jij zit nog lekker in 't zand dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
maarre...innepin heeft meldplicht, maar die is ook veel verder dan ik. Ik heb nog lang geen meldplicht
Dá's nog eens een mijlpaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mag ook de blije doos uit gaan hangen in de Prenatal![]()
Naja, afhalen bedoel ik...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:57 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen...
komt ie hè... *tromgeroffel*
*MELDT*
kijk! das nog eens geweldig nieuws!!!quote:
Dat zou kunnen, maar ik zou er niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:09 schreef Chan het volgende:
FTA das een heuze mijlpaal![]()
![]()
Innepin
Enne McLaura een paar is 2 dus dat zou 12 zijn
Als Miss MP heeft, heb ik het ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor Innepin en Miss Sly, die meldplicht hebben
![]()
Precies, ik ook niet. Kan wel ff zonder (nouja, ff.... ben niet zo'n viseterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens mij mag je tonijn met mate. t Is namelijk een grote roovis die kleine visjes eet, die op hun beurt weer bommetjevol kwik zitten. En de tonijn slaat dit dus op. Ikzelf eet 't uit voorzorg maar gewoon helemaal niet.
gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een ego post van mij. Wij hebben maandag de nekplooi meting en combinatie test laten uitvoeren en hebben vandaag per post de uitslag ontvangen. En die is goed! Wij hebben een kans van 1 op 5000 dat ons kindje down syndroom heeftEcht ik ben zo opgelucht!! Nu kan het grote genieten gaan beginnen.
Oeps, same here... Goed zo Asy, gefeliciteerd met je afwezigheid van Q-koorts!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Asy, ik ben helemaal vergeten te juichen voor jou: geen Q-koorts, jeeej! Ook meteen van de onzekerheid af, mooi zo:*
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, jij een paar dagen voor de bevalling? Innepin weet wel wanneer je precies LLM bent
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Yep! Volgens mij ben je als je met verlof gaat gewoon een LLM!
Weet je zeker dat ze Senna mee de kamer uit nemen? Ik weet natuurlijk niet watvoor tests ze allemaal moeten doen ivm de glucose waarden enzo, maar bij ons ging Graeme de kamer niet uit. En als jij Senna gelijk een armbandje ofzo om wil doen, dan mag dat volgens mij best. Ze is jouw baby tochquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef miss_sly het volgende:
LLM![]()
Dan is Nijna dat ook
Even iets heel anders: vandaag besefte ik ineens dat het sowieso dus het ziekenhuis wordt. Geen ramp verder, komt wel goed. Ikj vroeg me alleen af of je iets kan doen als verse ouders om je kindje meteen te 'merken' voor het mee moet met de kinderarts. Iets van een armbandje omdoen ofzo, kan en mag dat? Dat ze me straks neit een ander kind meegeven, zeg maar
Haha, dat is wel heel extreemquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rocka, over je kind herkennen...ken ik nog wel een verhaal...
Vriend van mijn collega durfde zijn kindje niet op te halen van de creche omdat hij bang was dat hij zijn eigen kind niet zou herkennen!
Baby's worden meestal zonder moedervlekken geboren...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:58 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Miss, wat je nu schrijft over het verwisselen van je kind in het ziekenhuis!![]()
![]()
Had ik nog niet aan gedacht...
Ik ga meteen kijken naar moedervlekken enzo als ze geboren is
Brrr eng idee
Niet schadelijk voor de kleine? Hoe lang was je ookalweer zwanger? Het kan weeën veroorzaken, en ik weet niet of die kleine er al klaar voor is om geboren te worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef Kersjes het volgende:Ik wilde het toch nog even aankijken en een blaasontsteking (waarvan ik inmiddels zo goed als zeker van ben dat dit het is) is niet schadelijk voor de kleine, alleen maar vervelend voor mij.
Oh!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Baby's worden meestal zonder moedervlekken geboren...
sorry Duchess...![]()
Ja Kers, dit heb ik onlangs ook gehoord op de pufclub!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Kersjes... blaasontsteking kan ook weeen opwekken he!Althans, dat dacht ik... dus het is wel degelijk slim om het zsm uit te laten sluiten dan wel te bevestigen.
Dat klinkt nogal dramatischquote:Op zondag 5 juli 2009 00:16 schreef DuchessX het volgende:
Vingerverf wat leuk dat je ouders zo blij zijn!Ik hoop dat je binnenkort geen klachten meer hebt
Dito!quote:
Nee precies.... Ik ben benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Als Sjakie geboren is, wordt hij gecheckt en ingepakt en mag ik hem even vasthouden en daarna gaat hij mee naar de afdeling. Als ik (ongeveer 45 minuten later) op de verkoever ben, komt Harold met hem daarheen. Tot zover vind ik het allemaal nog leuk en logisch, maar hij moet waarschijnlijk 48 uur op de kinderafdeling liggen ter observatie ivm mijn medicijnen, en dat vind ik heel erg niet leuk.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Echt bang voor verwisseling ben ik ook niet. Dat gebeurt natuurlijk zelden.
Maar je hebt net een kindje gekregen, amper gezien nog maar, en dan verdwijnt het eventueel al met een onbekende arts uit joiuw gezichtsveld. Lijkt me gewoon geen prettig idee.
Dat is mijn ergernis nummer 1.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:30 schreef huuphuup het volgende:
maar ik vind het soms stiekem wel een klein beetje irritant dat iedereen in mn omgeving er vanuit gaat dat ik het wel spuug en spuugzat zal zijn. Dat is helemaal niet zo. En waarom zou ik? Door lelijke voeten?tuurlijk ben ik nieuwsgierig naar mn meisje maar zat zijn kan ik het alleszins niet noemen.
Daarom vind het het wel fijn dat er als Sjakie op de kinderafdeling ligt, ook een verbinding met een webcam is. Harold kan zelfs op zijn werk kijken, via internet.quote:
Zo ver had ik er niet over nagedachtquote:Op zondag 5 juli 2009 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad Asy, je kindje herkent de stem van de vader bijvoorbeeld ook al, dus ook daarom is het fijn als de papa meegaat.
Daarnaast zeiden ze op de zw.cursus dat het ook voor de moeder heel fijn is, omdat de vader kan vertellen wat er in de tussentijd met je kindje gebeurd is. Er is voor de achterblivjende moeder een gat, en hij kan dat opvullen, wat goed is voor de verwerking en gemoedsrust.
quote:Op zondag 5 juli 2009 09:35 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Huup, misschien straal je het gewoon uit, dat je het zat bent?
Ik ga zo mijn buik op de foto laten zetten![]()
Kersjes succes in het ziekenhuis
Wij deden de cursus 'Met z'n tweeen', net zoiets als 'Samen Bevallen'.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zo ver had ik er niet over nagedacht
Was meer een gevoelskwestie: zo van ik wil gewoon dat een van ons twee precies weet wat er met de baby is gebeurd en als het kon dan ging ik er zelf achteraan
Maar fijn om dit te horen miss.![]()
Ik wil sowieso een cursus gaan volgen, vooral om wat mensen te leren kennen. Weet nog niet wat. Zal volgende keer eens informeren bij de VK. Welke cursus deed jij ook alweer?
Ja maar huup, dat is toch ook zo? Je doet niet anders dan klagen, altijd maar klagen. Geen wonder dat 'men' dnekt dat je er genoeg van hebt!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooooh zou dat het zijn?![]()
![]()
Achja meestal klets ik er maar een beetje langsheen. Het zal wel, het is idd erg lief bedoelt vaak dus ach. Maar het is gewoon zo gek omdat als mensen dan zoiets zeggen ik altijd gelijk denk van oei, heb ik teveel geklaagd of me teveel aangesteld ofzo dat ze dit denken?
Oe.. bij mij juist het omgekeerde. De misselijkheid lijkt iets minder (maar dat komt omdat ik de hele dag crackertjes blijft eten terwijl ik me eerst aan 3 maaltijden hield, maar dat gaat echt niet meer) maar de vermoeidheid is echt ingeslagen als een bom. En daarnaast heb ik ook weer mega zere (.)(.) waarvan ik hoopte ze deze zwangerschap niet zou krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
even een heel voorzichtig jompeltje maar het lijkt erop dat de extreme vermoeidheidsklachten ietwat aan het verminderen zijn. Daar komt wel misselijkheid voor terug maar die krijg ik bestreden door kleine hapjes te blijven eten...
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar huup, dat is toch ook zo? Je doet niet anders dan klagen, altijd maar klagen. Geen wonder dat 'men' dnekt dat je er genoeg van hebt!
Nee hoor, hier iig niet, integendeel. Kan me dan ook niet voorstellen dat je dat buiten het forum wel loopt te doen. Laat ze maar kletsen, joh, ze willen wat zeggen en weten gewoon niet zo goed wat, denk ik.
Juustem!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Achja het is idd gewoon wat te zeggen willen hebben. Net als het eeuwige buikloeren(te groot te klein te eh... iets)
Het valt mij steeds op dat ik hem kleiner zie dan anderen, maar goed, van bovenaf is een relatief klein buikje logisch, omdat Sjaak in mijn lengte ligtquote:Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie mijn buik zelf eigenlijk nooit goed
Ik zie het alleen in de spiegeling in de douchewand en in etalageruiten, en dat is toch niet duidelijk. Gisteren bij Babydump in het pashokje met een voedingsshirtje en een jurkje in een echte spiegel, vond ik hem ineens ook wel indrukwekkend
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Yep, beide, ondanks de toeter die ik in de spiegel zag
Toen ik tegen de gyn zei dat mensen zeiden dat mijn buik klein was, zei hij direct 'Ja, je bent ook zo'n kabouter hè' (ik heb een best grappige gyn). Hij ging het ook nog helemaal uitleggen, dat er vanwege de lengte meer ruimte voor mijn organen is en dus ook voor mijn baarmoeder, en dat Sjakie dus meer 'in' mij dan 'voor' mij ligt.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
McLaura bedankt voor je opmerking over je lengte! Dat is het beste argument in tijden. Ik ben zelf nog ietsje langer en ik vind mijn buik zelf ook lang. Ja tuurlijk, Driekus heeft plek zat om languit te liggen, ik zou het ook doen.
Wel een gek idee dat wij allebei over 4 weken geen toeter meer hebben hè.... Dan zijn we allebei eindelijk mamaquote:Op zondag 5 juli 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Yep, beide, ondanks de toeter die ik in de spiegel zag
Nee helaas, ik probeer zoveel mogelijk mijn bh aan te houden en mijn borsten vasthouden als ie uitgaat 's avonds en als ik moet opstaan. Ziet er nogal lullig uit maar da's niet erg want ik ben toch thuis.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Happy, vervelend dat je borsten zo pijnlijk zijn.... kan je verder ook niet erg veel aan doen lijkt me??
Ja, wij zijn niet voor niks bovengemiddeld langquote:Op zondag 5 juli 2009 11:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee helaas, ik probeer zoveel mogelijk mijn bh aan te houden en mijn borsten vasthouden als ie uitgaat 's avonds en als ik moet opstaan. Ziet er nogal lullig uit maar da's niet erg want ik ben toch thuis.
Wat een lange meiden allemaal. Kom ik aan met mijn 1,62cm
Dat hoor ik ook altijd van de buum (ICvpk in het MCL). Laatst was het helemaal hectisch met een aantal cardio's. En dan moet je maar net de tijd vinden voor je kopje thee. Lijkt me niks als je dan ook nog zwanger bent!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
gister wel lekker gewerkt, dus heb wel goede hoop dat het vanavond vergelijkbaar gaat zijn... (maar dat weet je dus ook nooit op een IC, soms is het hollen of stilstaan....hoewel het de laatste tijd alleen hollen, hollen, hollen is)
Dat is natuurlijk wel heel charmant! Vervelend dat je voorgeveltje zo'n pijn doet!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee helaas, ik probeer zoveel mogelijk mijn bh aan te houden en mijn borsten vasthouden als ie uitgaat 's avonds en als ik moet opstaan. Ziet er nogal lullig uit maar da's niet erg want ik ben toch thuis.
Ooooh dat had ik ook, van Leonieke..... Laat het wat betekenen......quote:Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Vannacht droomde ik eerst dat ik hier aan het bijlezen was, en dat Leonieke zich zwanger meldde, weet de post nog uit mn hoofd en de smileys erbij enzo,
Swegmark High Impact, komt Laura weer met haar reclame. Dat ding is ideaaaaal!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes, succes in het ziekenhuis!
Happy, heb je geen sportbeha? Ik droeg de mijne dag en nacht. Misschien helpt het jou ook door dat te doen.
Van een bh zonder beugel krijg ik erg last van mijn rug maar voor 's nachts zou het misschien een idee zijn maar volgens mij hebben ze die niet in mijn maat 90Fquote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Happy, heb je geen sportbeha? Ik droeg de mijne dag en nacht. Misschien helpt het jou ook door dat te doen.
Jawel toch? Zal je er vast wel wat voor neer moeten tellen, maar bij een Livera ofzo hebben ze toch wel alle maten daarin?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Van een bh zonder beugel krijg ik erg last van mijn rug maar voor 's nachts zou het misschien een idee zijn maar volgens mij hebben ze die niet in mijn maat 90F
Oef.... dat is geen voorgevelTJE..... Hebben ze bij Livera of Hunkemöller jouw maat wel? Misschien kunnen ze daar iets voor je betekenen.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Van een bh zonder beugel krijg ik erg last van mijn rug maar voor 's nachts zou het misschien een idee zijn maar volgens mij hebben ze die niet in mijn maat 90F
Ik zie nu toch ineens voordelen in het hebben van 'maar' 85D (voor ik zwanger werd C) Maar goed, als ik nog een stukje groei op die locatie, zit ik ook in E denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jawel toch? Zal je er vast wel wat voor neer moeten tellen, maar bij een Livera ofzo hebben ze toch wel alle maten daarin?
Ik moet me daar ook maar eens gaan wagen, ik pas gewoon echt niet meer in die grootste maat meegroeibhs van de Hema, bahik zal nu dan dus wel iets van een E cup nodig hebben
volgens mij gaan die maar tot 85Equote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Swegmark High Impact, komt Laura weer met haar reclame. Dat ding is ideaaaaal!
IJSquote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Nijna het volgende:
Zoooo stukkie gefietst, ik heb mn beweging weer gehad voor vandaag.
We hebben een bak ijs gehaald (toch wel handig zo'n landal park met supermarkt heel dichtbij), gaan straks lekker aardbei shake maken, maar het ijs moet eerst weer een beetje in ijs-achtige vorm terugkomen, want het was bijna drinkbaar... haha.
Nu eerst maar een boterhammetje en dan een kleine siesta.
Zou zomaar kunnen. Wel irritant.....quote:
Normale beugelbh's wel gewoon, maar zonder beugel kijk ik eigenlijk nooit naar ivm mijn rug dus. Maar doordat ik zoveel ben afgevallen had ik wat extra ruimte zeg maar, dus nu zitten ze weer goed. Alleen dus niet 's nachts. Ik zal eens rondkijken als het echt blijft.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oef.... dat is geen voorgevelTJE..... Hebben ze bij Livera of Hunkemöller jouw maat wel? Misschien kunnen ze daar iets voor je betekenen.
Dus dàt is het nadeel van een jurkje.... Nu ben ik sowieso geen jurkjesmens (eigenlijk helemaal geen vrouwelijke kledingmens) maar ik twijfelde of ik wel of niet een jurkje of rokje zou willen. Nee dusquote:Op zondag 5 juli 2009 12:28 schreef mefke79 het volgende:
wie maakte nou die opmerking over die jurkjes? Ik vind ze op zich lekker zitten, maar ik krijg van die zweetplekken tussen mijn benen en daardoor dus uitslag. Heeft iemand al echte boxershorts voor zwangeren met echte pijpjes gevonden? Ik heb er van de hema, maar die 'kruipen omhoog' en dan houd je niet echt een pijpje over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |