Goed hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
innepin![]()
Wow, ik ben diep onder de indruk, het lijkt alsof je je hoofd uit het zand getrokken hebt
Ja, we schelen wel zes dagen, ik bedoel maar! Hihi... jij zit nog lekker in 't zand dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
maarre...innepin heeft meldplicht, maar die is ook veel verder dan ik. Ik heb nog lang geen meldplicht
Dá's nog eens een mijlpaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mag ook de blije doos uit gaan hangen in de Prenatal![]()
Naja, afhalen bedoel ik...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:57 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen...
komt ie hè... *tromgeroffel*
*MELDT*
kijk! das nog eens geweldig nieuws!!!quote:
Dat zou kunnen, maar ik zou er niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:09 schreef Chan het volgende:
FTA das een heuze mijlpaal![]()
![]()
Innepin
Enne McLaura een paar is 2 dus dat zou 12 zijn
Als Miss MP heeft, heb ik het ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor Innepin en Miss Sly, die meldplicht hebben
![]()
Precies, ik ook niet. Kan wel ff zonder (nouja, ff.... ben niet zo'n viseterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens mij mag je tonijn met mate. t Is namelijk een grote roovis die kleine visjes eet, die op hun beurt weer bommetjevol kwik zitten. En de tonijn slaat dit dus op. Ikzelf eet 't uit voorzorg maar gewoon helemaal niet.
gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een ego post van mij. Wij hebben maandag de nekplooi meting en combinatie test laten uitvoeren en hebben vandaag per post de uitslag ontvangen. En die is goed! Wij hebben een kans van 1 op 5000 dat ons kindje down syndroom heeftEcht ik ben zo opgelucht!! Nu kan het grote genieten gaan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |