We wonen in heel klein dorp.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Xenia het volgende:
[..]
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?
Ik heb het mijn buurman 2 weken geleden verteld. Toen was ik 24 weken zwanger.
Dat heb ik gelezen inderdaad. Lijkt me niet leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef ymme het volgende:
We wonen in heel klein dorp.
Dus ja, die weten het al. Net zoals de rest (heb paar topics terug verteld over hoe en wat).
En weet je wat nou het grappigste is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:Ymme... ruzie is niet leuk... ik hoop dat je gauw wat zekerder wordt van jezelf, je relatie en je toekomst.
Ook in een gezin met wat minder geld worden kinderen groot, en ze hebben er vaak zelf geen/weinig last van dat er minder geld is. Vaak zijn ze lekker creatief om leuke dingen te gaan doen zonder dure dingen nodig te hebben... (ik hoop dat ik goed verwoord heb wat ik bedoel te zeggen... ik wil niemand op z'n tenen trappen...
)
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
vingerverf, kan je niet samen met je moeder een wandelingetje maken?
ssserpente, en dan moet je je zeker niet bedenken dat je er in de eerste dagen na de bevaliling 2 tegelijk in je broekje propt
ik wou het nog een beetje positief houden voor de onwetenden onder onsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
[..]
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen in
Thanks, maar ben bijna 29 weken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Twentemeisje, heel veel sterkte gewenst, wat verschrikkelijk!
Fijn dat je waardes goed waren nu Miss_Sly!
Ssserpente alweer 26 weken![]()
Vlindur al 100 dagen zwanger
Huh dan heb ik vast door de hitte de 9 omgedraaid in een 6quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks, maar ben bijna 29 weken!![]()
O ja, wat ik steeds vergeet: Webkim, welkom terug! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb geen Q-koortsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
DuchessX, ik heb nagevraagd wat ze in het ziekenhuis gebruikten voor standaardvoeding. Het leek me voor de baby het prettigst als je niet over hoeft te stappen. Dat bleek Friso te zijn.
Kruidvat hebben we geprobeerd, maar daar vond ik zelf een vies luchtje aan zitten.
Redelijk..... wel dik maar minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
mcLau, hoe ist vandaag met jouw pootjes? Beetje beter dan gister?
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.
da's een heel goeie tip zeg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef tessie het volgende:
Wij hadden gewoon onze eigen voeding meegenomen naar het ziekenhuis, en ze hebben daar gewoon steeds zijn flesje mee gemaakt, dat mag gewoon.
Wij gebruiken trouwens Etos Hypo Allergeen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.
Heb je ook zo'n startpijn? Dat is bij mij het vervelendst, opstaan nadat ik een poosje gezeten / gelegen heb. Als ik eenmaal op gang ben valt het best mee, maar OOOOH dat opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik ben bekkeninstabiel, verweekt en overbelast en dat is niet zomaar verdwenen. Als het niet veel erger wordt kan ik er prima mee omgaan
Nee, weer een kutnacht. Ik lach er maar om, want als ik me er druk om maak wordt het er niet beter op denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Het leek hier vannacht wat koeler, was dat bij anderen ook? En hebben de dames wat beter geslapen dan ook, eindelijk weer een goed nachje gemaakt?
Yes!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:58 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
innepin ook meldplicht![]()
Ik heb vandaag trouwens ook een soort van mijlpaaltje
nog maar 10 dagen
Het lijkt me zo'n rust geven om de datum van te voren te weten!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Yes!!!![]()
![]()
![]()
En ik hoef er nog maar een paar meer dan die 10
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
BJ, mooie mijlpaal
maarre...innepin heeft meldplicht, maar die is ook veel verder dan ik. Ik heb nog lang geen meldplicht
haha ja soms lijkt het idd gezeur, maar je wilt niet weten hoe opgelucht ik was, dat ik gister voor het eerst in dik 3 maanden weer eens een nacht 'normaal' heb geslapen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat zeuren jullie toch allemaal over dat wel of niet goed slapen.
Oh, niet heel subtiel Guuzewuus, nu jaag je mensen op de kast.
voor iedereen die ergens last van heeft
.
Vertel mij wat lieve schat. Ik heb tijdens de zwangerschap van Stella elke nacht twee uur geslapen (en ben uiteindelijk in een slaap- en waakcentrum beland). Ik functioneerde toch echt heel aardig (bleef gewoon werken tot 4 weken voor de bevalling enzo) en het blijkt een fabeltje dat je zonder slaap niks kuntquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ja soms lijkt het idd gezeur, maar je wilt niet weten hoe opgelucht ik was, dat ik gister voor het eerst in dik 3 maanden weer eens een nacht 'normaal' heb geslapen....
![]()
zonder slaap functioneer je namelijk niet, je hebt energie nodig om energie te kunnen verbranden...
(net als voedsel en vocht..)
![]()
Hihi, gelukkigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:37 schreef Sorbootje het volgende:
Maak je geen zorgen, op de kast klimmen lukt me niet meer
tja bikkel of geen bikkel, ik doe ook wat ik moet doen, maar wel met meer moeite als ik slecht slaap....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:41 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Vertel mij wat lieve schat. Ik heb tijdens de zwangerschap van Stella elke nacht twee uur geslapen (en ben uiteindelijk in een slaap- en waakcentrum beland). Ik functioneerde toch echt heel aardig (bleef gewoon werken tot 4 weken voor de bevalling enzo) en het blijkt een fabeltje dat je zonder slaap niks kunt.
Maar hey, ik ben dan ook een ware bikkel. Wat niet wegneemt dat ik dat heel verdrietig, frustrerend en zwaar vond, dat niet slapen.
nou gelukkig maar danquote:
Goed hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
innepin![]()
Wow, ik ben diep onder de indruk, het lijkt alsof je je hoofd uit het zand getrokken hebt
Ja, we schelen wel zes dagen, ik bedoel maar! Hihi... jij zit nog lekker in 't zand dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
maarre...innepin heeft meldplicht, maar die is ook veel verder dan ik. Ik heb nog lang geen meldplicht
Dá's nog eens een mijlpaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mag ook de blije doos uit gaan hangen in de Prenatal![]()
Naja, afhalen bedoel ik...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:57 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen...
komt ie hè... *tromgeroffel*
*MELDT*
kijk! das nog eens geweldig nieuws!!!quote:
Dat zou kunnen, maar ik zou er niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:09 schreef Chan het volgende:
FTA das een heuze mijlpaal![]()
![]()
Innepin
Enne McLaura een paar is 2 dus dat zou 12 zijn
Als Miss MP heeft, heb ik het ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor Innepin en Miss Sly, die meldplicht hebben
![]()
Precies, ik ook niet. Kan wel ff zonder (nouja, ff.... ben niet zo'n viseterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens mij mag je tonijn met mate. t Is namelijk een grote roovis die kleine visjes eet, die op hun beurt weer bommetjevol kwik zitten. En de tonijn slaat dit dus op. Ikzelf eet 't uit voorzorg maar gewoon helemaal niet.
gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een ego post van mij. Wij hebben maandag de nekplooi meting en combinatie test laten uitvoeren en hebben vandaag per post de uitslag ontvangen. En die is goed! Wij hebben een kans van 1 op 5000 dat ons kindje down syndroom heeftEcht ik ben zo opgelucht!! Nu kan het grote genieten gaan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |