Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
DuchessX, ik heb nagevraagd wat ze in het ziekenhuis gebruikten voor standaardvoeding. Het leek me voor de baby het prettigst als je niet over hoeft te stappen. Dat bleek Friso te zijn.
Kruidvat hebben we geprobeerd, maar daar vond ik zelf een vies luchtje aan zitten.
Redelijk..... wel dik maar minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
mcLau, hoe ist vandaag met jouw pootjes? Beetje beter dan gister?
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.
da's een heel goeie tip zeg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef tessie het volgende:
Wij hadden gewoon onze eigen voeding meegenomen naar het ziekenhuis, en ze hebben daar gewoon steeds zijn flesje mee gemaakt, dat mag gewoon.
Wij gebruiken trouwens Etos Hypo Allergeen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.
Heb je ook zo'n startpijn? Dat is bij mij het vervelendst, opstaan nadat ik een poosje gezeten / gelegen heb. Als ik eenmaal op gang ben valt het best mee, maar OOOOH dat opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik ben bekkeninstabiel, verweekt en overbelast en dat is niet zomaar verdwenen. Als het niet veel erger wordt kan ik er prima mee omgaan
Nee, weer een kutnacht. Ik lach er maar om, want als ik me er druk om maak wordt het er niet beter op denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Het leek hier vannacht wat koeler, was dat bij anderen ook? En hebben de dames wat beter geslapen dan ook, eindelijk weer een goed nachje gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |