quote:Bolle Buiken VIP in de Leidsestraat
Op 15 juli tussen 19.00 en 21.00 uur besteden we speciale aandacht aan producten die extra lekker zijn tijdens je zwangerschap. Op het programma staat onder andere zwangerschapsyoga, je krijgt een demonstratie babymassage en natuurlijk nadere uitleg over het gebruik van Lush producten voor zwangere vrouwen. Bij een aankoop van 25 Euro ontvang je een heerlijke verwengoodiebag.
Geef je op via 020-423 43 15.
Overdag vind ik het ook geen enkel probleem, maar ik slaap zo beroerd.... en dat is niet goed voor mijn 'eind van de dag-incasseringsvermogen'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben eht warme weer nog niet zat, hoor. Ja, zwanger zijn is niet zo fijn met dit weer, maar het is zo mooi zonnig, lekker warm, de mensen lijken wel vriendelijker. Van mij mag het zo blijven, voel als vakantie
Ik slaap ook slecht, maar dat doe ik ook als het minder warm is, dus tja...ik kijk niet op de wekker hoe laat het is. Pas als het licht lijkt te zijn, kijk ik hoe laat het is en als het acceptabel is, sta ik op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Overdag vind ik het ook geen enkel probleem, maar ik slaap zo beroerd.... en dat is niet goed voor mijn 'eind van de dag-incasseringsvermogen'.
Ik ga om 11 uur slapen, ben om half 2, half 3, half 4, half 6 en kwart voor 7 wakker. Joepie![]()
Die je mij hebt aangeraden is zo lekker dat hij bijna op isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:27 schreef miss_sly het volgende:
MeNicole, zet 'em op
owlet, wat lief dat je aan de zwangere dames denkt!
Ik heb van Lush iets om mijn buik mee te masseren, en dat is een heerlijk ding!
Ik slaap op zich wel goed, maar ik ben sinds een maand echt altijd vroeg wakker. Terwijl ik eigenlijk mijn hele leven een uitslaper was. Ben tegenwoordig altijd ruim op tijd op mijn werk, terwijl dat eigenlijk voorheen altijd een beetje een probleem wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik slaap ook slecht, maar dat doe ik ook als het minder warm is, dus tja...ik kijk niet op de wekker hoe laat het is. Pas als het licht lijkt te zijn, kijk ik hoe laat het is en als het acceptabel is, sta ik op.
Zometeen ziekenhuis, diabetesverpleegkundige en eindelijk dietist! Ik hoop dat ze tevreden zijn met mijn waardes en dat de dietist me nog wat tips kan geven.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef mefke79 het volgende:
Sorboer zit vast ook vocht bij, dat plas je zo weer uit straks!
(ik dacht dat ik alleen wat dikke enkels had tot ik gisteren de afdruk van het opblaasdopje van mijn luchtbed letterlijk in mijn been zag staan na een minuutje of 10, oeps vocht zit toch ook al wat hoger)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja,
Mijlpaal: IK BEN 100 DAGEN ZWANGER!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja,
Mijlpaal: IK BEN 100 DAGEN ZWANGER!!!![]()
![]()
![]()
Helemaal over jou heengelezen, maar jij ookquote:
Ieksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
Net trouwens weer een fijne actie; ik ging hier op mijn werk naar t toilet en normaal check ik de bril uitvoerig op viezigheid, maar deze keer kennelijk niet gedaan. Iemand had namelijk de klep naar beneden gedaan en ik had dat niet gezien. Zit ik met m'n blote toedeledokie op die koude klep. Schrok me wild!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gun het jullie allemaal van harte uiteraard, maar ik wil helemaal geen onweer! Ik wil lekker buiten eten vanavond en morgen heb ik een feestje en dan wil ik ook graag mooi weer. Dus da's bij deze mijn bestelling voor Friesland.
Net trouwens weer een fijne actie; ik ging hier op mijn werk naar t toilet en normaal check ik de bril uitvoerig op viezigheid, maar deze keer kennelijk niet gedaan. Iemand had namelijk de klep naar beneden gedaan en ik had dat niet gezien. Zit ik met m'n blote toedeledokie op die koude klep. Schrok me wild!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
Haha, zo heeft m'n oma eens op de klep gepoept!Ze moest zo nodig dat ze al zo goed als begonnen was voordat ze zat, zeg maar. En zo belandde ze dus met het hele zakie op de klep. Zelf bescheurde ze het van het lachen!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Sorry! Dat was Ssserpente volgens mij. Ik ben 26 weken vandaag, ook leuk
maar thanks!
Heu, ik ben er nog hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]voor 26 weken dan! Dat stiekem veel toffer joh, dan 200 dagen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef Linda2205 het volgende:
SollieMaar voor jou had ik al gejompeld
Ohw, ik ga duimen dat je het niet hebt dan!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Nou het heeft vooral met de combi ziek zijn, warmte en zwanger en daardoor extreem moe.Ik hoop in elk geval vanmiddag te weten of ik Q-koorts heb...
Dan komt die van mij misschien ook al snelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:mijn kraampakket van de verzekeraar is net bezorgd... 'Nu al?' riep ik uit tegen de bezorger
Wat een luxe, wij moeten hem vanaf maand 6 zelf ophalenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
mijn kraampakket van de verzekeraar is net bezorgd... 'Nu al?' riep ik uit tegen de bezorger
En ja hoor. Zeiknat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:23 schreef ymme het volgende:
Die onweer enzo, mogen nog even weg blijven.
Ik ben vanmiddag om 14.00 uur thuis, daarna mag het losbarsten
Niet dat ik er dadelijk middenin zit ofzo.
Ik ook! Wat een verontrustend pakket zeg! Een eenpersoonsmatras is niets vergeleken met de kraamverbanden die ik tegenkwam!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij heeft een apotheek of drogist ze ook, sorbo.
Ik heb em snel weer dicht gedaan
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef ymme het volgende:
Dus iedereen kon mijn bh zien... Staat de buurman ook nog buiten, feliciteerd mij met de zwangerschap.
Sta je daar, doorweekt.
Weten jou buren al dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef ymme het volgende:
[..]
En ja hoor. Zeiknat.
In een dikke hagelbui...En bijna wit t-shirt aan.
Dus iedereen kon mijn bh zien... Staat de buurman ook nog buiten, feliciteerd mij met de zwangerschap.
Sta je daar, doorweekt.
We wonen in heel klein dorp.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Xenia het volgende:
[..]
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?
Ik heb het mijn buurman 2 weken geleden verteld. Toen was ik 24 weken zwanger.
Dat heb ik gelezen inderdaad. Lijkt me niet leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef ymme het volgende:
We wonen in heel klein dorp.
Dus ja, die weten het al. Net zoals de rest (heb paar topics terug verteld over hoe en wat).
En weet je wat nou het grappigste is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:Ymme... ruzie is niet leuk... ik hoop dat je gauw wat zekerder wordt van jezelf, je relatie en je toekomst.
Ook in een gezin met wat minder geld worden kinderen groot, en ze hebben er vaak zelf geen/weinig last van dat er minder geld is. Vaak zijn ze lekker creatief om leuke dingen te gaan doen zonder dure dingen nodig te hebben... (ik hoop dat ik goed verwoord heb wat ik bedoel te zeggen... ik wil niemand op z'n tenen trappen...
)
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
vingerverf, kan je niet samen met je moeder een wandelingetje maken?
ssserpente, en dan moet je je zeker niet bedenken dat je er in de eerste dagen na de bevaliling 2 tegelijk in je broekje propt
ik wou het nog een beetje positief houden voor de onwetenden onder onsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
[..]
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen in
Thanks, maar ben bijna 29 weken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Twentemeisje, heel veel sterkte gewenst, wat verschrikkelijk!
Fijn dat je waardes goed waren nu Miss_Sly!
Ssserpente alweer 26 weken![]()
Vlindur al 100 dagen zwanger
Huh dan heb ik vast door de hitte de 9 omgedraaid in een 6quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks, maar ben bijna 29 weken!![]()
O ja, wat ik steeds vergeet: Webkim, welkom terug! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb geen Q-koortsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
DuchessX, ik heb nagevraagd wat ze in het ziekenhuis gebruikten voor standaardvoeding. Het leek me voor de baby het prettigst als je niet over hoeft te stappen. Dat bleek Friso te zijn.
Kruidvat hebben we geprobeerd, maar daar vond ik zelf een vies luchtje aan zitten.
Redelijk..... wel dik maar minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
mcLau, hoe ist vandaag met jouw pootjes? Beetje beter dan gister?
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en hier is dat dus Nutrilon, dus dat is per ziekenhuis verschillend.
da's een heel goeie tip zeg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef tessie het volgende:
Wij hadden gewoon onze eigen voeding meegenomen naar het ziekenhuis, en ze hebben daar gewoon steeds zijn flesje mee gemaakt, dat mag gewoon.
Wij gebruiken trouwens Etos Hypo Allergeen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ik nagevraagd had wat ze hier in het ziekehuis gaven ipv te zeggen 'in het ziekenhuis geven ze zus of zo'.
Heb je ook zo'n startpijn? Dat is bij mij het vervelendst, opstaan nadat ik een poosje gezeten / gelegen heb. Als ik eenmaal op gang ben valt het best mee, maar OOOOH dat opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik ben bekkeninstabiel, verweekt en overbelast en dat is niet zomaar verdwenen. Als het niet veel erger wordt kan ik er prima mee omgaan
Nee, weer een kutnacht. Ik lach er maar om, want als ik me er druk om maak wordt het er niet beter op denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Het leek hier vannacht wat koeler, was dat bij anderen ook? En hebben de dames wat beter geslapen dan ook, eindelijk weer een goed nachje gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |