Vlindur en Ssserpente gefeliciteerd met jullie mijlpaal

mooie mijlpalen

Ik heb zelf niet zo'n last van de warmte, maar ik stond er even niet bij stil dat ik niet hoef te werken en niet al een kind ornd heb lopen. Dan is het wel gemakkelijker om er geen last van te hebben, net als van weinig slapen. Dus meiden sterkte en ik hoop dat het gauw wat afkoelt!
Ik ben net bij de diabetesverpleegkundige en de dietiste geweest en allebei waren ze heel tevreden over me

Mijn waardes waren weliswaar hier en daar wat verhoogd, maar maar een klein beetje. Er zaten geen grote schommelingen in mijn waardes en mijn dieet is ook goedgekeurd. De dietiste had nog wat tips voor me wat ik kan toevoegen aan mijn dieet, maar ik hoefde niets weg te laten. Van Slimpie light kan ik waterijsjes maken waar ik er wel 3 op een dag van mag, omdat er niets in zit

En bbq-en kan ook, alleen oppassen met stokbrood. Ik kom de laatste weken wel door

Het schijnt dat de waardes in de laatste week voor de bevalling gaan dalen. Ik ben echt heel benieuwd of ik dat dadelijk in mijn boekje terug ga zien. Leuk experiment dus nog

Grappig is dat ik over 3 weken weer terug moet komen en ze zei bij het weggaan: wie weet ben je dan al bevallen, joh

ow ja, dat zou zomaar kunnen, want vandaag 36 weken