abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70602070
voor alle zwangere dames die slecht slapen en zo´n last hebben van de warmte
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70602077
Jullie zijn lief
pi_70602931
Ah, hier zijn jullie.... Zelf ook slecht geslapen maar dan aan het eind van de nacht werd het eindelijk lekker koel, maar ook weer licht en die darmen van me .... Argh, ben echt helemaal klaar met die diarree, maar goed. (sorry,moest effe)

menicole doe es baby laten buiten spelen het is tijd!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:34:04 #29
100412 mefke79
komt goed!
pi_70602961
@rocka: ja we hebben gezellig samen vakantie...nog tot maandag. En daarna hoef ik nog maar tot 6 augustus en stoomt hij door tot de geboorte. Nu nog effe genieten samen dus..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:34:50 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70602978
Panda, laat maar even weten (hier of via PM) of ik je uit het lijstje moet halen

Nou ik heb net boodschappen gedaan, maar wat valt dat tegen zeg!
ik moet er gewoon bijna van

Dames met vocht in de pootjes
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:47:02 #31
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70603240
Twentemeisje wat verdrietig, veel sterkte!
pi_70603380
Heeej, zie ik daar ineens 'wrapkim' in het lijstje Thomas krijgt een brusje
Gefeliciteerd! Dat het maar een fijne 'dracht' mag worden en de komende tijd dan nog even zonder doek maar lekker in mama
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:54:40 #33
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70603417
Twentemeisje wat een verdrietig nieuws. Hopelijk hebben jullie een mooi weekend samen in Maastricht

Huup misschien even langs de huisarts voor advies? Niet dat je straks meer last krijgt ofzo

Pff nou de hitte mag van mij ook weg hoor. Het is hier op kantoor om te stikken en het zweet loopt de hele dag in straaltjes langs mijn rug En als ik dan thuis kom, heb ik natuurlijk nog een lief klein meisje rondlopen dat ook de nodige aandacht nodig heeft.

Oh en ik heb zo'n last van mijn hormonen. Lijkt ook wel erger te zijn met het warme weer.Vanmorgen zei een van de leidsters dat Linde zo groot wordt. 'Ze wordt echt al een grote zus' zei ze. Moest echt mijn best doen om mijn tranen binnen te houden Mijn kleine meisje wordt straks een echte grote zus
pi_70603604
Oh Twente wat een rot nieuws

En jee Huup, die voeten van je! Ik kan er geen striae in ontdekken. Maar als jij ze ziet dan zal dat wel toch? Dat ze geen zeer doen!

Stiemie, jij emo kip

Ik moet hier nog een keer bloed laten prikken. Ze hebben het een en ander niet gerpikt in het ziekenhuis. Dus kan ik nog een keer heen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70603713
Het weer voor vandaag:

Waarschuwing
De komende uren kunnen in het zuiden hevige buien ontstaan met kans op onweer, hagel, windstoten en lokaal zware neerslag. Later op de dag breiden de buien zich uit in noordelijke richting.

Vanochtend vallen in het zuidwesten enkele onweersbuien. In de rest van het land eerst zon, maar in de loop van de dag ook een paar stevige buien met kans op hagel en windstoten. Het wordt opnieuw warm met maxima tussen 25 en 30 graden en er staat maar weinig wind. Vanaf morgen minder warm, vooral na het weekeinde.
Opgesteld vrijdag 03 juli 2009 09:52

Kom maar op met die onweer!! \o/
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:14:54 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70603948
Twentemeisje... wat vreselijk verdrietig zeg...

-----

Ik heb net mijn stempeltje voor ok weer gekregen. Bloeddruk ok, gewicht ok, alles ok, tot over 2 weken. Doe rustig aan en drink veel.
pi_70603955
Ik vind dit weer zélf nog wel lekker, maar mijn man en kind kunnen er erg slecht tegen.

Dus kom dan maar met wat koelheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:15:36 #38
100412 mefke79
komt goed!
pi_70603968
Vlindur, over dat weer: eerst zien en dan geloven! Al zou een afkoelend buitje op zich welkom zijn. Al zal het nog wel even duren, onze konijnen worden voor onweer erg onrustig en gaan dan uit zichzelf binnen liggen. Ze liggen nu nog heerlijk buiten te pitten....dus duurt nog wel effe.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70604183
Die onweer enzo, mogen nog even weg blijven.
Ik ben vanmiddag om 14.00 uur thuis, daarna mag het losbarsten
Niet dat ik er dadelijk middenin zit ofzo.
pi_70604202
Twentemeisje, wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte voor jullie saampjes!
pi_70604262
Oh ja,

Mijlpaal: IK BEN 100 DAGEN ZWANGER!!!
pi_70604485
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja,

Gefeliciteeeeerd!

Ik gister 200!
pi_70604563
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:32 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Gefeliciteeeeerd!

Ik gister 200!
Oh die is ook stoer!
Jij ook nog gefeliciteerd!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:37:59 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70604635
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja,

pi_70604659
Vlindur en Ssserpente gefeliciteeeeerd!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70604678
Thnx Asy En huup ook bedankt!

Ik ga ff naar het ziekenhuis voor de bloedaftap. Tot strakjes!
pi_70604695
Ik gun het jullie allemaal van harte uiteraard, maar ik wil helemaal geen onweer! Ik wil lekker buiten eten vanavond en morgen heb ik een feestje en dan wil ik ook graag mooi weer. Dus da's bij deze mijn bestelling voor Friesland.

Net trouwens weer een fijne actie; ik ging hier op mijn werk naar t toilet en normaal check ik de bril uitvoerig op viezigheid, maar deze keer kennelijk niet gedaan. Iemand had namelijk de klep naar beneden gedaan en ik had dat niet gezien. Zit ik met m'n blote toedeledokie op die koude klep. Schrok me wild!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:43:19 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70604809
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:32 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Gefeliciteeeeerd!

Ik gister 200!
Helemaal over jou heengelezen, maar jij ook
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
Net trouwens weer een fijne actie; ik ging hier op mijn werk naar t toilet en normaal check ik de bril uitvoerig op viezigheid, maar deze keer kennelijk niet gedaan. Iemand had namelijk de klep naar beneden gedaan en ik had dat niet gezien. Zit ik met m'n blote toedeledokie op die koude klep. Schrok me wild!
Ieks
pi_70604879
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gun het jullie allemaal van harte uiteraard, maar ik wil helemaal geen onweer! Ik wil lekker buiten eten vanavond en morgen heb ik een feestje en dan wil ik ook graag mooi weer. Dus da's bij deze mijn bestelling voor Friesland.

Haha, zo heeft m'n oma eens op de klep gepoept! Ze moest zo nodig dat ze al zo goed als begonnen was voordat ze zat, zeg maar. En zo belandde ze dus met het hele zakie op de klep. Zelf bescheurde ze het van het lachen!
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 11:04:23 #50
5428 crew  miss_sly
pi_70605520
Vlindur en Ssserpente gefeliciteerd met jullie mijlpaal mooie mijlpalen

Ik heb zelf niet zo'n last van de warmte, maar ik stond er even niet bij stil dat ik niet hoef te werken en niet al een kind ornd heb lopen. Dan is het wel gemakkelijker om er geen last van te hebben, net als van weinig slapen. Dus meiden sterkte en ik hoop dat het gauw wat afkoelt!

Ik ben net bij de diabetesverpleegkundige en de dietiste geweest en allebei waren ze heel tevreden over me Mijn waardes waren weliswaar hier en daar wat verhoogd, maar maar een klein beetje. Er zaten geen grote schommelingen in mijn waardes en mijn dieet is ook goedgekeurd. De dietiste had nog wat tips voor me wat ik kan toevoegen aan mijn dieet, maar ik hoefde niets weg te laten. Van Slimpie light kan ik waterijsjes maken waar ik er wel 3 op een dag van mag, omdat er niets in zit En bbq-en kan ook, alleen oppassen met stokbrood. Ik kom de laatste weken wel door
Het schijnt dat de waardes in de laatste week voor de bevalling gaan dalen. Ik ben echt heel benieuwd of ik dat dadelijk in mijn boekje terug ga zien. Leuk experiment dus nog

Grappig is dat ik over 3 weken weer terug moet komen en ze zei bij het weggaan: wie weet ben je dan al bevallen, joh ow ja, dat zou zomaar kunnen, want vandaag 36 weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')