Heu, ik ben er nog hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]voor 26 weken dan! Dat stiekem veel toffer joh, dan 200 dagen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef Linda2205 het volgende:
SollieMaar voor jou had ik al gejompeld
Ohw, ik ga duimen dat je het niet hebt dan!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Nou het heeft vooral met de combi ziek zijn, warmte en zwanger en daardoor extreem moe.Ik hoop in elk geval vanmiddag te weten of ik Q-koorts heb...
Dan komt die van mij misschien ook al snelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:mijn kraampakket van de verzekeraar is net bezorgd... 'Nu al?' riep ik uit tegen de bezorger
Wat een luxe, wij moeten hem vanaf maand 6 zelf ophalenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
mijn kraampakket van de verzekeraar is net bezorgd... 'Nu al?' riep ik uit tegen de bezorger
En ja hoor. Zeiknat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:23 schreef ymme het volgende:
Die onweer enzo, mogen nog even weg blijven.
Ik ben vanmiddag om 14.00 uur thuis, daarna mag het losbarsten
Niet dat ik er dadelijk middenin zit ofzo.
Ik ook! Wat een verontrustend pakket zeg! Een eenpersoonsmatras is niets vergeleken met de kraamverbanden die ik tegenkwam!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij heeft een apotheek of drogist ze ook, sorbo.
Ik heb em snel weer dicht gedaan
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef ymme het volgende:
Dus iedereen kon mijn bh zien... Staat de buurman ook nog buiten, feliciteerd mij met de zwangerschap.
Sta je daar, doorweekt.
Weten jou buren al dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef ymme het volgende:
[..]
En ja hoor. Zeiknat.
In een dikke hagelbui...En bijna wit t-shirt aan.
Dus iedereen kon mijn bh zien... Staat de buurman ook nog buiten, feliciteerd mij met de zwangerschap.
Sta je daar, doorweekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |