We wonen in heel klein dorp.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Xenia het volgende:
[..]
Weet je buurman dat al? Hoeveel weken ben je nu?
Ik heb het mijn buurman 2 weken geleden verteld. Toen was ik 24 weken zwanger.
Dat heb ik gelezen inderdaad. Lijkt me niet leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef ymme het volgende:
We wonen in heel klein dorp.
Dus ja, die weten het al. Net zoals de rest (heb paar topics terug verteld over hoe en wat).
En weet je wat nou het grappigste is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:Ymme... ruzie is niet leuk... ik hoop dat je gauw wat zekerder wordt van jezelf, je relatie en je toekomst.
Ook in een gezin met wat minder geld worden kinderen groot, en ze hebben er vaak zelf geen/weinig last van dat er minder geld is. Vaak zijn ze lekker creatief om leuke dingen te gaan doen zonder dure dingen nodig te hebben... (ik hoop dat ik goed verwoord heb wat ik bedoel te zeggen... ik wil niemand op z'n tenen trappen...
)
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
vingerverf, kan je niet samen met je moeder een wandelingetje maken?
ssserpente, en dan moet je je zeker niet bedenken dat je er in de eerste dagen na de bevaliling 2 tegelijk in je broekje propt
ik wou het nog een beetje positief houden voor de onwetenden onder onsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
[..]
Broekje? Je kan beter een tent aantrekken, dan passen er tenminste 2 van die dingen in
Thanks, maar ben bijna 29 weken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Twentemeisje, heel veel sterkte gewenst, wat verschrikkelijk!
Fijn dat je waardes goed waren nu Miss_Sly!
Ssserpente alweer 26 weken![]()
Vlindur al 100 dagen zwanger
Huh dan heb ik vast door de hitte de 9 omgedraaid in een 6quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks, maar ben bijna 29 weken!![]()
O ja, wat ik steeds vergeet: Webkim, welkom terug! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb geen Q-koortsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef mijsje het volgende:
Asy, weet je al of je Q-koorts hebt? Ik hoop het niet!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |