Yes!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:58 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
innepin ook meldplicht![]()
Ik heb vandaag trouwens ook een soort van mijlpaaltje
nog maar 10 dagen
Het lijkt me zo'n rust geven om de datum van te voren te weten!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Yes!!!![]()
![]()
![]()
En ik hoef er nog maar een paar meer dan die 10
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
BJ, mooie mijlpaal
maarre...innepin heeft meldplicht, maar die is ook veel verder dan ik. Ik heb nog lang geen meldplicht
haha ja soms lijkt het idd gezeur, maar je wilt niet weten hoe opgelucht ik was, dat ik gister voor het eerst in dik 3 maanden weer eens een nacht 'normaal' heb geslapen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat zeuren jullie toch allemaal over dat wel of niet goed slapen.
Oh, niet heel subtiel Guuzewuus, nu jaag je mensen op de kast.
voor iedereen die ergens last van heeft
.
Vertel mij wat lieve schat. Ik heb tijdens de zwangerschap van Stella elke nacht twee uur geslapen (en ben uiteindelijk in een slaap- en waakcentrum beland). Ik functioneerde toch echt heel aardig (bleef gewoon werken tot 4 weken voor de bevalling enzo) en het blijkt een fabeltje dat je zonder slaap niks kuntquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ja soms lijkt het idd gezeur, maar je wilt niet weten hoe opgelucht ik was, dat ik gister voor het eerst in dik 3 maanden weer eens een nacht 'normaal' heb geslapen....
![]()
zonder slaap functioneer je namelijk niet, je hebt energie nodig om energie te kunnen verbranden...
(net als voedsel en vocht..)
![]()
Hihi, gelukkigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:37 schreef Sorbootje het volgende:
Maak je geen zorgen, op de kast klimmen lukt me niet meer
tja bikkel of geen bikkel, ik doe ook wat ik moet doen, maar wel met meer moeite als ik slecht slaap....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:41 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Vertel mij wat lieve schat. Ik heb tijdens de zwangerschap van Stella elke nacht twee uur geslapen (en ben uiteindelijk in een slaap- en waakcentrum beland). Ik functioneerde toch echt heel aardig (bleef gewoon werken tot 4 weken voor de bevalling enzo) en het blijkt een fabeltje dat je zonder slaap niks kunt.
Maar hey, ik ben dan ook een ware bikkel. Wat niet wegneemt dat ik dat heel verdrietig, frustrerend en zwaar vond, dat niet slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |