Oeps, same here... Goed zo Asy, gefeliciteerd met je afwezigheid van Q-koorts!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Asy, ik ben helemaal vergeten te juichen voor jou: geen Q-koorts, jeeej! Ook meteen van de onzekerheid af, mooi zo:*
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, jij een paar dagen voor de bevalling? Innepin weet wel wanneer je precies LLM bent
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Yep! Volgens mij ben je als je met verlof gaat gewoon een LLM!
Weet je zeker dat ze Senna mee de kamer uit nemen? Ik weet natuurlijk niet watvoor tests ze allemaal moeten doen ivm de glucose waarden enzo, maar bij ons ging Graeme de kamer niet uit. En als jij Senna gelijk een armbandje ofzo om wil doen, dan mag dat volgens mij best. Ze is jouw baby tochquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef miss_sly het volgende:
LLM![]()
Dan is Nijna dat ook
Even iets heel anders: vandaag besefte ik ineens dat het sowieso dus het ziekenhuis wordt. Geen ramp verder, komt wel goed. Ikj vroeg me alleen af of je iets kan doen als verse ouders om je kindje meteen te 'merken' voor het mee moet met de kinderarts. Iets van een armbandje omdoen ofzo, kan en mag dat? Dat ze me straks neit een ander kind meegeven, zeg maar
Haha, dat is wel heel extreemquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rocka, over je kind herkennen...ken ik nog wel een verhaal...
Vriend van mijn collega durfde zijn kindje niet op te halen van de creche omdat hij bang was dat hij zijn eigen kind niet zou herkennen!
Baby's worden meestal zonder moedervlekken geboren...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:58 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Miss, wat je nu schrijft over het verwisselen van je kind in het ziekenhuis!![]()
![]()
Had ik nog niet aan gedacht...
Ik ga meteen kijken naar moedervlekken enzo als ze geboren is
Brrr eng idee
Niet schadelijk voor de kleine? Hoe lang was je ookalweer zwanger? Het kan weeën veroorzaken, en ik weet niet of die kleine er al klaar voor is om geboren te worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef Kersjes het volgende:Ik wilde het toch nog even aankijken en een blaasontsteking (waarvan ik inmiddels zo goed als zeker van ben dat dit het is) is niet schadelijk voor de kleine, alleen maar vervelend voor mij.
Oh!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Baby's worden meestal zonder moedervlekken geboren...
sorry Duchess...![]()
Ja Kers, dit heb ik onlangs ook gehoord op de pufclub!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Kersjes... blaasontsteking kan ook weeen opwekken he!Althans, dat dacht ik... dus het is wel degelijk slim om het zsm uit te laten sluiten dan wel te bevestigen.
Dat klinkt nogal dramatischquote:Op zondag 5 juli 2009 00:16 schreef DuchessX het volgende:
Vingerverf wat leuk dat je ouders zo blij zijn!Ik hoop dat je binnenkort geen klachten meer hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |