abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70639756
Faja!!!! Wat geweldig!!!

Alle mijlpaaldames hoera!

Innepin Spannend!

Er gaan weer verse beebjes komen!!!

Ik heb vanmorgen de was afgehaald en gestreken, nieuwe was in de machine gedaan en weer opgehangen, de douchedeuren van binnen en van buiten met antikal geschrobd en nu doe ik NIKS meer. Pfffff ben er helemaal moe van

Bedankt trouwens nog voor de voedingstips dames
#geen
  Moderator zaterdag 4 juli 2009 @ 13:41:23 #202
5428 crew  miss_sly
pi_70640125
Faja, dat is goed nieuws

Rocka, 3e trimester is een heuse mijlpaal! En de blije doos uithangen niet minder

Tonijn uit blik mag je echt wel minstens een keer per week hebben, hoor. Echt niet nodig om dat de volledige zwangerschap te laten staan als je daar van houdt. En in die lunchsalade zit bliktonijn!

Ik ga lekker een blikje tonijn openmaken en zelf tonijnsalade maken voor mijn lunch Je heb tme op een idee gebracht, happy!

Ow ja, wanneer ben je nou LLM?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:57:07 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70640444
Faja goed nieuws!

Rocka een echte mijlpaal!

Ik let eigenlijk niet heel erg op of ik teveel vis eet. Zo idioot veel vis eten we hier niet, in elk geval eigenlijk nooit meer dan 2 keer per week. En die hele zeldzame keer dat we wel 2 x tonijn en 1 x zalm of andersom eten dat overleven we wel denk ik.

Ik zit foto's te gluren van het verse beebje van mn klasgenootje. Omg wat een schatje wat een mooi ventje is dat. Nu wil ik ook, maar ik moet nog wel ff
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:21:44 #204
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70640958
Faja, wat een goede uitslag

Bar, fijn dat je minder benauwd bent nu!

Duchess, lekker uitrusten verder vandaag, je hebt ZAT gedaan zo te lezen

Ik ben een beetje bang dat het weer mis is
Gistermiddag kreeg ik buikpijn. Eenmaal thuis ben ik na het eten languit op de bank gaan liggen en ben er omstreeks 8 uur in slaap gekukeld. Op de een of andere manier ben ik in bed verzeild geraakt waar ik om 4 uur vanmorgen wakker werd met weer een pijnlijke buik. Rustig aan gedaan verder, ook omdat ik misselijk was en weer moest overgeven, net 2 uurtjes geslapen en nu.... nog steeds buikpijn
Nou zouden het indalingsweeen kunnen zijn. Wel een beetje vroeg, zeker voor een 2e, maar aan de andere kant heb ik hoogstwaarschijnlijk een niet al te kleine baby in mijn buik.
Dinsdag pas weer een controle + echo en eigenlijk ben ik gewoon bang dat die GBS weer voor een blaasontsteking gezorgd heeft... Ik heb besloten het vandaag nog even aan te kijken en als de pijn blijft aanhouden morgen even het ziekenhuis bel voor overleg. Uit de sneltest komt nl. lang niet altijd naar voiren dat het inderdaad blaasontsteking is, dat moet op kweek worden gezet voor een paar dagen en dan vind ik dinsdag eigenlijk te ver weg.
Pfffffff, ik ben echt angstig nu, heb absoluut geen zin in alweer antiobiotica of erger nog... een opname.
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:24:52 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70641026
Duchess, wat ben je al ijverig geweest!

Och kersjes, het zit je ook niet echt mee he?
pi_70641184
@ Kersjes. Het zit je inderdaad niet mee.
Hopelijk is het snel over. En als je het niet bevalt, gewoon bellen.
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen meid
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:11:27 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70642008
@kersjes, zoiezo nog even een dikke kus, wat een zwangerschap
Dat indalingsweeën, opzich, vorige week bij de controlle, kwam de vk na wat voelwerk erachter dat dit kindje gewoon al ingedaald ligt, met hoofdje klem in het bekken.
Dus misschien is dat bij jou ook gewoon mogelijk hoor.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator zaterdag 4 juli 2009 @ 15:51:52 #208
5428 crew  miss_sly
pi_70642931
Duchess, jij ijverige dame! En dat met dit weer en je vermoeidheid

Kersjes, ik hoop voor je dat je niet weer aan de ab moet. En in geval van twijfel, bellen!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:07:06 #209
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_70643382
Lees ik net, in het OP-lijstje, dat Tan zwanger is: speciaal voor haar:
Gefeliciteerd!!
(En wat je nog meer nodig hebt, dat mag je namens mij, wensen...)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_70643708
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, wanneer ben je nou LLM?
ehm, jij een paar dagen voor de bevalling? Innepin weet wel wanneer je precies LLM bent
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:32:58 #211
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70644035
Hè bah, Kersjes, daar zit je idd niet op te wachten, echt heel vervelend. Hoop voor je dat het dan met het indalen te maken heeft en niet met blaasontsteking ofzo

Asy, ik ben helemaal vergeten te juichen voor jou: geen Q-koorts, jeeej! Ook meteen van de onzekerheid af, mooi zo:*

Een voor alle mijlpalen was ik ook nog vergeteten, dus bij deze en ik doe zelf ook even mee: ik was gisteren 18 weken.. Extreem bizar hoe snel het nu gaat, overanderhalve week hebben we de 20 weken-echo gewoon al! Dan ben ik dus op de helft én horen we hopelijk wat het gaat worden Kan er af en toe ff niet bij met mijn pet hoor
3!
pi_70645561
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Asy, ik ben helemaal vergeten te juichen voor jou: geen Q-koorts, jeeej! Ook meteen van de onzekerheid af, mooi zo:*
Oeps, same here... Goed zo Asy, gefeliciteerd met je afwezigheid van Q-koorts!
pi_70646053
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef mijsje het volgende:

[..]

ehm, jij een paar dagen voor de bevalling? Innepin weet wel wanneer je precies LLM bent

Miss, Rocka noemde mij met 36wk LLM. Met andere woorden: Je bent dus NU LLM. Dat je 't even weet

Kersjes, nog meer ellende... hoop dat je niet nog meer ab en ziekenhuisgebeuren hoeft te doorstaan

Faja, fijn van de goede uitslag

Mijn mama is mijn ramen aan het lappen Lief hè
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:43:41 #214
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70646151
Yep! Volgens mij ben je als je met verlof gaat gewoon een LLM! Met een week of 33-34 is alles opeens een stuk zwaarder en dat vond ik de vorige keer echt LLM.
Stelletje LLM-ers!
Duurt hier lekker nog heeeeeel lang!

voor die die het nodig hebben...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70646290
Kersjes: BELLEN!!! Niet tot morgen wachten, maar overleggen en laten checken. Wat betreft de gezondheid van je baby en jouzelf kun je altijd beter een keer te veel bellen dan te weinig. (En de combinatie van buikpijn en misselijkheid verdient écht een extra controle)

Duchess wat ben je lekker bezig geweest! Ik heb vandaag echt een duffe dag, zelfs een middagslaapje gedaan
Innepin met meldplicht
En miss_sly een LLM
  Moderator zaterdag 4 juli 2009 @ 18:03:15 #216
5428 crew  miss_sly
pi_70646724
LLM
Dan is Nijna dat ook

Even iets heel anders: vandaag besefte ik ineens dat het sowieso dus het ziekenhuis wordt. Geen ramp verder, komt wel goed. Ikj vroeg me alleen af of je iets kan doen als verse ouders om je kindje meteen te 'merken' voor het mee moet met de kinderarts. Iets van een armbandje omdoen ofzo, kan en mag dat? Dat ze me straks neit een ander kind meegeven, zeg maar
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:19:29 #217
100412 mefke79
komt goed!
pi_70647170
Kersjes, hopelijk valt het mee!
Asynur, geen q koorts
Faja, dat is een hele mooi uitslag
Mijlpalen (rocka in trimester drie... hellup, dan ik ook, ik had mijn kop nog een meter of 2 diep het zand in zitten voor deze mijlpaal!)
Miss, geen idee of dat kan, maar van de andere kant, je kan het gewoon vragen.

Zooo en ik roep nog effe vrolijk goede morgen! Ben net wakker namelijk . We hebben vanochtend de maxi cosi en de kinderwagen opgehaald in Tilburg, daarna met manlief en schoonmoeder op het terras gezeten en met een feestje voor de boeg was het dus tijd om even bij te slapen. Dat even werd alleen dik drie uur. Ach, ik had het nodig.
En ik denk dat het niet eens Driekus is die mij af en toe bijna laat kokhalzen, ik heb even opgezocht en je kan dus ook een wat 'openstaand' maagklepje hebben door hormonen. Hmm, als ze mij dus over vier maanden gaan vertellen dat onze uk reflux heeft kan ik die arts precies vertellen hoe dat voelt. Ach, Kersjes zei het geloof ik al, hoofd omhoog en dan overleef ik dat ook wel weer. En een glaasje water bij mijn bed om die vieze smaak weg te spoelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70647607
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Yep! Volgens mij ben je als je met verlof gaat gewoon een LLM!
Maar dat telt niet als je 2 weken eerder met verlof moest dan je zou willen hoor, vind ik!
pi_70648138
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef miss_sly het volgende:
LLM
Dan is Nijna dat ook

Even iets heel anders: vandaag besefte ik ineens dat het sowieso dus het ziekenhuis wordt. Geen ramp verder, komt wel goed. Ikj vroeg me alleen af of je iets kan doen als verse ouders om je kindje meteen te 'merken' voor het mee moet met de kinderarts. Iets van een armbandje omdoen ofzo, kan en mag dat? Dat ze me straks neit een ander kind meegeven, zeg maar
Weet je zeker dat ze Senna mee de kamer uit nemen? Ik weet natuurlijk niet watvoor tests ze allemaal moeten doen ivm de glucose waarden enzo, maar bij ons ging Graeme de kamer niet uit. En als jij Senna gelijk een armbandje ofzo om wil doen, dan mag dat volgens mij best. Ze is jouw baby toch
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70648220
Kersjes toch! Echt even aandacht aan besteden en bellen hoor...

Ik heb vanmiddag ook in bed gelegen hoor...voelde me zo slap, misselijk en duizelig. Maar nu gaat het weer beter hoor

Mefke hoe is de kinderwagen? Al mee rondgereden?
Wij mogen de 18e onze kinderwagen ophalen in Tilburg

Oeh Miss, wat je nu schrijft over het verwisselen van je kind in het ziekenhuis! Had ik nog niet aan gedacht... Ik ga meteen kijken naar moedervlekken enzo als ze geboren is Brrr eng idee
#geen
pi_70648240
Ze krijgen sowieso een naambandje om als ze net geboren zijn.
En Lis is ook niet bij me weggeweest toen ze na haar geboorte elk uur haar suiker moesten testen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:08:27 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_70648439
De kinderwagen is super! Alleen ik vind het maar een raar idee dat ie er 'al' is. Ik heb mijn kop echt ergens diep in een laag zand zitten. Ben gewoon al 29 weken, mag over 8 weken al thuisbevallen maar ik ga gewoon uit van 42 weken dus dan heb ik nog tijd zat om alles te doen wat ik nog wil doen.
Miss, ik neem aan dat suiker controleren bij een ukkie niet anders is dan wat je nu zelf doet, dus vingerprikjes. Daar hoeven ze de kamer niet voor uit lijkt me zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:15:25 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70648639
Bij de onze gingen ze destijds wel effe naar de kamer ernaast ivm de APGAR maar mijn vriend werd mee gevraagd.

Ik weet nog dat ik 's nachts toen ik alleen was lag te piekeren of ik mijn eigen kindje wel zou herkennen. En toen ik hem zag wist ik zeker dat hij het was.
En ik weet nog dat we hem bij de Burgerlijke Stand in het ziekenhuis gingen aangeven, en we hoorden hem huilen en we keken elkaar aan en ik zei 'Da's die van ons' Je herkent het gewoon heel gauw uit duizenden. Echt waar Geen zorgen over maken!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70649148
Meike is niet uit mijn zicht geweest, maar ze kreeg wel zo'n ieniemienie ziekenhuis armbandje om met haar naam erop. Af en toe spiek er even weer naar, o zo klein!

De babykamer heeft behang! Woei!

Rocka, over je kind herkennen...ken ik nog wel een verhaal...
Vriend van mijn collega durfde zijn kindje niet op te halen van de creche omdat hij bang was dat hij zijn eigen kind niet zou herkennen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70649416
MissSly, hebben ze bij het ziekenhuis waar je gaat bevallen geen voorlichtingsavond? Daar kan je dat soort dingen ook vragen...
Graeme kreeg trouwens helemaal geen naamarmbandje van het ziekenhuis om... Misschien omdat hij dus toch die kraamsuite niet uit hoefde, dus dan is het ook niet zo nodig denk ik..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')