abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70660493
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Kersjes, succes in het ziekenhuis!
Dito!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:27:08 #252
5428 crew  miss_sly
pi_70660522
Echt bang voor verwisseling ben ik ook niet. Dat gebeurt natuurlijk zelden.
Maar je hebt net een kindje gekregen, amper gezien nog maar, en dan verdwijnt het eventueel al met een onbekende arts uit joiuw gezichtsveld. Lijkt me gewoon geen prettig idee.

Ik ga gewoon nog eens even goed nadenken wat ik nu precies wil tijdens en direct na de bevalling. Ik krijg hier en daar goede info en tips over van alles, en op basis daarvan zal ik met schaap afspreken hoe en wat. Vind ik gewoon wel belangrijk om later met een goed gevoel op een en ander terug te kijken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 juli 2009 @ 09:30:05 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70660546
Goeiemorgen!

Kers vervelend dat het niet vanzelf over is gegaan. Veel succes strakjes in het ziekenhuis

En een voor iedereen die het nodig heeft, klachten of niet.

Vingerverf haha dat klinkt bekend wat je zegt. Ik geniet ook echt 100% van deze zwangerschap en ik vond et zo gek toen iemand anders laatst tegen me zei van jaaaa maar ja hebt wel een problematische zwangerschap hoor! Ik vind dat zelf helemaal niet en ervaar dat ook niet zo. Voor zover ik al klachten heb zijn ze niet shocking en ze horen er gewoon bij. En t is maar goed dat ik graag slippers draag
maar ik vind het soms stiekem wel een klein beetje irritant dat iedereen in mn omgeving er vanuit gaat dat ik het wel spuug en spuugzat zal zijn. Dat is helemaal niet zo. En waarom zou ik? Door lelijke voeten? tuurlijk ben ik nieuwsgierig naar mn meisje maar zat zijn kan ik het alleszins niet noemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:33:35 #254
5428 crew  miss_sly
pi_70660574
Wat apart huup, want in min omgeving gaat iedereen er juist vanuit dat ik het nog lang niet zat ben, hooguit de warmte, terwijl ik echt blij ben dat het bijna voorbij is. En ik heb toch echt niet al die weken gedaan of ik het nou zo geweldig vind.

Kersjes, succes in het ziekenhuis Goed dat je gaat!
pi_70660591
Goedemorgen!
Huup, misschien straal je het gewoon uit, dat je het zat bent?
Ik ga zo mijn buik op de foto laten zetten

Kersjes succes in het ziekenhuis
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70660596
Kersjes succes in het ziekenhuis, ik hoop dat de buikpijn snel over is!!

Wij hebben gister een Wii gekocht dus ik heb weer wat te doen
  zondag 5 juli 2009 @ 09:37:10 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70660606
Kersjes, succes!

Hier zijn we er nog niet uit waar ik zal bevallen, maar ik heb wel al tegen gezegd dat als het in het ziekenhuis wordt en de baby gaat van de kamer, dat hij er achteraan gaat. Niet zo zeer vanwege verwisselen, maar gewoon omdat het kindje dan een van beide ouders bij zich heeft die voor zijn belangen opkomt en precies weet wat er is gebeurd en ik mezelf daar niet toe in staat acht zo vlak na de bevalling

even een heel voorzichtig jompeltje maar het lijkt erop dat de extreme vermoeidheidsklachten ietwat aan het verminderen zijn. Daar komt wel misselijkheid voor terug maar die krijg ik bestreden door kleine hapjes te blijven eten...
pi_70660623
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Echt bang voor verwisseling ben ik ook niet. Dat gebeurt natuurlijk zelden.
Maar je hebt net een kindje gekregen, amper gezien nog maar, en dan verdwijnt het eventueel al met een onbekende arts uit joiuw gezichtsveld. Lijkt me gewoon geen prettig idee.

Nee precies.... Ik ben benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Als Sjakie geboren is, wordt hij gecheckt en ingepakt en mag ik hem even vasthouden en daarna gaat hij mee naar de afdeling. Als ik (ongeveer 45 minuten later) op de verkoever ben, komt Harold met hem daarheen. Tot zover vind ik het allemaal nog leuk en logisch, maar hij moet waarschijnlijk 48 uur op de kinderafdeling liggen ter observatie ivm mijn medicijnen, en dat vind ik heel erg niet leuk.

Ja oké, ik mag er zo vaak heen als ik wil (ik ga er maar wonen geloof ik), maar leuk vind ik het niet. Na die 48 uur komt hij wel gewoon bij mij te liggen, totdat ik naar huis mag (waarschijnlijk op dag 4 na de ks).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:40:58 #259
5428 crew  miss_sly
pi_70660630
Inderdaad Asy, je kindje herkent de stem van de vader bijvoorbeeld ook al, dus ook daarom is het fijn als de papa meegaat.
Daarnaast zeiden ze op de zw.cursus dat het ook voor de moeder heel fijn is, omdat de vader kan vertellen wat er in de tussentijd met je kindje gebeurd is. Er is voor de achterblivjende moeder een gat, en hij kan dat opvullen, wat goed is voor de verwerking en gemoedsrust.
pi_70660645
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:30 schreef huuphuup het volgende:
maar ik vind het soms stiekem wel een klein beetje irritant dat iedereen in mn omgeving er vanuit gaat dat ik het wel spuug en spuugzat zal zijn. Dat is helemaal niet zo. En waarom zou ik? Door lelijke voeten? tuurlijk ben ik nieuwsgierig naar mn meisje maar zat zijn kan ik het alleszins niet noemen.
Dat is mijn ergernis nummer 1.

"Wat zul je het zwaar hebben zeg, met dit weer blaaaaaaaat blaaaaaaaaaat"

Het is allemaal zó goed bedoeld, maar ik moet me inhouden om niet te zeggen dat het meevalt en dat ik geen gewicht extra meesleep etc, maar stiekem heb ik zin om te roepen dat ongewenst kinderloos zijn vele malen zwaarder is dan dikke voeten en een hittegolfje.
pi_70660679
Wij hebben trouwens behalve een stapel geadresseerde en van postzegel voorziene envelopjes, nu ook een bellijstje gemaakt.

Harold heeft niet veel te doen, die hoeft alleen mijn ouders, zijn moeder en zijn opa te bellen.

De rest komt later wel, een aantal vrienden ga ik smsen of bellen als ik goed en wel op zaal lig, evenals de drukker van de kaartjes. Ik wil de kaartjes toch pas versturen als ik het ziekenhuis uitga.
pi_70660690
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:40 schreef miss_sly het volgende:
..........
Daarom vind het het wel fijn dat er als Sjakie op de kinderafdeling ligt, ook een verbinding met een webcam is. Harold kan zelfs op zijn werk kijken, via internet.

Het zekere voor het onzekere, en hij ligt er niet voor niks, maar ik vind het ECHT niet leuk!
  zondag 5 juli 2009 @ 09:50:30 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70660708
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad Asy, je kindje herkent de stem van de vader bijvoorbeeld ook al, dus ook daarom is het fijn als de papa meegaat.
Daarnaast zeiden ze op de zw.cursus dat het ook voor de moeder heel fijn is, omdat de vader kan vertellen wat er in de tussentijd met je kindje gebeurd is. Er is voor de achterblivjende moeder een gat, en hij kan dat opvullen, wat goed is voor de verwerking en gemoedsrust.
Zo ver had ik er niet over nagedacht
Was meer een gevoelskwestie: zo van ik wil gewoon dat een van ons twee precies weet wat er met de baby is gebeurd en als het kon dan ging ik er zelf achteraan

Maar fijn om dit te horen miss.
Ik wil sowieso een cursus gaan volgen, vooral om wat mensen te leren kennen. Weet nog niet wat. Zal volgende keer eens informeren bij de VK. Welke cursus deed jij ook alweer?
  zondag 5 juli 2009 @ 10:01:29 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70660778
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:35 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Huup, misschien straal je het gewoon uit, dat je het zat bent?
Ik ga zo mijn buik op de foto laten zetten

Kersjes succes in het ziekenhuis

ooooooh zou dat het zijn?

Achja meestal klets ik er maar een beetje langsheen. Het zal wel, het is idd erg lief bedoelt vaak dus ach. Maar het is gewoon zo gek omdat als mensen dan zoiets zeggen ik altijd gelijk denk van oei, heb ik teveel geklaagd of me teveel aangesteld ofzo dat ze dit denken?

ga je echte-echte buikfoto's laten maken? Ben benieuwd! Je hebt zo'n mooi babybolletje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 10:13:04 #265
5428 crew  miss_sly
pi_70660877
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zo ver had ik er niet over nagedacht
Was meer een gevoelskwestie: zo van ik wil gewoon dat een van ons twee precies weet wat er met de baby is gebeurd en als het kon dan ging ik er zelf achteraan

Maar fijn om dit te horen miss.
Ik wil sowieso een cursus gaan volgen, vooral om wat mensen te leren kennen. Weet nog niet wat. Zal volgende keer eens informeren bij de VK. Welke cursus deed jij ook alweer?
Wij deden de cursus 'Met z'n tweeen', net zoiets als 'Samen Bevallen'.
Ik vond dat erg prettig, omdat op die manier de as vader er ook echt bij betrokken wordt en ook omdat een groep met alleen maar meiden me niet direct aantrok. De aanwezige mannen maakten het soms toch wat luchtiger met (soms heel flauwe) grapjes. Bovendien werd er dus ook aandacht besteed aan hoe het voor de mannen was, de zwangerschap van hun partner, en ook hoe de partners van elkaar dachten hoe het ging.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 10:15:02 #266
5428 crew  miss_sly
pi_70660895
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooooooh zou dat het zijn?

Achja meestal klets ik er maar een beetje langsheen. Het zal wel, het is idd erg lief bedoelt vaak dus ach. Maar het is gewoon zo gek omdat als mensen dan zoiets zeggen ik altijd gelijk denk van oei, heb ik teveel geklaagd of me teveel aangesteld ofzo dat ze dit denken?
Ja maar huup, dat is toch ook zo? Je doet niet anders dan klagen, altijd maar klagen. Geen wonder dat 'men' dnekt dat je er genoeg van hebt!

Nee hoor, hier iig niet, integendeel. Kan me dan ook niet voorstellen dat je dat buiten het forum wel loopt te doen. Laat ze maar kletsen, joh, ze willen wat zeggen en weten gewoon niet zo goed wat, denk ik.
pi_70660920
vandaag 26 weken ben gewoon al weer een half jaar zwanger

Gister was een goede vriendin van mij hier, en gingen we ff naar de markt. Ze liep de hele tijd te puffen en te zuchten, jeetje wat is het warm..... Ik had echt zoiets van, zeik eens niet zo. Je bent niet eens zwanger Ik heb zo'n hekel aan dat geklaag op niks af. Ze wil ook heel graag puk voelen schoppen, dus hij was ff druk bezig... ik leg haar hand op mn buik, en stopte hij. Gaat ze aan mn buik schudden. Ja hallo dat doet pijn. Dus nu hoop ik dus stiekem dat ze het nooit zal voelen, gun het haar niet meer Normaal gesproken kan ik van haar alles hebben, maar nu ff niet meer... zullen m'n hormonen wel zijn

Vanmorgen weer gewogen en gemeten, ben de laaste 2 weken al weer 1 cm gegroeit (nu 107 cm) en maar 300 gram

Kersjes sterkte in het ziekenhuis
pi_70661015
Martine, leuke vriendin zeg (op dat schudgebied).

Mijn allerbeste vriendinnetje heeft hem ook nog maar een klein beetje gevoeld, terwijl Sjakie regelmatig de tent zo afbreekt dat mijn hele buik bobbelt. Maar goed, Harold had ook eigenlijk voor het eerst echt goed gevoeld gisteren in de bios, zoonlief was geschrokken van het harde geluid ineens denk ik, en was niet te missen
  zondag 5 juli 2009 @ 10:30:45 #269
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70661107
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
even een heel voorzichtig jompeltje maar het lijkt erop dat de extreme vermoeidheidsklachten ietwat aan het verminderen zijn. Daar komt wel misselijkheid voor terug maar die krijg ik bestreden door kleine hapjes te blijven eten...
Oe.. bij mij juist het omgekeerde. De misselijkheid lijkt iets minder (maar dat komt omdat ik de hele dag crackertjes blijft eten terwijl ik me eerst aan 3 maaltijden hield, maar dat gaat echt niet meer) maar de vermoeidheid is echt ingeslagen als een bom. En daarnaast heb ik ook weer mega zere (.)(.) waarvan ik hoopte ze deze zwangerschap niet zou krijgen.

Gister ook mijn eerste hormonale jankbui want ik vond dat gemeen was omdat hij vroeg of ik thee wilde zetten. Terwijl hij echt bijna alles al doet. Nou ja, anyway, ik was erg onredelijk maar dat vond ik toen niet. Snapte hij dan niet dat ik moe ben en me niet lekker voel enzo

Kersjes, succes in het ziekenhuis
  zondag 5 juli 2009 @ 10:31:06 #270
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70661113
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja maar huup, dat is toch ook zo? Je doet niet anders dan klagen, altijd maar klagen. Geen wonder dat 'men' dnekt dat je er genoeg van hebt!

Nee hoor, hier iig niet, integendeel. Kan me dan ook niet voorstellen dat je dat buiten het forum wel loopt te doen. Laat ze maar kletsen, joh, ze willen wat zeggen en weten gewoon niet zo goed wat, denk ik.

I knew it!
Achja het is idd gewoon wat te zeggen willen hebben. Net als het eeuwige buikloeren (te groot te klein te eh... iets)

Martine haha ik moet stiekem wel lachen om je verhaal
Vervelend wel ja.

FTA een wii ik zat al te denken om maar eens nieuwe spelletjes te gaan downloaden voor mn ds en een bieb-pasje te gaan halen ofzo. Alles is hier al gedaan als ik straks verlof heb hoef ik alleen nog maar te wassen dus ik moet nog even iets vinden om te doen te hebben
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70661187
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:

Achja het is idd gewoon wat te zeggen willen hebben. Net als het eeuwige buikloeren (te groot te klein te eh... iets)

Juustem!

Mijn buik is redelijk klein voor 36 weken, en zit nog hoog. Nu maakt dat niks uit in mijn geval, maar mensen vinden het leuk om erover te zeuren. Ik vraag me dan af hoe het met hun logisch denkvermogen is; ze zien mijn buik dus ze zien ook dat ik lang ben (1m82) en kunnen toch op hun vingers natellen dat het logisch is dat die kleine meer in de lengte ligt dan in de diepte?! Moet je mij en Sly naast elkaar zetten, haha Die is stukken kleiner en het zit allemaal wat anders verdeeld 3d gezien

Maar goed, laatst vroeg ook iemand of ik zeker weet dat het er 1 is en die deugt dus helemaal niet
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 10:44:50 #272
5428 crew  miss_sly
pi_70661307
Ik zie mijn buik zelf eigenlijk nooit goed
Ik zie het alleen in de spiegeling in de douchewand en in etalageruiten, en dat is toch niet duidelijk. Gisteren bij Babydump in het pashokje met een voedingsshirtje en een jurkje in een echte spiegel, vond ik hem ineens ook wel indrukwekkend
pi_70661330
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie mijn buik zelf eigenlijk nooit goed
Ik zie het alleen in de spiegeling in de douchewand en in etalageruiten, en dat is toch niet duidelijk. Gisteren bij Babydump in het pashokje met een voedingsshirtje en een jurkje in een echte spiegel, vond ik hem ineens ook wel indrukwekkend
Het valt mij steeds op dat ik hem kleiner zie dan anderen, maar goed, van bovenaf is een relatief klein buikje logisch, omdat Sjaak in mijn lengte ligt

EDIT : zijn jurk en shirtje mee naar huis gegaan?
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 10:52:36 #274
5428 crew  miss_sly
pi_70661412
Yep, beide, ondanks de toeter die ik in de spiegel zag
  zondag 5 juli 2009 @ 10:52:39 #275
100412 mefke79
komt goed!
pi_70661415
McLaura bedankt voor je opmerking over je lengte! Dat is het beste argument in tijden. Ik ben zelf nog ietsje langer en ik vind mijn buik zelf ook lang. Ja tuurlijk, Driekus heeft plek zat om languit te liggen, ik zou het ook doen. Ik ben die buikopmerkingen ook meer zat dan de warmte, de voetjes, de slaap en het maagzuur bij elkaar. Volgens de ene is ie groot, volgens de andere klein. Ik vind em goed zo, ik heb er ook weinig tegenin te brengen dus ik doe het er maar mee.
En nou baal ik omdat onverwacht de broer van mijn man op de stoep stond terwijl ik nog met ontbijt in slaapshirt met duidelijke tietlekvlekken op de bank zat. Ben dus naar boven gevlucht om me om te kleden en even achter de computer te schieten. Hormonaal of niet, ik houd niet van onverwacht bezoek als ik net wakker ben.
Kersjes, succes in het ziekenhuis! Hopelijk valt het mee!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70661428
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
pi_70661467
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
McLaura bedankt voor je opmerking over je lengte! Dat is het beste argument in tijden. Ik ben zelf nog ietsje langer en ik vind mijn buik zelf ook lang. Ja tuurlijk, Driekus heeft plek zat om languit te liggen, ik zou het ook doen.
Toen ik tegen de gyn zei dat mensen zeiden dat mijn buik klein was, zei hij direct 'Ja, je bent ook zo'n kabouter hè' (ik heb een best grappige gyn). Hij ging het ook nog helemaal uitleggen, dat er vanwege de lengte meer ruimte voor mijn organen is en dus ook voor mijn baarmoeder, en dat Sjakie dus meer 'in' mij dan 'voor' mij ligt.

Maar dat vertel ik alleen aan mensen die het werkelijk interesseert, en niet aan hen die iets zeggen om het zeggen
pi_70661566
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Wel een gek idee dat wij allebei over 4 weken geen toeter meer hebben hè.... Dan zijn we allebei eindelijk mama
  zondag 5 juli 2009 @ 11:30:07 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70662043
@Kersjes, wat vervelend dat je klachten weer terugkomen.... wens je natuurlijk ook veel succes in het ziekenhuis

@Mefke, ik heb sowiezo (ongeacht zwanger of niet zwanger) nogal een hekel aan onaangekondigd bezoek... ik mag altijd graag weten waar ik aan toe ben en me daar een beetje op voorbereiden...kan het maar van heel weinig mensen hebben als ze zonde ff iets te laten weten, zomaar voor ons deurtje staan..

@Happy, vervelend dat je borsten zo pijnlijk zijn.... kan je verder ook niet erg veel aan doen lijkt me??

@Huup; ik ben erg blij dat je zo van je zwangerschap geniet en idd, zo erg is het ook allemaal niet, en mensen moeten niet altijd voor anderen denken...

Ik ben trouwens ook lang (185 cm), dus ons beebje heeft ook flink de ruimte om te groeien
en ik heb alweer zoooo beroerd geslapen, was elke 1,5 uur wakker... niet tof! en straks dus weer een late dienst...
gister wel lekker gewerkt, dus heb wel goede hoop dat het vanavond vergelijkbaar gaat zijn... (maar dat weet je dus ook nooit op een IC, soms is het hollen of stilstaan....hoewel het de laatste tijd alleen hollen, hollen, hollen is )

en oooo ik vergeet bijna de 26 weken mijlpaal van martine gefeliciteerd!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 5 juli 2009 @ 11:39:28 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70662209
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Happy, vervelend dat je borsten zo pijnlijk zijn.... kan je verder ook niet erg veel aan doen lijkt me??
Nee helaas, ik probeer zoveel mogelijk mijn bh aan te houden en mijn borsten vasthouden als ie uitgaat 's avonds en als ik moet opstaan. Ziet er nogal lullig uit maar da's niet erg want ik ben toch thuis.

Wat een lange meiden allemaal. Kom ik aan met mijn 1,62cm
pi_70662338
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:39 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nee helaas, ik probeer zoveel mogelijk mijn bh aan te houden en mijn borsten vasthouden als ie uitgaat 's avonds en als ik moet opstaan. Ziet er nogal lullig uit maar da's niet erg want ik ben toch thuis.

Wat een lange meiden allemaal. Kom ik aan met mijn 1,62cm
Ja, wij zijn niet voor niks bovengemiddeld lang
Het gemiddelde moet toch door mensen lager worden gehouden
pi_70662421
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
gister wel lekker gewerkt, dus heb wel goede hoop dat het vanavond vergelijkbaar gaat zijn... (maar dat weet je dus ook nooit op een IC, soms is het hollen of stilstaan....hoewel het de laatste tijd alleen hollen, hollen, hollen is )

Dat hoor ik ook altijd van de buum (ICvpk in het MCL). Laatst was het helemaal hectisch met een aantal cardio's. En dan moet je maar net de tijd vinden voor je kopje thee. Lijkt me niks als je dan ook nog zwanger bent!
pi_70662491
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:39 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel heel charmant! Vervelend dat je voorgeveltje zo'n pijn doet!
pi_70662673
Ik heb ook al zo'n last van mn borsten, echt irritant

Heb echt de meest bizarre dromen die ik ook nog goed kan onthouden, de laatste weken wel wekelijks dat ik gek droom.
Vannacht droomde ik eerst dat ik hier aan het bijlezen was, en dat Leonieke zich zwanger meldde, weet de post nog uit mn hoofd en de smileys erbij enzo,
vervolgens was ik ineens op een prive feestje van de Foo Fighters (die band) en gingen ze zingen en trokken ze ineens al hun kleren uit, en niemand die dat raar vond
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70662772
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef Poppejans het volgende:

Vannacht droomde ik eerst dat ik hier aan het bijlezen was, en dat Leonieke zich zwanger meldde, weet de post nog uit mn hoofd en de smileys erbij enzo,
Ooooh dat had ik ook, van Leonieke..... Laat het wat betekenen......

En jij ook al een vervelende voorgevel, bah!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:07:49 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70662859

Happy, heb je geen sportbeha? Ik droeg de mijne dag en nacht. Misschien helpt het jou ook door dat te doen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70663002
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:

Happy, heb je geen sportbeha? Ik droeg de mijne dag en nacht. Misschien helpt het jou ook door dat te doen.
Swegmark High Impact, komt Laura weer met haar reclame. Dat ding is ideaaaaal!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:14:05 #288
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70663005
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Van een bh zonder beugel krijg ik erg last van mijn rug maar voor 's nachts zou het misschien een idee zijn maar volgens mij hebben ze die niet in mijn maat 90F
pi_70663090
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Van een bh zonder beugel krijg ik erg last van mijn rug maar voor 's nachts zou het misschien een idee zijn maar volgens mij hebben ze die niet in mijn maat 90F
Jawel toch? Zal je er vast wel wat voor neer moeten tellen, maar bij een Livera ofzo hebben ze toch wel alle maten daarin?
Ik moet me daar ook maar eens gaan wagen, ik pas gewoon echt niet meer in die grootste maat meegroeibhs van de Hema, bah ik zal nu dan dus wel iets van een E cup nodig hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70663093
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Oef.... dat is geen voorgevelTJE..... Hebben ze bij Livera of Hunkemöller jouw maat wel? Misschien kunnen ze daar iets voor je betekenen.
pi_70663118
Zoooo stukkie gefietst, ik heb mn beweging weer gehad voor vandaag .
We hebben een bak ijs gehaald (toch wel handig zo'n landal park met supermarkt heel dichtbij ), gaan straks lekker aardbei shake maken, maar het ijs moet eerst weer een beetje in ijs-achtige vorm terugkomen, want het was bijna drinkbaar... haha.
Nu eerst maar een boterhammetje en dan een kleine siesta.
Fake it till you make it...
pi_70663144
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jawel toch? Zal je er vast wel wat voor neer moeten tellen, maar bij een Livera ofzo hebben ze toch wel alle maten daarin?
Ik moet me daar ook maar eens gaan wagen, ik pas gewoon echt niet meer in die grootste maat meegroeibhs van de Hema, bah ik zal nu dan dus wel iets van een E cup nodig hebben
Ik zie nu toch ineens voordelen in het hebben van 'maar' 85D (voor ik zwanger werd C) Maar goed, als ik nog een stukje groei op die locatie, zit ik ook in E denk ik.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:19:00 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70663145
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Swegmark High Impact, komt Laura weer met haar reclame. Dat ding is ideaaaaal!
volgens mij gaan die maar tot 85E
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70663169
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Nijna het volgende:
Zoooo stukkie gefietst, ik heb mn beweging weer gehad voor vandaag .
We hebben een bak ijs gehaald (toch wel handig zo'n landal park met supermarkt heel dichtbij ), gaan straks lekker aardbei shake maken, maar het ijs moet eerst weer een beetje in ijs-achtige vorm terugkomen, want het was bijna drinkbaar... haha.
Nu eerst maar een boterhammetje en dan een kleine siesta.
IJS Shake siësta

Dat klinkt als een heerlijke dag!
pi_70663189
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

volgens mij gaan die maar tot 85E
Zou zomaar kunnen. Wel irritant.....
  zondag 5 juli 2009 @ 12:21:27 #296
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70663211
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oef.... dat is geen voorgevelTJE..... Hebben ze bij Livera of Hunkemöller jouw maat wel? Misschien kunnen ze daar iets voor je betekenen.
Normale beugelbh's wel gewoon, maar zonder beugel kijk ik eigenlijk nooit naar ivm mijn rug dus. Maar doordat ik zoveel ben afgevallen had ik wat extra ruimte zeg maar, dus nu zitten ze weer goed. Alleen dus niet 's nachts. Ik zal eens rondkijken als het echt blijft.
pi_70663241
Ik hoop dat je kunt slagen voor een fijne bh Happy. En hopelijk heb je dan niet meer zo'n last!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:27:03 #298
100412 mefke79
komt goed!
pi_70663357
Happy, zo'n pijnlijke voorgevel is gewoon niet handig, I know. Maar echt, je moet er nog een paar maanden mee door en ik kan je eigenlijk maar 1 tip geven: zoek een goede lingeriezaak waar ze zwangerschapsbh's (anita bijvoorbeeld) verkopen en laat je goed opmeten en informeren. Je krijgt anders echt last van je rug en je schouders en dat wil je ook weer niet. En er is hoop, ik heb fijne bh's gescoord, met en zonder beugel, in maat 95d en 90e en volgens de verkoopster gingen ze ook nog groter. Moet kunnen dus!
(blijft raar trouwens, want ik heb ooit iets van 75f gehad, toen een verkleining en als ik nou naar beneden kijk vind ik ze lang niet zo groot als toen. En ook op foto's denk ik steeds dat het wel meevalt...raar...)
  zondag 5 juli 2009 @ 12:28:57 #299
100412 mefke79
komt goed!
pi_70663409
wie maakte nou die opmerking over die jurkjes? Ik vind ze op zich lekker zitten, maar ik krijg van die zweetplekken tussen mijn benen en daardoor dus uitslag. Heeft iemand al echte boxershorts voor zwangeren met echte pijpjes gevonden? Ik heb er van de hema, maar die 'kruipen omhoog' en dan houd je niet echt een pijpje over.
pi_70663412
Nu is F ook wel mega, daar had je vast flink last van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')