mwa bij wedstrijden is het 5% ontspanning en 95% afzien, bij mij danquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef PteV het volgende:
Nee, dat is niet gebruikelijkheb je goede schoenen en sokken? Anders moet je je bij een hardloopspeciaalzaak laten voorlichten. Hardlopen moet mijns inziens ongeveer 70% ontspanning en 30% afzien zijn, een blauwe teennagel is way beyond de 30% afzien
Nu moet je daar niet om lachen hoor. Die mensen denken dat ze daar meer mee afvallen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef computergirl het volgende:
Over hardlopen & hitte:
ik zag vanmiddag (ruim boven de 25 graden) iemand hardlopen met een dikke trui aan!
En het voorlopgie hoogte/dieptepunt: woensdagavond haalde ik iemand bij de Amstel in die liep in een trainingsachtig pak (lange broek, jasje met lange mouwen) met daaronder nog een trui! Er druppelde enorm veel zweet uit zijn jas maar hij had wel een flesje water bij zich waar hij steeds uit het drinken was.![]()
Jammer dat ze niet beseffen dat het alleen vocht is wat ze kwijtrakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:10 schreef e-runner het volgende:
[..]
Nu moet je daar niet om lachen hoor. Die mensen denken dat ze daar meer mee afvallen.
Bij een wedstrijd wel jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
mwa bij wedstrijden is het 5% ontspanning en 95% afzien, bij mij dan.
Morgen maar weer eens een zware interval training, nu al zin in
Ruim 22 minuten. In de zon lopen viel hard tegen ;Pquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:30 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Over een paar uur de wiezoloop. 5km, als het een beetje meezit loop ik 'm rond de 21 minuten!
42 min is wel netjes, heb nog even teruggekeken naar mijn laatste uitslag op de 10km en die was 44 min, maar positieve daaraan is wel dat er wat aan te verbeteren valtquote:Op zondag 5 juli 2009 00:41 schreef DeeBee het volgende:
50:30 op de 12 km vanmiddag...
Pff...wat een hitte...kon heerlijk mee lopen in een groepje de eerste kilometers, net boven de 20 door op de 5 kilometer, maar toen begon de hitte al teveel mee te spelen, was echt verschroeiend warm.
Na 6.5 kilometer draaide je dan ook nog eens omhoog, 'de kade' op...oftewel vanaf daar 5 kilometer vlak langs het water op een schelpenpaadje van 70 cm breed.
Werd daar echt levend verbrand ongeveer, was echt zwaar...42 rond op de 10...maar het was wel over.
Goed hard verbrand helaas ook nog eens...
die man in het zweet-jogging-fietspak was niet dik, maar misschien was het de bedoeling om een sauna bezoek uit te sparen of zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:10 schreef e-runner het volgende:
[..]
Nu moet je daar niet om lachen hoor. Die mensen denken dat ze daar meer mee afvallen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef ShadyLane het volgende:
-en helemaal toen de donder dichterbijkwam-
Dus, ondanks dat je fietst moet je met hardlopen weer soort van opnieuw beginnen ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Wombcat het volgende:
Net ook weer eens gelopen, omdat het me wat te hard waaide om te gaan fietsen
Laatste keer dat ik gelopen heb is denk ik een half jaar geleden. Dus rustig aan begonnen met 5 blokjes van 2 minuten. Laatste blokje was wel erg vermoeiden, dus misschien toch wat te hard begonnen. Ben benieuwd hoeveel spierpijn ik morgen heb
Ja, daar gebruik je toch wat andere spieren mee, plus een wat andere belasting van de gewrichten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus, ondanks dat je fietst moet je met hardlopen weer soort van opnieuw beginnen ?![]()
![]()
Whow !
We zitten de eerste paar nachten in een hotel met fitness en voor de rest van de vakantie hebben we de hardloopspullen mee, geen idee waar we verder overnachten (campings, b&b oid) maar ben wel van plan om nog wat km's te maken. Heerlijk na een dag door de stad slenteren ff een paar uurtjes sporten en daarna de kroeg inquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:38 schreef computergirl het volgende:
ga een paar dagen naar Belgie, denk erover om toch loop-spullen mee te nemen.
Ik weet nog dat ik in Nice was een poos geleden en allemaal joggers op de boulevard zag lopen en stikjalours was.
Hardlopen jullie ook op vakantie?
Ik ben wel van plan om me spullen mee te nemen naar Kroatie jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:38 schreef computergirl het volgende:
Ik weet nog dat ik in Nice was een poos geleden en allemaal joggers op de boulevard zag lopen en stikjalours was.
Ik loop ook op vakantie..maar het ligt er wel aan waarheen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:38 schreef computergirl het volgende:
Ik wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |