Nee het is voor de eerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, van harte! Word je er ook rijk van? Behalve dat het een eer is natuurlijk...
Heel erg spannend en ontzettend leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef Lois het volgende:
Nee dat word in september pas bekend geloof ik. Spannend he?
Ik ben echt helemaal de dagen van de week en de data kwijt. Als ik werk (boekhouding) weet ik het altijd precies en nu...echt geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie nu pas dat het donderdag is... Ik dacht echt dat het woensdag was vandaag!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Lois het volgende:
En omdat ik Imi mis![]()
Maar niemand kent hier Imi nog![]()
Vrees ik![]()
Ik ben een beetje in oldbie-sferen![]()
Komt door Jarno![]()
dus
Je kon je opgeven met motivatie, en toen heb ik mijn review en interview met Kim Moelands opgestuurd als motivatiequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Belana het volgende:
lois hoe kom je daar nou weer aan? wat leuk joh! echt wat voor jou!!
Ik ben d'r nog! Alleen niet hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef Saffier het volgende:
Ik mis Floortje![]()
En syrena![]()
En ik moet morgen een hele lange dag werken![]()
En ik ben gister voor het eers bij een bekkenfysio geweest en nu doet het heel erg auwie![]()
En eenvoor jou Lois!
Ik ben er geloof ik al een beetje overheenquote:
Twee modules gehad (en gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Asyniur het volgende:
Jammer Syrena. Hoe is het met je opleiding? (of nieuwe functie?)
Tof! Goed gedaan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Twee modules gehad (en gehaald) nog drie te gaan. Nieuwe functie start in september. Ik heb niet hoeven te solliciteren
En mijn opvolgster begint in oktober.
De laatste update daar was in 2006quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:25 schreef E.T. het volgende:
Syrena! Jammer dat het uit isSucces met je nieuwe functie! (heb je je weblog nog? Die las ik regelmatig met plezier maar ben de url kwijt
)
Imi is een echte oldbie![]()
En Floortje is toch alleen maar op vakantie?
echt waar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
De laatste update daar was in 2006Als ik weer begin PM ik je wel.
onze bridgetquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik naar huis, zweet wegdouchen *pfoe*
Moet je verder teruglezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Lois en Webkim, ik begrijp dat ik jullie moet feliciteren. Ik heb nog niet echt begrepen waarom, maar: gefeliciteerd
Over 10 jaar zit je ook in de puberfeestjesquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lois wat leuk zeg!
Er is een paar huizen verderop een kinderfeestje bezig. Ik hoop maar dat het niet lang meer duurt. Lawaai! En Kim kan er niet van slapen.
Antenne verplaatsen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef YPPY het volgende:
Hier doet rtl het niet goed, dus kan het niet zien.
Het financiële plaatje is nog niet op tafel gekomen, maar zo te zien komt er niet zo heel veel binnen als die ik eerder heb gezien. Één inkomen, vrouw werkt niet ivm kindje dat van alles heeft. Huur niet betaald omdat ze in het ronald mc donald huis zat (wordt toch vergoed door je verzekering denk ik dan, of zou dat per pakket verschillen?)quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef YPPY het volgende:
Hier doet rtl het niet goed, dus kan het niet zien. Alle andere afleveringen heb ik via internet gekeken en het bizar dat je het zo kunt verprutsen.
wat ben jij toch liefquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef Saffier het volgende:
Belana, waar een wil is, is een weg, het gaat je lukken
Niet veel nee, maar toch wel ruim zat om het niet zo ver te laten komen lijkt mij?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
ai, een inkomen van 1250,- das niet veel.
Lijkt mij ook, maar ze schijnt met een kont met schuld gekomen te zijn in deze relatie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef MamsX het volgende:
[..]
Niet veel nee, maar toch wel ruim zat om het niet zo ver te laten komen lijkt mij?
quote:
Van die pakjes bedoel je? Want die heb ik toevallig opgehaald.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:22 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid appelijsjes van Wicky![]()
spooky mouss![]()
in de kamer, gewoon bij de salontafel, niet dat ze in de volle zon hebben gestaan of zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef Lishe het volgende:
Ieuw, die stoelen.
Het is vast de hitte of afkoelen ofzo. Toch?
Ze hebben er ook waterijsjes van, de pakjes zijn 4-kant met een draai erin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Van die pakjes bedoel je? Want die heb ik toevallig opgehaald.
nee sbs, P. wil geen Derek zien. en ook geen stoeltjes meer op elkaar stapelen; Ja dááág straks zit mn zoon er tussen!quote:
Ja hallo zegquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:44 schreef innepin het volgende:
Moet je verder teruglezenLois heeft een supercool boekenrecensie/jureer'baantje' bij de NS en Webkim is bezwangerd!
Vat ik het netjes voor je samen, is het zeker nog niet goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hallo zegJullie moeten niet zoveel topics volkleppen, hoe kan ik zo nou op de hoogte blijven?
Heb ze gekocht bij super de boer wicky pomme.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, niet tegengekomen. Bij welke super heb jij ze gezien dan?
Nouja, dan morgen weer kijken. Want hier ook een super de boer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb ze gekocht bij super de boer wicky pomme.
Saffiertje!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef Saffier het volgende:
Ik mis Floortje![]()
En syrena![]()
En ik moet morgen een hele lange dag werken![]()
En ik ben gister voor het eers bij een bekkenfysio geweest en nu doet het heel erg auwie![]()
En eenvoor jou Lois!
Schijnt niet echt lekker te zijn, maar proberen kan wel natuurlijk. ik gooi een pakje in de vriezer met stokje erin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef snoopy het volgende:
Je kan toch ook gewoon appelsap in van die ijsvormpjes invriezen?
Ben al aan het werk met airco... die het niet doet...quote:
Heb je al bijna vakantie?quote:
Hadden we hier ook vaak. Grote meiden bed gekocht voor d'r. Wilt ze niet..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:45 schreef freecell het volgende:
[..]
HIer slaapt de hummel ook weer, die werd om half 7 schreeuwend wakker omdat zijn beentjes vast zaten tussen de spijlen (oja, dáárom hadden we een slaapzak)
Ja, kinderen laatste dag naar school, nu nog werken, volgende week ook denk ik, of mn werkgever moet eens meedenken en dan zaterdag op vakantiequote:
Is dat zo? Wordt daar niks van gezegd dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:56 schreef Stout het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoeveel kinderen er de afgelopen week al niet meer op school waren ivm vakantie....echt onvoorstelbaar veel.
kreperen in hollandscheveldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:56 schreef Lishe het volgende:
Fijn mous, laatste loodjes!
Waar gaan jullie heen?
Ik moet nog 1 week en dan 5(!!) weken vakantie! Werk nu wel extra, dus dan kan ik er ook extra van genieten
Dat schijnt zo 2008 te zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:14 schreef Saffier het volgende:
Niet te hard kletsen, dan kan ik vanavond bijlezen
Is waarschijnlijk wel het weer ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:30 schreef RockabeIIa het volgende:
owlet, ja, weinig slaap en toch vroeg op is hier ook van toepassing. En ik maar denken waar het nu fout gaat maar het zal echt het weer zijn.
Als 't kan!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk oxy! Ik had ook graag die band eens gezien. Ga je nog es?
Nee, 3 jaar terug met die hittegolven die elkaar opvolgden, dat was echt zo vreselijk. Ik voel me nu nog erger en sneller beroerd (vooral ook door die drukke maar o zo lieve, en niet luisterende knurps)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:34 schreef owlet het volgende:
vreselijk warm, Rocka. De thermometer stond gister aan het eind van de middag op 31.
Ik heb echt medelijden met de zwangere vrouwen van dit moment, van de oudste was ik zwanger in de zomer en da was geen pretje
preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:35 schreef Lishe het volgende:
Jamaar jamaar! Kom dan allemaal hierheen. Binnen nog goed te hebben en buiten lekker. Ist eindelijk warm, wil iedereen regen...
Vind ik ook! Ik ben die warmte echt nog niet zat hoor. Lekker 's avonds buiten zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:00 schreef Belana het volgende:
[..]
precieshet is verdorie zalig!! de kinderen kunnen heerlijk buiten spelen, ik heb het warm ipv koud, het is heerlijk
Dan denk je als het er veel zijn dat het wel opvalt. Maarja je houdt het denk ik toch niet tegen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:52 schreef Stout het volgende:
heel warm...veel te warm
acu nee omdat ouders hun kind ziek melden... veel mensen werken hier ook bij corus en hebben verplichte vakanties maar das dan weer anders
Tja, ik weet dat toen mijn opa op sterven lag, hij ook onder van alles zat, maar hij was heel blij dattie me nog een keer zag. En dat is ook een van mijn mooiste herinneringen. Dat herinner ik me nog, niet alles eromheen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:38 schreef Belana het volgende:
ja dat is dus juist de moeilijkheid, opa zit best onder de pillen en ik weet niet of het wel verstandig is dat ze hem zo zien
Ik woon zowat in Kijkduin!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
We gaan een weekje naar Kijkduin! (Den Haag dus) Heerlijk!Maar de laptop gaat mee hoor.
MamsX ik zag in het creatieve topic dat het mutsje naar je zin is, wat een opluchting!![]()
Als het goed is ligt ie vandaag in je brievenbus.
Slaap je slecht door het weer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Stout het volgende:
p;fff ik zou zo graag eens een keer achterelkaardoor slapen.....
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Ik woon zowat in Kijkduin!misschien zie ik je nog wel
Ventilator brengt geen verkoeling?quote:
dankje, dat is wel goed om te horenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat toen mijn opa op sterven lag, hij ook onder van alles zat, maar hij was heel blij dattie me nog een keer zag. En dat is ook een van mijn mooiste herinneringen. Dat herinner ik me nog, niet alles eromheen.
ja, dat is zo ja, ik ga die raad ook opvolgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:33 schreef Lois het volgende:
BelanaIk denk dat het misschien wel beter is voor Liam om opa zo te zien, want zo kun je het "opa is heel erg ziek en wordt niet meer beter" plaatje voor hem veel duidelijker maken. Het zal niet makkelijk zijn maar tussen een opa die gewoon thuis zit op de bank, naar een opa in de kist (om het maar even cru te zeggen) zit heel veel wat een fantastierijk jongetje niet kan bevatten. De kans dat hij dan in zijn hoofd veel ergere dingen gaat bedenken is wel aanwezig, en dan zou ik, hoe moeilijk het ook is, Liam de kans geven om te zien hoe ziek er eigenlijk uitziet.
Geen dank hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:33 schreef Belana het volgende:
[..]
dankje, dat is wel goed om te horen
Vanavond maar met zijn allen naar hem toe dan
nou hij moest ff aan het idee wennen dat hij gedropt is maar speelt nu lief met een auto'tje.quote:
dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen dank hoor.
Er zit ook wel iets anders in me dan alleen maar diesmiley.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Stout het volgende:
[..]
nou hij moest ff aan het idee wennen dat hij gedropt is maar speelt nu lief met een auto'tje.
Oma komt er zo aan ,die zit bij de kapper...moest nog ff uitgespoeld worden kwa verf.
Je moet radio DJ worden, mooi bruggetje!quote:
quote:
ooit geweest...in een grijs en ver verleden...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Je moet radio DJ worden, mooi bruggetje!
[..]
ik had het te warm om te zoeken, maar wist nog wel dat er een topic over wasquote:
Vandaar het talent dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Stout het volgende:
[..]
ooit geweest...in een grijs en ver verleden...
oe oe daar had ik nog heen gewild... helemaal vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef snoopy het volgende:
het is ook niet echt mijn weer BE. Vanmiddag mag het los, vanavond vanaf een uurtje of 7 moet het droog. Simply Red speelt buiten
er zijn nog wel kaartjes denk ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef Lois het volgende:
[..]
oe oe daar had ik nog heen gewild... helemaal vergeten
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Belana het volgende:
Maar ik heb wel medelijden met alle zwangere mensenik weet nog goed hoe het was 3 jaar geleden
Ik had het er gister nog metquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Drie jaar geleden liep ik al een week overtijd en was het net zo heet. Vreselijk.
ja dat ging toen echt weken achter elkaar zo doorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Drie jaar geleden liep ik al een week overtijd en was het net zo heet. Vreselijk.
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog metover. Als er hier ooit ene derde komt word die rond deze tijd gemaakt ipv geboren
Maar ik word niet van elke keer neuken zwangerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()
Ziet er leuk uit, ik wil misschien wel mee. Maar dan moet het niet dit weer zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?
We doen ons best. Bevallen wil ik dus we gooien alles in de strijdquote:
Zelfs ik vind dat...quote:
Me2. Eerste officiële hittegolf begon op de dag dat Lucie geboren is en duurde een week. En iets later nog een hittegolf die zestien dagen duurde.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Belana het volgende:
lullige dingen zijn dat altijd cattie
Ezra slaapt al vanaf 10 uurdie was best moe zeg maar
2 dagen naar het kdv geweest, dan is ie altijd wel af. geen slaapproblemen hier verder trouwens. wel staat de airco aan op onze slaapkamer.
ik wil geen regen
Maar ik heb wel medelijden met alle zwangere mensenik weet nog goed hoe het was 3 jaar geleden
Ik heb een heleboel bijgelezenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:46 schreef Sugar het volgende:
Ik wilde net vragen: Euhm, Troel, hoe gaat het met je?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Arme vent van je...quote:
Ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat ging toen echt weken achter elkaar zo door
ik zat alleen nog maar met mijn voeten in een bak water in mijn tuinstoel
ik was gewoon blij dat ik naar het ziekenhuis mocht om te bevallen, hadden ze ten minste airco
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik!
En sex doe ik alleen nog via PM, met Jarno
Dat heb ik hier op kantoor met stil zitten alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:51 schreef k_i_m het volgende:
ik dacht net op de fiets wel drie keer dat ik ter plekke zo dood ter aarde zou storten. Men, wat is het benauwd buiten!
Idem, bij dit weer hoort siestaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef Brighteyes het volgende:Zuurstoftank richting k_i_m stuurt!
* Brighteyes gaat eens heerlijk op bed liggen.
Kind slaapt... mama over een klein half uurtje ook gok ik maar zo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb net door de regen gelopen in drievliet.
aeque, vertel het nu maar: wat heb jij met MamsX?quote:
gelukkig! spannend allemaal, ik ben enorm nieuwsgierig hoe je eruit ziet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen jaVriendlief staat weer rechtop
Heeft wel een zere neus van de neusspray maar het is wel uit te houden zo
Lol is al eens eerder hier ergens in een topic neer gezet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
aeque, vertel het nu maar: wat heb jij met MamsX?
Sterkte belena!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:56 schreef Belana het volgende:
Lishe, wat lief van die collega! Ik moet ook echt badderspul hebben, over een uurtje maar even de stad in lopen.
Onze vakantie begint in principe 13 juli, we zouden naar Duitsland, maar mijn schoonvader is heel slecht nu, ligt weer in het ziekenhuis en het einde lijkt in zicht. betr voor die arme man, hij heeft zoveel pijn en geen enkele pijnstilling helpt meer. (zijn arm is gebroken doordat ie er uitzaaingen van kanker heeft en die arm geneest niet meer, ondanks de bestraling. hij heeft longkanker en zijn hart doet het nog maar 20% dus chemo is geen optie) hij zit onder de pillen, het is zo sneu.
Maargoed, we gaan dus maar niet. 1200 euro armer, want ik ben nooit zo van de annuleringsverzekeringen.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb net door de regen gelopen in drievliet.
nou, daar heb je dan je regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef snoopy het volgende:
Hier begint het nu keihard te waaien. Lis ligt in ons bed te slapen onder de plafonventilator en Morris hangt op de fatboy voor de tv. Ben benieuwd hoe hard ik zo met rennen om alle ramen dicht te doen
Mmmm, net te weinig om Memories te bellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol is al eens eerder hier ergens in een topic neer gezet.
Wij kennen elkaar van vroeger.
Zij zat hier al een tijdje(begreep ik).
En ik begon twee weken gelden met posten hier zonder dat ik wist dat ze hier zat.
Wist eerst niet eens wie MamsX was.
That's the story.
Memoriesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mmmm, net te weinig om Memories te bellen
Maar bedankt voor het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |