Over 10 jaar zit je ook in de puberfeestjesquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lois wat leuk zeg!
Er is een paar huizen verderop een kinderfeestje bezig. Ik hoop maar dat het niet lang meer duurt. Lawaai! En Kim kan er niet van slapen.
Antenne verplaatsen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef YPPY het volgende:
Hier doet rtl het niet goed, dus kan het niet zien.
Het financiële plaatje is nog niet op tafel gekomen, maar zo te zien komt er niet zo heel veel binnen als die ik eerder heb gezien. Één inkomen, vrouw werkt niet ivm kindje dat van alles heeft. Huur niet betaald omdat ze in het ronald mc donald huis zat (wordt toch vergoed door je verzekering denk ik dan, of zou dat per pakket verschillen?)quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef YPPY het volgende:
Hier doet rtl het niet goed, dus kan het niet zien. Alle andere afleveringen heb ik via internet gekeken en het bizar dat je het zo kunt verprutsen.
wat ben jij toch liefquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef Saffier het volgende:
Belana, waar een wil is, is een weg, het gaat je lukken
Niet veel nee, maar toch wel ruim zat om het niet zo ver te laten komen lijkt mij?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
ai, een inkomen van 1250,- das niet veel.
Lijkt mij ook, maar ze schijnt met een kont met schuld gekomen te zijn in deze relatie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef MamsX het volgende:
[..]
Niet veel nee, maar toch wel ruim zat om het niet zo ver te laten komen lijkt mij?
quote:
Van die pakjes bedoel je? Want die heb ik toevallig opgehaald.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:22 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid appelijsjes van Wicky![]()
spooky mouss![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |