Wat een superheks is dat! Maar ze heeft meestal wel gelijk.quote:
Inderdaad, wat nu in de problemen gekomen door de crisis? Als hij mensen ging helpen die door de crisis getroffen zijn, zijn dat minimumloners of modale gezinnen die ontslagen zijn ofzo. Maar tot nu toe hebben ze allemaal nog steeds superbanenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef trovey het volgende:
Verdriet en ellende
"John: “Soms vergeet ik te presenteren. Ik zit te kijken en er komt niets uit m’n mond. Je ziet wat een verdriet en ellende er door de crisis komt, dat er mensen kapot aan het gaan zijn. Ze leggen met onze hulppoging hun ziel en zaligheid in onze handen en dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.”
Wanneer komen die gezinnen dan aan de beurt die door de crises in de problemen zijn gekomen?
Tot op heden heb ik alleen mensen gezien die door hun eigen gat in de hand in de problemen zijn gekomen.
Streng wijf hoor, maar ze heeft wel gelijk hoor. moet ze welquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een superheks is dat! Maar ze heeft meestal wel gelijk.
Ze heeft bij mij afgedaan na vorige week, moet ik eerlijk zeggen. Het meiske kreeg de schuld terwijl moeders voor bijna 6000 euro per jaar sigaretten, kleding en parfum kocht. Geen fraai optreden.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een superheks is dat! Maar ze heeft meestal wel gelijk.
Dat vond ik ook een beetje te ver gaan. 2000 euro lesgeld is echt geen drol als je voor 3000 euro in het alleen al oprookt aan sigaretten. Die heks heeft zelf geen kinderen denk ik (vind ze financieel niet leuk waarschijnlijk)quote:Op zondag 28 juni 2009 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft bij mij afgedaan na vorige week, moet ik eerlijk zeggen. Het meiske kreeg de schuld terwijl moeders voor bijna 6000 euro per jaar sigaretten, kleding en parfum kocht. Geen fraai optreden.
Annemarie van Gaal is een alleenstaande moeder met 1 kind. Dat zeggen ze elke week..De voiceover dan!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een beetje te ver gaan. 2000 euro lesgeld is echt geen drol als je voor 3000 euro in het alleen al oprookt aan sigaretten. Die heks heeft zelf geen kinderen denk ik (vind ze financieel niet leuk waarschijnlijk).
Dat kind moest zeker zijn eigen boodschappen al doen op z'n 13e met z'n krantenwijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemarie van Gaal is een alleenstaande moeder met 1 kind. Dat zeggen ze elke week..De voiceover dan!
Komen ze in het programma "Uitstel van executie", ook RTL4.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, wat nu in de problemen gekomen door de crisis? Als hij mensen ging helpen die door de crisis getroffen zijn, zijn dat minimumloners of modale gezinnen die ontslagen zijn ofzo. Maar tot nu toe hebben ze allemaal nog steeds superbanenHoe zouden die gezinnen zich redden als ze 70% WW krijgen, of als hun WW-uitkering verloopt?
Ah... maar dan kunnen ze wel meer minimum en modale inkomens doenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Komen ze in het programma "Uitstel van executie", ook RTL4.
alleenstaande moeder betekent moeder zonder een partner, niet perse moeder zonder geld.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemarie van Gaal is een alleenstaande moeder met 1 kind. Dat zeggen ze elke week..De voiceover dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |