quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef zomaareennaam het volgende:
Het echte dubbeltje bestaat niet meer - dus ik kijk uit principe niet - ben bang dat ik vreselijk heimwee naar die tijd krijg.
Dat ze zich niet meteen voor de trein gooit - maar dat kan ze natuurlijk ook weer niet beslissen denk ik....quote:
bugger, de meeste levens verzekeringen keren niet uit bij zelfmoord, heb je geen drol anquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Dat ze zich niet meteen voor de trein gooit - maar dat kan ze natuurlijk ook weer niet beslissen denk ik....
Dat moet ze even laten bezinken!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Dat ze zich niet meteen voor de trein gooit - maar dat kan ze natuurlijk ook weer niet beslissen denk ik....
deels wel... kinderopvang, auto, werk van die vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Michellee het volgende:
Echt, ze zijn echt onnozel! Wat ze niet in kaart hebben gebracht, of niet achter zijn gekomen, is hoe die schulden zijn ontstaan. Je maakt mij niet wijs dat die schuld is gekomen doordat ze één maand hypotheek hebben gemist.
Alle 3 dus de schuld van die Mariska. Ze kan nog beter niet werken, geen auto nodig, geen kinderopvang nodig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef Blaat-Schaap het volgende:
[..]
deels wel... kinderopvang, auto, werk van die vrouw.
wat ik niet snap: haar kinder opvang kost 600e/maand volgensmij had ze 2 kids, dus dat is 300e per kind per maand. volgensmij kost kinderopvang een euro of 3/uur (na belasting aftrek) daar kun je een kind dus 100 uur voor naar de kinder opvang sturen. terwijl ze maar 45uur/maand werkt...
Omdat het niet de slimsten zijn?quote:
Ik wist niet eens dat het konquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:58 schreef fespo het volgende:
[..]
wacht even, ze huren echt?
ik dacht kopen of afbetalen maar dat is zelfs nog minder erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |