Wat een superheks is dat! Maar ze heeft meestal wel gelijk.quote:
Inderdaad, wat nu in de problemen gekomen door de crisis? Als hij mensen ging helpen die door de crisis getroffen zijn, zijn dat minimumloners of modale gezinnen die ontslagen zijn ofzo. Maar tot nu toe hebben ze allemaal nog steeds superbanenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef trovey het volgende:
Verdriet en ellende
"John: “Soms vergeet ik te presenteren. Ik zit te kijken en er komt niets uit m’n mond. Je ziet wat een verdriet en ellende er door de crisis komt, dat er mensen kapot aan het gaan zijn. Ze leggen met onze hulppoging hun ziel en zaligheid in onze handen en dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.”
Wanneer komen die gezinnen dan aan de beurt die door de crises in de problemen zijn gekomen?
Tot op heden heb ik alleen mensen gezien die door hun eigen gat in de hand in de problemen zijn gekomen.
Streng wijf hoor, maar ze heeft wel gelijk hoor. moet ze welquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een superheks is dat! Maar ze heeft meestal wel gelijk.
Ze heeft bij mij afgedaan na vorige week, moet ik eerlijk zeggen. Het meiske kreeg de schuld terwijl moeders voor bijna 6000 euro per jaar sigaretten, kleding en parfum kocht. Geen fraai optreden.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een superheks is dat! Maar ze heeft meestal wel gelijk.
Dat vond ik ook een beetje te ver gaan. 2000 euro lesgeld is echt geen drol als je voor 3000 euro in het alleen al oprookt aan sigaretten. Die heks heeft zelf geen kinderen denk ik (vind ze financieel niet leuk waarschijnlijk)quote:Op zondag 28 juni 2009 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft bij mij afgedaan na vorige week, moet ik eerlijk zeggen. Het meiske kreeg de schuld terwijl moeders voor bijna 6000 euro per jaar sigaretten, kleding en parfum kocht. Geen fraai optreden.
Annemarie van Gaal is een alleenstaande moeder met 1 kind. Dat zeggen ze elke week..De voiceover dan!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een beetje te ver gaan. 2000 euro lesgeld is echt geen drol als je voor 3000 euro in het alleen al oprookt aan sigaretten. Die heks heeft zelf geen kinderen denk ik (vind ze financieel niet leuk waarschijnlijk).
Dat kind moest zeker zijn eigen boodschappen al doen op z'n 13e met z'n krantenwijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemarie van Gaal is een alleenstaande moeder met 1 kind. Dat zeggen ze elke week..De voiceover dan!
Komen ze in het programma "Uitstel van executie", ook RTL4.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, wat nu in de problemen gekomen door de crisis? Als hij mensen ging helpen die door de crisis getroffen zijn, zijn dat minimumloners of modale gezinnen die ontslagen zijn ofzo. Maar tot nu toe hebben ze allemaal nog steeds superbanenHoe zouden die gezinnen zich redden als ze 70% WW krijgen, of als hun WW-uitkering verloopt?
Ah... maar dan kunnen ze wel meer minimum en modale inkomens doenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Komen ze in het programma "Uitstel van executie", ook RTL4.
alleenstaande moeder betekent moeder zonder een partner, niet perse moeder zonder geld.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemarie van Gaal is een alleenstaande moeder met 1 kind. Dat zeggen ze elke week..De voiceover dan!
Voor oud goud van sieraden (14 karaats) is 7 euro per gram redelijk normaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef pberends het volgende:
Goudprijs idem dito bij vorige uitzending. "Goud brengt al snel 7 euro per gram op" aldus de voiceover.
Slaat nergens op. Goudprijs is 920 dollar per ounce (31 gram), moet je delen door 1,40, kom je uit op 657 euro.
Dat is dus 21 euro per gram, en niet 7 euro.
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geloof dat Annemarie ooit als directiesecretaresse is begonnen en zich vandaar omhoog gepijpt heeft.
Ah, maar dan moeten ze dat erbij zetten. 14-karaats is onderhand de helft van 24-karaatsquote:Op zondag 28 juni 2009 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor oud goud van sieraden (14 karaats) is 7 euro per gram redelijk normaal.
Niemand heeft 24 karaats gouden sieraden. De meest voorkomende legering is 14 karaats en soms 18, hoewel dat al erg zacht wordt.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, maar dan moeten ze dat erbij zetten. 14-karaats is onderhand de helft van 24-karaats.
Ik geloof niet dat daar het probleem zit. Al voordat ik internetbankieren had hield ik mijn inkomsten en uitgaven bij in een excelbestandje. Een keer of twee/drie per jaar ging mijn hele administratie door mijn handen en werd alles opnieuw bekeken en aangevuld/gecorrigeerd waar nodig.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef pberends het volgende:
Zouden die mensen gewoon geen internetbankieren hebben? Dan is het vrij simpel om te zien wat er binnenkomt en uitgaat.
Meestal zijn ze toch niet zo scheutig met bedrijfsnamen? Hij werkt 'in de automatisering', wat dat zou kunnen zijn voor dat salaris heeft Swets in het vorige topic al genoemd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee ik weet niet waar die kerel werktErg vreemd dat ze dat niet vertelde in dat programma.
Zonder internetbankieren weet je dat toch ook ? Je weet toch wat je verdient en wat je uitgeeft ? Dat uitgeven doe je toch zelf ? Of ben ik nu te simplistisch ?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef pberends het volgende:
Zouden die mensen gewoon geen internetbankieren hebben? Dan is het vrij simpel om te zien wat er binnenkomt en uitgaat.
Ik weet ook wat mij uitgaven zijn maandelijks en wat je verdiend. Nee, jij bent niet simplistischquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zonder internetbankieren weet je dat toch ook ? Je weet toch wat je verdient en wat je uitgeeft ? Dat uitgeven doe je toch zelf ? Of ben ik nu te simplistisch ?
Het zou goed kunnen ..maar ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meestal zijn ze toch niet zo scheutig met bedrijfsnamen? Hij werkt 'in de automatisering', wat dat zou kunnen zijn voor dat salaris heeft Swets in het vorige topic al genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |