niet elk wijf heeft net zoveel haren op d'r tand dan jouw vrouwquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat wijf is er toch zelf ook bij? Moet ze d'r muil open trekken.
gewoon opnemen en dan een uur later terug kijken op inet zonder reclame blokkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef kissaa het volgende:
Waarom word ik bijna iedere donderdag om half negen gebeld door een goede vriendin waardoor ik bijna nooit naar dit programma kan kijken.![]()
De volgende keer neem ik niet op.
Bedankt voor jullie comments
ik denk dat je als baas je je ook wel even achter de oren krabt als je dit gistereavond op tv hebt gezien...?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:29 schreef dronkeykong het volgende:
Heb eerder zo een idee dat dit uit zijn duim gezogen is.
2700 NETTO! Ga toch maar eens met mijn baas praten en deze uitzending als voorbeeld meenemen
Juist ik zal mijn muil wel open doen als ik iets niet mee eens ben..En man ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat wijf is er toch zelf ook bij? Moet ze d'r muil open trekken.
Echt he. Zie je je werknemer in bed slapen en zijn vriendin op een matras op de grond bij zijn dochter, badkamer die er niet uitziet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef tinny het volgende:
[..]
ik denk dat je als baas je je ook wel even achter de oren krabt als je dit gistereavond op tv hebt gezien...?
Of internationaal vrachtwagenchauffeur ? Van die tiepes die zondagavond vertrekken en vrijdagavond thuis komen ? Die verdienen (dank zij de overuren) best goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, misschien is het wel een fantastische linux engineer of .Net ontwikkelaar. Dan kan je behoorlijk knaken verdienen.
Dus dat hij in de ICT werkt is gelogen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of internationaal vrachtwagenchauffeur ? Van die tiepes die zondagavond vertrekken en vrijdagavond thuis komen ? Die verdienen (dank zij de overuren) best goed.
Denk eerder dat ie ergens als technicus in een fabriek werkt, en dan inclusief oproep en ploegentoeslagen.
Geen idee, daar lopen ook wel bepaalde tiepes rond. Nee, zat zo even het topic door te bladeren. Men verbaasde dat rare jongens zoveel geld konden verdienen. Ik geef zomaar 2 voorbeelden van banen die best goed verdienen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus dat hij in de ICT werkt is gelogen?
die 500 euro hebben ze over als ze minimaal aflossen. Er werd geadviseerd ook deze 500 te gebruiken voor (extra) aflossingquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:50 schreef Slam het volgende:
snap er niks van,.. aan het eind van de rit hielden ze nu toch 500 euro over? 24 maanden X 500 euro = 12000 euro... en ze hadden een schuld van 34000 euro? eerder na 6 jaar schulden vrij? (rente niet eens meegerekend)
Dat is dus 38 kilowatt per jaar, oftewel 7,6 euro per jaar (!)quote:Ook interessant is het verbruik bij standby. Opnieuw komt de Wii als winnaar uit de bus met slechts 1,3 Watt. Bij PS3 is het nog 1,9 Watt en bij Xbox360 2,5 Watt. Tenminste, als je bij de Wii Connect24 uit zet. Laat je deze optie aanstaan, dan verbruikt je Wii 9,6 Watt in standby.
Ja, al die "hardware" brengt geen reet op. Ik zag dat zijn 2e PC nog een 52x CD-rom speler hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef dronkeykong het volgende:
Die John Williams een heisa maken om die Xbox 1 weg te doen![]()
Daar krijg je nu geen stuiver meer voor. Heb ook niet gezien dat deze verkocht werd. Alleen zijn DJ set.
Minder eten is veel effectiever. Bespaart ook veel geld aan boodschappen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef trovey het volgende:
Nou nou sportschool......ja hoor gratis sportschool...ik wist dat die zou komen. Laat hem gewoon een flinke wandeling maken 's avonds en gaan fietsen, helemaal gratis.
Ze leefden aardig armoedig voor een gezin van 5100 euro. Helemaal geen flatscreen tv's, allemaal ouwe pauperzooi. Geen goede bedden, een van de kamers was totaal verpauperd. Alleen de DJ-set was nieuw.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Theebag het volgende:
Ik zie in iedergeval geen hip interieurtje of een 50 inch flatscreen.
Excuus-neger is een succesvol beroep.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:03 schreef tinny het volgende:
weet iemand waar die kwiebus van donderdag avond werkt?
linked inn profieletje oid?
welke MONGOOL van een WERKGEVER neemt zo'n infantiel wezen aan?????
en nog erger betaalt hem ook nog eens 4200/4300 euro bruto??!!?!?!?!?
Ik zou ook bang worden van 135 kilo aan vet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef MissX het volgende:
Dat zij dat accepteert. Als ik haar was had ik het allemaal allang verkocht.
Wil je dat het beton kapot gaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Ole het volgende:
waarom ligt hij zelf eigenlijk niet op de grond?
Klopte ook geen reet van, wat ik al zei, die 2 spelcomputers standby is 7,60 euro per jaar en niet 250 euro per jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:55 schreef fespo het volgende:
het kan aan mij liggen maar die stroomkosten zijn altijd enorm hoog in dit programma.
ja precies, wat een onzin was dat!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopte ook geen reet van, wat ik al zei, die 2 spelcomputers standby is 7,60 euro per jaar en niet 250 euro per jaar.
Wedden dat hij al een nieuwe Xbox gekocht heeft... kosten toch geen flikker die dingen. Zeker als je 500e in de maand overhoudt. Dan kun je ook wel in 2 jaar en 1 maand aflossen ipv 2 jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:29 schreef fespo het volgende:
[..]
ja precies, wat een onzin was dat!
kreeg spontaan ruzie met mijn ouders..
en idd echt die hardware weg moeten doen voor een paar tientjes.
als het meer beter gaat koopt hij het natuurlijk weer.
en wat je zei over schulden zo snel aflossen.
dat is ook iedere week, binnen een paar jaar hebben ze grote schulden afgelost.
yup, zeggen al veel mensen vanaf het begin van de serie,,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
En zoals altijd wordt er weer gezegd dat het over 2 jaar (of 3 jaar) weer schuldenvrij is. Ik geloof niet dat het na een weekje zo is dat mensen helemaal veranderd zijn, die patronen krijg je er echt niet zomaar uit.
Jammer dat ze niet mensen helpen met echt lage inkomens, die door werkloosheid of ziekte echt in de problemen zijn gekomen. Steeds goede inkomens en mensen die het zelf veroorzaken wordt nu wel standaard.
Bij dit soort gezinnen denk ik altijd: wat zou hun uitgavenpatroon zijn als ze opeens de helft minder inkomen zouden hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
En zoals altijd wordt er weer gezegd dat het over 2 jaar (of 3 jaar) weer schuldenvrij is. Ik geloof niet dat het na een weekje zo is dat mensen helemaal veranderd zijn, die patronen krijg je er echt niet zomaar uit.
Jammer dat ze niet mensen helpen met echt lage inkomens, die door werkloosheid of ziekte echt in de problemen zijn gekomen. Steeds goede inkomens en mensen die het zelf veroorzaken wordt nu wel standaard.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:34 schreef fespo het volgende:
gevalletje dat veel te oud is en niet met de tijd mee gaat heb ik het idee.
pentium 3? 200 euro! (niet echt gebeurd)
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
Dat geloof ik ook niet, maar ik geloof dat de coach die ze krijgen aangeboden daar wel een rol in kan spelen. Maar zo'n vent heeft gewoon behoefte aan een big mama die hem zo nu en dan liefdevol met de koekenpan voor zijn oren slaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
Ik geloof niet dat het na een weekje zo is dat mensen helemaal veranderd zijn, die patronen krijg je er echt niet zomaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |