Ik dacht ook dat hij in de ww zat eigenlijk en zij heeft een goede baan in de IT begreep ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat haar salaris is.
Hij heeft geen werk dacht ik
Hij heeft een jaar geen baan gehad, maar nu weer een heel goed betaalde baan met 2700 netto in de IT.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij in de ww zat eigenlijk en zij heeft een goede baan in de IT begreep ik.
Ja want zij betaalt de meeste vaste lasten ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij in de ww zat eigenlijk en zij heeft een goede baan in de IT begreep ik.
Goed zij lijkt me ook niet al te nozel. Als je geen idee hebt wat er binnenkomt...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
maar wel draaitafels van 2000 euro..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Theebag het volgende:
Ik zie in iedergeval geen hip interieurtje of een 50 inch flatscreen.
Hij heeft wel allemaal dj spullen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef trovey het volgende:
Nee dat valt alweer mee want die vorige losers hadden het nieuwste van het nieuwste in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |