Ik dacht ook dat hij in de ww zat eigenlijk en zij heeft een goede baan in de IT begreep ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat haar salaris is.
Hij heeft geen werk dacht ik
Hij heeft een jaar geen baan gehad, maar nu weer een heel goed betaalde baan met 2700 netto in de IT.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij in de ww zat eigenlijk en zij heeft een goede baan in de IT begreep ik.
Ja want zij betaalt de meeste vaste lasten ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij in de ww zat eigenlijk en zij heeft een goede baan in de IT begreep ik.
Goed zij lijkt me ook niet al te nozel. Als je geen idee hebt wat er binnenkomt...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
maar wel draaitafels van 2000 euro..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Theebag het volgende:
Ik zie in iedergeval geen hip interieurtje of een 50 inch flatscreen.
Hij heeft wel allemaal dj spullen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef trovey het volgende:
Nee dat valt alweer mee want die vorige losers hadden het nieuwste van het nieuwste in huis.
Tja die zit ook bij RTL4...heeft ze meteen weer wat extra werk nu die hype om haar terugloopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god gaan we nu opeens erbij Sonja Bakkeren?
Inderdaad 2700 netto voor zo'n slome gast, dat lijkt me wat veel. Stel hij is IT-consultant. Zo iemand komt toch zo niet door de intake heen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef kratovsk het volgende:
Het meest bizarre van het verhaal is dat iemand zo'n figuur zo'n salaris uitbetaalt......
Lijkt mij ook niet nee, die klant stuurt hem meteen weer weg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:20 schreef josvr het volgende:
[..]
Inderdaad 2700 netto voor zo'n slome gast, dat lijkt me wat veel. Stel hij is IT-consultant. Zo iemand komt toch zo niet door de intake heen?
Belachelijk dit, 5200 euro per maand! Hoe durf je je op te geven voor dit programma.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik ook wel erg, dat je geld moet lenen van je ouders om rond te komen, terwijl je godverdomme hardstikke veel verdient!
Ik neem aan dat bij de huidige maandelijkse kosten ook al aflossing zat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:50 schreef Slam het volgende:
snap er niks van,.. aan het eind van de rit hielden ze nu toch 500 euro over? 24 maanden X 500 euro = 12000 euro... en ze hadden een schuld van 34000 euro? eerder na 6 jaar schulden vrij? (rente niet eens meegerekend)
Dat denk ik ook dat dat er bij zat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat bij de huidige maandelijkse kosten ook al aflossing zat.
Het ergste was dat mevr alles betaalde en indien ze het niet meer kon betalen zei meneer : Dan betaal ik dat wel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |