Het ergste vond ik dat gezin dat zo nodig de buren moest bijhouden met de luxe-artikelen en daardoor in de problemen was gekomen. Gaan die buren geld inzamelen om een wasmachine voor ze te kopen....zucht. Over een tijdje zijn die lui weer net zo ver want je gedrag moet veranderen. Als je geen geld hebt dan heb je dat niet en kun je niet elke keer je inrichting veranderen als er wat anders "ïn" is. Dat is wat me ook zo vaak opvalt als ik die voorstukjes zie...al die lui hebben de laatste mode in inrichting in huis, ook geen wonder dat je zo in de problemen komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Delftweg het volgende:
Het programma van John Williams is eigenlijk te gek voor woorden, mensen die niet weten waar ze hun geld aan uit geven , en het ergste is dat ze het nog zelf doen ook!!!! De moeder met dochter vorige week donderdag 18 juni , alles wat je maar hebben wil stond daar in huis en de dames zagen er op en top uit in de meest actuele kleding van nu, elk moment van het programma weer in andere up to date kleding en toch maar niet kunnen bedenken waar je geld naar toe gaat kom op zeg slapen doe je 'snachts!!!!!!!
Het zou veel rieler zijn als er mensen worden geholpen in dat programma die er echt niets aan kunnen doen dat ze in een financiele misiere terecht zijn gekomen. Kom op John ga die mensen eens zoeken???
Of vinden die mensen het echt te genant om op TV met je billen bloot te moeten??? De welgestelde "zogenaamde" zielepoten vinden dat niet erg want tenslotte worden ze er lekker bovenop geholpen!!!

.
. .
.

Maar ze kreeg 1000 euro per maand als ze 1 keer in de week bij een disco werkt als toiletjuffrouw?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:26 schreef E.T. het volgende:
Moeders betaalde dus al die tijd ook nog het mobieltje en de zorgverzekering??? Als je toch werkt als 20-jarige kan je dat toch makklijk zelf betalen??
En nu is ze ineens zo geweldig omdat ze dat zelf gaat betalen??

Lijkt me ook erg zwaar inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef fespo het volgende:
2x in de week.
vraag mij of hoe je dat vol gaat houden.
 .
. 

Ik heb er ook 1, maar ik gebruik hem heeeeel af en toe eens.
 Ik heb er ook 1, maar ik gebruik hem heeeeel af en toe eens.  

Da's echt te erg.quote:
 !!
 !!

Ja wat een gelul alsof je opeens meer geld MOET uitgeven omdat je een credit card hebt, waar slaat dat op. Of je nou pint of met een cc betaalt, dat is toch eigenlijk hetzelfde?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja geef de creditcard maar de schuld.Ik heb er ook 1, maar ik gebruik hem heeeeel af en toe eens.

nettoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet of het bruto of netto is.

Ik snap er daadwerkelijk ook geen zak vanquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus hij heeft anderhalf keer modaal. Je geeft hem geen 2 stuivers als je hem zo apathisch op de bank zie zitten.

Zíj is de grootverdiener Swets, zis is toezousand nine men!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus hij heeft anderhalf keer modaal. Je geeft hem geen 2 stuivers als je hem zo apathisch op de bank zie zitten.

Bij zijn salaris stond toch 2700,- netto?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Zíj is de grootverdiener Swets, zis is toezousand nine men!

idd en zij 1100quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij zijn salaris stond toch 2700,- netto?

Ik begreep dat dat haar salaris is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij zijn salaris stond toch 2700,- netto?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |