Ze leefden aardig armoedig voor een gezin van 5100 euro. Helemaal geen flatscreen tv's, allemaal ouwe pauperzooi. Geen goede bedden, een van de kamers was totaal verpauperd. Alleen de DJ-set was nieuw.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Theebag het volgende:
Ik zie in iedergeval geen hip interieurtje of een 50 inch flatscreen.
Excuus-neger is een succesvol beroep.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:03 schreef tinny het volgende:
weet iemand waar die kwiebus van donderdag avond werkt?
linked inn profieletje oid?
welke MONGOOL van een WERKGEVER neemt zo'n infantiel wezen aan?????
en nog erger betaalt hem ook nog eens 4200/4300 euro bruto??!!?!?!?!?
Ik zou ook bang worden van 135 kilo aan vet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef MissX het volgende:
Dat zij dat accepteert. Als ik haar was had ik het allemaal allang verkocht.
Wil je dat het beton kapot gaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Ole het volgende:
waarom ligt hij zelf eigenlijk niet op de grond?
Klopte ook geen reet van, wat ik al zei, die 2 spelcomputers standby is 7,60 euro per jaar en niet 250 euro per jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:55 schreef fespo het volgende:
het kan aan mij liggen maar die stroomkosten zijn altijd enorm hoog in dit programma.
ja precies, wat een onzin was dat!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopte ook geen reet van, wat ik al zei, die 2 spelcomputers standby is 7,60 euro per jaar en niet 250 euro per jaar.
Wedden dat hij al een nieuwe Xbox gekocht heeft... kosten toch geen flikker die dingen. Zeker als je 500e in de maand overhoudt. Dan kun je ook wel in 2 jaar en 1 maand aflossen ipv 2 jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:29 schreef fespo het volgende:
[..]
ja precies, wat een onzin was dat!
kreeg spontaan ruzie met mijn ouders..
en idd echt die hardware weg moeten doen voor een paar tientjes.
als het meer beter gaat koopt hij het natuurlijk weer.
en wat je zei over schulden zo snel aflossen.
dat is ook iedere week, binnen een paar jaar hebben ze grote schulden afgelost.
yup, zeggen al veel mensen vanaf het begin van de serie,,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
En zoals altijd wordt er weer gezegd dat het over 2 jaar (of 3 jaar) weer schuldenvrij is. Ik geloof niet dat het na een weekje zo is dat mensen helemaal veranderd zijn, die patronen krijg je er echt niet zomaar uit.
Jammer dat ze niet mensen helpen met echt lage inkomens, die door werkloosheid of ziekte echt in de problemen zijn gekomen. Steeds goede inkomens en mensen die het zelf veroorzaken wordt nu wel standaard.
Bij dit soort gezinnen denk ik altijd: wat zou hun uitgavenpatroon zijn als ze opeens de helft minder inkomen zouden hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
En zoals altijd wordt er weer gezegd dat het over 2 jaar (of 3 jaar) weer schuldenvrij is. Ik geloof niet dat het na een weekje zo is dat mensen helemaal veranderd zijn, die patronen krijg je er echt niet zomaar uit.
Jammer dat ze niet mensen helpen met echt lage inkomens, die door werkloosheid of ziekte echt in de problemen zijn gekomen. Steeds goede inkomens en mensen die het zelf veroorzaken wordt nu wel standaard.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:34 schreef fespo het volgende:
gevalletje dat veel te oud is en niet met de tijd mee gaat heb ik het idee.
pentium 3? 200 euro! (niet echt gebeurd)
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
Dat geloof ik ook niet, maar ik geloof dat de coach die ze krijgen aangeboden daar wel een rol in kan spelen. Maar zo'n vent heeft gewoon behoefte aan een big mama die hem zo nu en dan liefdevol met de koekenpan voor zijn oren slaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef YPPY het volgende:
Ik geloof niet dat het na een weekje zo is dat mensen helemaal veranderd zijn, die patronen krijg je er echt niet zomaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |