Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog metover. Als er hier ooit ene derde komt word die rond deze tijd gemaakt ipv geboren

Maar ik word niet van elke keer neuken zwangerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()

quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()

Ziet er leuk uit, ik wil misschien wel mee. Maar dan moet het niet dit weer zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?

We doen ons best. Bevallen wil ik dus we gooien alles in de strijdquote:

Zelfs ik vind dat...quote:

Me2. Eerste officiële hittegolf begon op de dag dat Lucie geboren is en duurde een week. En iets later nog een hittegolf die zestien dagen duurde.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Belana het volgende:
lullige dingen zijn dat altijd cattie
Ezra slaapt al vanaf 10 uurdie was best moe zeg maar
2 dagen naar het kdv geweest, dan is ie altijd wel af. geen slaapproblemen hier verder trouwens. wel staat de airco aan op onze slaapkamer.
ik wil geen regen
Maar ik heb wel medelijden met alle zwangere mensenik weet nog goed hoe het was 3 jaar geleden

Ik heb een heleboel bijgelezenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:46 schreef Sugar het volgende:
Ik wilde net vragen: Euhm, Troel, hoe gaat het met je?
[ afbeelding ]
![]()
![]()

Arme vent van je...quote:

Ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat ging toen echt weken achter elkaar zo door
ik zat alleen nog maar met mijn voeten in een bak water in mijn tuinstoel
ik was gewoon blij dat ik naar het ziekenhuis mocht om te bevallen, hadden ze ten minste airco
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?

quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik!
En sex doe ik alleen nog via PM, met Jarno

Dat heb ik hier op kantoor met stil zitten alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:51 schreef k_i_m het volgende:
ik dacht net op de fiets wel drie keer dat ik ter plekke zo dood ter aarde zou storten. Men, wat is het benauwd buiten!

Idem, bij dit weer hoort siestaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef Brighteyes het volgende:Zuurstoftank richting k_i_m stuurt!
* Brighteyes gaat eens heerlijk op bed liggen.
Kind slaapt... mama over een klein half uurtje ook gok ik maar zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |