Me2. Eerste officiële hittegolf begon op de dag dat Lucie geboren is en duurde een week. En iets later nog een hittegolf die zestien dagen duurde.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Belana het volgende:
lullige dingen zijn dat altijd cattie
Ezra slaapt al vanaf 10 uurdie was best moe zeg maar
2 dagen naar het kdv geweest, dan is ie altijd wel af. geen slaapproblemen hier verder trouwens. wel staat de airco aan op onze slaapkamer.
ik wil geen regen
Maar ik heb wel medelijden met alle zwangere mensenik weet nog goed hoe het was 3 jaar geleden
Ik heb een heleboel bijgelezenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:46 schreef Sugar het volgende:
Ik wilde net vragen: Euhm, Troel, hoe gaat het met je?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Arme vent van je...quote:
Ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat ging toen echt weken achter elkaar zo door
ik zat alleen nog maar met mijn voeten in een bak water in mijn tuinstoel
ik was gewoon blij dat ik naar het ziekenhuis mocht om te bevallen, hadden ze ten minste airco
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik!
En sex doe ik alleen nog via PM, met Jarno
Dat heb ik hier op kantoor met stil zitten alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:51 schreef k_i_m het volgende:
ik dacht net op de fiets wel drie keer dat ik ter plekke zo dood ter aarde zou storten. Men, wat is het benauwd buiten!
Idem, bij dit weer hoort siestaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef Brighteyes het volgende:Zuurstoftank richting k_i_m stuurt!
* Brighteyes gaat eens heerlijk op bed liggen.
Kind slaapt... mama over een klein half uurtje ook gok ik maar zo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb net door de regen gelopen in drievliet.
aeque, vertel het nu maar: wat heb jij met MamsX?quote:
gelukkig! spannend allemaal, ik ben enorm nieuwsgierig hoe je eruit ziet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen jaVriendlief staat weer rechtop
Heeft wel een zere neus van de neusspray maar het is wel uit te houden zo
Lol is al eens eerder hier ergens in een topic neer gezet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
aeque, vertel het nu maar: wat heb jij met MamsX?
Sterkte belena!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:56 schreef Belana het volgende:
Lishe, wat lief van die collega! Ik moet ook echt badderspul hebben, over een uurtje maar even de stad in lopen.
Onze vakantie begint in principe 13 juli, we zouden naar Duitsland, maar mijn schoonvader is heel slecht nu, ligt weer in het ziekenhuis en het einde lijkt in zicht. betr voor die arme man, hij heeft zoveel pijn en geen enkele pijnstilling helpt meer. (zijn arm is gebroken doordat ie er uitzaaingen van kanker heeft en die arm geneest niet meer, ondanks de bestraling. hij heeft longkanker en zijn hart doet het nog maar 20% dus chemo is geen optie) hij zit onder de pillen, het is zo sneu.
Maargoed, we gaan dus maar niet. 1200 euro armer, want ik ben nooit zo van de annuleringsverzekeringen.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb net door de regen gelopen in drievliet.
nou, daar heb je dan je regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef snoopy het volgende:
Hier begint het nu keihard te waaien. Lis ligt in ons bed te slapen onder de plafonventilator en Morris hangt op de fatboy voor de tv. Ben benieuwd hoe hard ik zo met rennen om alle ramen dicht te doen
Mmmm, net te weinig om Memories te bellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol is al eens eerder hier ergens in een topic neer gezet.
Wij kennen elkaar van vroeger.
Zij zat hier al een tijdje(begreep ik).
En ik begon twee weken gelden met posten hier zonder dat ik wist dat ze hier zat.
Wist eerst niet eens wie MamsX was.
That's the story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |