dankje, dat is wel goed om te horenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat toen mijn opa op sterven lag, hij ook onder van alles zat, maar hij was heel blij dattie me nog een keer zag. En dat is ook een van mijn mooiste herinneringen. Dat herinner ik me nog, niet alles eromheen.
ja, dat is zo ja, ik ga die raad ook opvolgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:33 schreef Lois het volgende:
BelanaIk denk dat het misschien wel beter is voor Liam om opa zo te zien, want zo kun je het "opa is heel erg ziek en wordt niet meer beter" plaatje voor hem veel duidelijker maken. Het zal niet makkelijk zijn maar tussen een opa die gewoon thuis zit op de bank, naar een opa in de kist (om het maar even cru te zeggen) zit heel veel wat een fantastierijk jongetje niet kan bevatten. De kans dat hij dan in zijn hoofd veel ergere dingen gaat bedenken is wel aanwezig, en dan zou ik, hoe moeilijk het ook is, Liam de kans geven om te zien hoe ziek er eigenlijk uitziet.
Geen dank hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:33 schreef Belana het volgende:
[..]
dankje, dat is wel goed om te horen
Vanavond maar met zijn allen naar hem toe dan
nou hij moest ff aan het idee wennen dat hij gedropt is maar speelt nu lief met een auto'tje.quote:
dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen dank hoor.
Er zit ook wel iets anders in me dan alleen maar diesmiley.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Stout het volgende:
[..]
nou hij moest ff aan het idee wennen dat hij gedropt is maar speelt nu lief met een auto'tje.
Oma komt er zo aan ,die zit bij de kapper...moest nog ff uitgespoeld worden kwa verf.
Je moet radio DJ worden, mooi bruggetje!quote:
quote:
ooit geweest...in een grijs en ver verleden...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Je moet radio DJ worden, mooi bruggetje!
[..]
ik had het te warm om te zoeken, maar wist nog wel dat er een topic over wasquote:
Vandaar het talent dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Stout het volgende:
[..]
ooit geweest...in een grijs en ver verleden...
oe oe daar had ik nog heen gewild... helemaal vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef snoopy het volgende:
het is ook niet echt mijn weer BE. Vanmiddag mag het los, vanavond vanaf een uurtje of 7 moet het droog. Simply Red speelt buiten
er zijn nog wel kaartjes denk ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef Lois het volgende:
[..]
oe oe daar had ik nog heen gewild... helemaal vergeten
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Belana het volgende:
Maar ik heb wel medelijden met alle zwangere mensenik weet nog goed hoe het was 3 jaar geleden
Ik had het er gister nog metquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Drie jaar geleden liep ik al een week overtijd en was het net zo heet. Vreselijk.
ja dat ging toen echt weken achter elkaar zo doorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Drie jaar geleden liep ik al een week overtijd en was het net zo heet. Vreselijk.
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog metover. Als er hier ooit ene derde komt word die rond deze tijd gemaakt ipv geboren
Maar ik word niet van elke keer neuken zwangerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()
Ziet er leuk uit, ik wil misschien wel mee. Maar dan moet het niet dit weer zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?
We doen ons best. Bevallen wil ik dus we gooien alles in de strijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |