Vind ik ook! Ik ben die warmte echt nog niet zat hoor. Lekker 's avonds buiten zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:00 schreef Belana het volgende:
[..]
precieshet is verdorie zalig!! de kinderen kunnen heerlijk buiten spelen, ik heb het warm ipv koud, het is heerlijk
Dan denk je als het er veel zijn dat het wel opvalt. Maarja je houdt het denk ik toch niet tegen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:52 schreef Stout het volgende:
heel warm...veel te warm
acu nee omdat ouders hun kind ziek melden... veel mensen werken hier ook bij corus en hebben verplichte vakanties maar das dan weer anders
Tja, ik weet dat toen mijn opa op sterven lag, hij ook onder van alles zat, maar hij was heel blij dattie me nog een keer zag. En dat is ook een van mijn mooiste herinneringen. Dat herinner ik me nog, niet alles eromheen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:38 schreef Belana het volgende:
ja dat is dus juist de moeilijkheid, opa zit best onder de pillen en ik weet niet of het wel verstandig is dat ze hem zo zien
Ik woon zowat in Kijkduin!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
We gaan een weekje naar Kijkduin! (Den Haag dus) Heerlijk!Maar de laptop gaat mee hoor.
MamsX ik zag in het creatieve topic dat het mutsje naar je zin is, wat een opluchting!![]()
Als het goed is ligt ie vandaag in je brievenbus.
Slaap je slecht door het weer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Stout het volgende:
p;fff ik zou zo graag eens een keer achterelkaardoor slapen.....
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Ik woon zowat in Kijkduin!misschien zie ik je nog wel
Ventilator brengt geen verkoeling?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |