oe oe daar had ik nog heen gewild... helemaal vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef snoopy het volgende:
het is ook niet echt mijn weer BE. Vanmiddag mag het los, vanavond vanaf een uurtje of 7 moet het droog. Simply Red speelt buiten
er zijn nog wel kaartjes denk ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef Lois het volgende:
[..]
oe oe daar had ik nog heen gewild... helemaal vergeten
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Belana het volgende:
Maar ik heb wel medelijden met alle zwangere mensenik weet nog goed hoe het was 3 jaar geleden
Ik had het er gister nog metquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Drie jaar geleden liep ik al een week overtijd en was het net zo heet. Vreselijk.
ja dat ging toen echt weken achter elkaar zo doorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Drie jaar geleden liep ik al een week overtijd en was het net zo heet. Vreselijk.
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog metover. Als er hier ooit ene derde komt word die rond deze tijd gemaakt ipv geboren
Maar ik word niet van elke keer neuken zwangerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch! Neuken we gewoon alleen maar van Feb-Aug ofzo, en de rest van het jaar niet.![]()
Ziet er leuk uit, ik wil misschien wel mee. Maar dan moet het niet dit weer zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Belana het volgende:
maarre... http://www.debatavier.nl/index2.htm ......dus!!!
vanaf 13 juli hebben we vakantie, wie wil mee?
We doen ons best. Bevallen wil ik dus we gooien alles in de strijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |