Schijnt niet echt lekker te zijn, maar proberen kan wel natuurlijk. ik gooi een pakje in de vriezer met stokje erin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef snoopy het volgende:
Je kan toch ook gewoon appelsap in van die ijsvormpjes invriezen?
Ben al aan het werk met airco... die het niet doet...quote:
Heb je al bijna vakantie?quote:
Hadden we hier ook vaak. Grote meiden bed gekocht voor d'r. Wilt ze niet..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:45 schreef freecell het volgende:
[..]
HIer slaapt de hummel ook weer, die werd om half 7 schreeuwend wakker omdat zijn beentjes vast zaten tussen de spijlen (oja, dáárom hadden we een slaapzak)
Ja, kinderen laatste dag naar school, nu nog werken, volgende week ook denk ik, of mn werkgever moet eens meedenken en dan zaterdag op vakantiequote:
Is dat zo? Wordt daar niks van gezegd dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:56 schreef Stout het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoeveel kinderen er de afgelopen week al niet meer op school waren ivm vakantie....echt onvoorstelbaar veel.
kreperen in hollandscheveldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:56 schreef Lishe het volgende:
Fijn mous, laatste loodjes!
Waar gaan jullie heen?
Ik moet nog 1 week en dan 5(!!) weken vakantie! Werk nu wel extra, dus dan kan ik er ook extra van genieten
Dat schijnt zo 2008 te zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:14 schreef Saffier het volgende:
Niet te hard kletsen, dan kan ik vanavond bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |