Nee het is voor de eerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, van harte! Word je er ook rijk van? Behalve dat het een eer is natuurlijk...
Heel erg spannend en ontzettend leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef Lois het volgende:
Nee dat word in september pas bekend geloof ik. Spannend he?
Ik ben echt helemaal de dagen van de week en de data kwijt. Als ik werk (boekhouding) weet ik het altijd precies en nu...echt geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie nu pas dat het donderdag is... Ik dacht echt dat het woensdag was vandaag!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Lois het volgende:
En omdat ik Imi mis![]()
Maar niemand kent hier Imi nog![]()
Vrees ik![]()
Ik ben een beetje in oldbie-sferen![]()
Komt door Jarno![]()
dus
Je kon je opgeven met motivatie, en toen heb ik mijn review en interview met Kim Moelands opgestuurd als motivatiequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Belana het volgende:
lois hoe kom je daar nou weer aan? wat leuk joh! echt wat voor jou!!
Ik ben d'r nog! Alleen niet hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef Saffier het volgende:
Ik mis Floortje![]()
En syrena![]()
En ik moet morgen een hele lange dag werken![]()
En ik ben gister voor het eers bij een bekkenfysio geweest en nu doet het heel erg auwie![]()
En eenvoor jou Lois!
Ik ben er geloof ik al een beetje overheenquote:
Twee modules gehad (en gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Asyniur het volgende:
Jammer Syrena. Hoe is het met je opleiding? (of nieuwe functie?)
Tof! Goed gedaan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Twee modules gehad (en gehaald) nog drie te gaan. Nieuwe functie start in september. Ik heb niet hoeven te solliciteren
En mijn opvolgster begint in oktober.
De laatste update daar was in 2006quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:25 schreef E.T. het volgende:
Syrena! Jammer dat het uit isSucces met je nieuwe functie! (heb je je weblog nog? Die las ik regelmatig met plezier maar ben de url kwijt
)
Imi is een echte oldbie![]()
En Floortje is toch alleen maar op vakantie?
echt waar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
De laatste update daar was in 2006Als ik weer begin PM ik je wel.
onze bridgetquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik naar huis, zweet wegdouchen *pfoe*
Moet je verder teruglezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Lois en Webkim, ik begrijp dat ik jullie moet feliciteren. Ik heb nog niet echt begrepen waarom, maar: gefeliciteerd
Over 10 jaar zit je ook in de puberfeestjesquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lois wat leuk zeg!
Er is een paar huizen verderop een kinderfeestje bezig. Ik hoop maar dat het niet lang meer duurt. Lawaai! En Kim kan er niet van slapen.
Antenne verplaatsen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef YPPY het volgende:
Hier doet rtl het niet goed, dus kan het niet zien.
Het financiële plaatje is nog niet op tafel gekomen, maar zo te zien komt er niet zo heel veel binnen als die ik eerder heb gezien. Één inkomen, vrouw werkt niet ivm kindje dat van alles heeft. Huur niet betaald omdat ze in het ronald mc donald huis zat (wordt toch vergoed door je verzekering denk ik dan, of zou dat per pakket verschillen?)quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef YPPY het volgende:
Hier doet rtl het niet goed, dus kan het niet zien. Alle andere afleveringen heb ik via internet gekeken en het bizar dat je het zo kunt verprutsen.
wat ben jij toch liefquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef Saffier het volgende:
Belana, waar een wil is, is een weg, het gaat je lukken
Niet veel nee, maar toch wel ruim zat om het niet zo ver te laten komen lijkt mij?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
ai, een inkomen van 1250,- das niet veel.
Lijkt mij ook, maar ze schijnt met een kont met schuld gekomen te zijn in deze relatie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef MamsX het volgende:
[..]
Niet veel nee, maar toch wel ruim zat om het niet zo ver te laten komen lijkt mij?
quote:
Van die pakjes bedoel je? Want die heb ik toevallig opgehaald.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:22 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid appelijsjes van Wicky![]()
spooky mouss![]()
in de kamer, gewoon bij de salontafel, niet dat ze in de volle zon hebben gestaan of zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef Lishe het volgende:
Ieuw, die stoelen.
Het is vast de hitte of afkoelen ofzo. Toch?
Ze hebben er ook waterijsjes van, de pakjes zijn 4-kant met een draai erin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Van die pakjes bedoel je? Want die heb ik toevallig opgehaald.
nee sbs, P. wil geen Derek zien. en ook geen stoeltjes meer op elkaar stapelen; Ja dááág straks zit mn zoon er tussen!quote:
Ja hallo zegquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:44 schreef innepin het volgende:
Moet je verder teruglezenLois heeft een supercool boekenrecensie/jureer'baantje' bij de NS en Webkim is bezwangerd!
Vat ik het netjes voor je samen, is het zeker nog niet goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hallo zegJullie moeten niet zoveel topics volkleppen, hoe kan ik zo nou op de hoogte blijven?
Heb ze gekocht bij super de boer wicky pomme.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, niet tegengekomen. Bij welke super heb jij ze gezien dan?
Nouja, dan morgen weer kijken. Want hier ook een super de boer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb ze gekocht bij super de boer wicky pomme.
Saffiertje!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef Saffier het volgende:
Ik mis Floortje![]()
En syrena![]()
En ik moet morgen een hele lange dag werken![]()
En ik ben gister voor het eers bij een bekkenfysio geweest en nu doet het heel erg auwie![]()
En eenvoor jou Lois!
Schijnt niet echt lekker te zijn, maar proberen kan wel natuurlijk. ik gooi een pakje in de vriezer met stokje erin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef snoopy het volgende:
Je kan toch ook gewoon appelsap in van die ijsvormpjes invriezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |