het blijven labels, maar nu werkt het iets functionelerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik vind de labels anders verdomd handig...
Als je meerdere mailadressen samen laat komen in je Gmail (ik heb er vier), kun je heel makkelijk switchen tussen verschillende mailboxen... In de inbox komt alles tegelijk samen, in de labels per mailadres.
Verdomd handig.
Drommels!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:
Sidenote: dit word langzaam bij alle gmail gebruikers toegevoegd, heb geduld
Dommel?quote:
Nee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef raaavi het volgende:
Je kan het ook zo zien, had ik je het niet verteld, stond je voor een verassing
Ga er nou niet op wachten ofso
Mmmmm... lekker, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef raaavi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet je taal op engels en je komt achter een hoop nieuwe features
![]()
de knoppen worden kleiner! toffe feature!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zet je taal op engels en je komt achter een hoop nieuwe features
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig naar gezocht, niet gevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
't Ziet er goed uit. Ik dacht trouwens dat er in DIG al een centraal Gmail-topic was, ff zoeken
Blijkt inderdaad er niet te zijn. Zal het eens opperen aan de DIG-opperhoofden, misschien zien ze er wel heil in om dit topic bv als centraal aan te merken..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Regelmatig naar gezocht, niet gevonden.
Die was er inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad er niet te zijn. Zal het eens opperen aan de DIG-opperhoofden, misschien zien ze er wel heil in om dit topic bv als centraal aan te merken..
Als je in het van-veld fok.nl schrijft, pakt-ie alles wat van fok.nl komt... Een * is niet nodig...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:52 schreef raaavi het volgende:
Als je een filter wilt toepassen op een email adres, maar alleen maar een domein zeg maar.
bijv. @fok.nl en niet forum@fok.nl
moet ik dan forum vervangen door * oid?
en dan nog zijn er mensen die liever folders willenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Labels zijn idd super handigIk laat 2 email adressen binnenkomen, dus die emals geef ik aparte labels, maar ik laat ook weer specifieke labels (nieuwsbriefen bijvoorbeeld) apart labelen. Zo kan je alles makkelijk terugvinden
Dit lijkt me wel een goede update voor mensen die handmatig labels toepassen.
hoef je ons niet uit te leggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef thatsme het volgende:
Je kan labels ook behandelen als mappen. Gewoon een label aan hangen en direct laten archiveren, dan zie je de mails niet terug in de inbox maar wel bij de labels. Voordeel van labels is dat het in meerdere mappen tegelijk kan staan.
je browser wanneer je inlogd bij Gmailquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef Visitor.Q het volgende:
Is er eigenlijk ook een email client die met die labels kan omgaan?
Hoezo? Kun je er ook via je browser bij dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je browser wanneer je inlogd bij Gmail
wat praat jij nou weer poep?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:09 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je er ook via je browser bij dan?
Waarom überhaupt een mailprogramma gebruiken? Gmail is net zo simpel, en heeft minstens net zoveel opties en mogelijkheden. Als het er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Waarom nog een emailprogramma gebruiken nu je Gmail Offline hebt?
je kan ook via Google toegang krijgen tot de mailbox waarop je je labels wilt toepassen.quote:
Graag gedaan hoor.quote:
als je meerdere Gmail adressen hebt is het inderdaad mogelijk om ze allemaal tegelijk te managen alsof het 1 mailaccount betreft. handigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Weet niet of anderen dit ook al doen, anders misschien een leuke tip: ik heb een tijdje terug een tweede gmail-adres aangemaakt. Gewoon wat letters en cijfers (wel iets wat een beetje te onthouden is) en die mailtjes daarvan laat ik op mijn reguliere gmail onder het label 'Anoniem' binnenkomen. Zo hoef ik - als ik me ergens op een fora of degelijke ga aanmelden - nooit mijn gewone mailadres in te vullen want dat is namelijk mijn naam + voornaam.
Ik heb thema 'schemering' overigens.quote:Geef een enkele pijl weer ( › ) voor berichten die naar mijn adres zijn verzonden (geen mailinglijst), en een dubbele pijl ( » ) voor berichten die alleen aan mij zijn verzonden.
Dat dusquote:
Dat kan inderdaad handig zijn. Het wordt alleen nog veel toffer...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Weet niet of anderen dit ook al doen, anders misschien een leuke tip: ik heb een tijdje terug een tweede gmail-adres aangemaakt. Gewoon wat letters en cijfers (wel iets wat een beetje te onthouden is) en die mailtjes daarvan laat ik op mijn reguliere gmail onder het label 'Anoniem' binnenkomen. Zo hoef ik - als ik me ergens op een fora of degelijke ga aanmelden - nooit mijn gewone mailadres in te vullen want dat is namelijk mijn naam + voornaam.
Thanksquote:
Gewoon CTRL+0, dan zit je weer in de 'normale' modus. Of bedoel je niet de zoom optie van je browser?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat dus
alleen heb ik die optie aanstaan dat het word verkleind
en dus ook in de OP
vind dat echt bagger
Maar dat is helaas een mogelijkheid die 90% van de websites je afnemen. Die denken niet na en verbieden je een + in je mail-adres te gebruiken, ookal is er geen enkele standaard waar de + als ongeldig karakter in mail-adressen staat opgegeven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar het wordt nog leuker.
Je kunt je e-mail adres aanvullen met het + teken. fokgmail+nieuwsbrieven@gmail.com bijvoorbeeld. Na de + kun je eigenlijk alles toevoegen wat je maar wilt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gewoon CTRL+0, dan zit je weer in de 'normale' modus. Of bedoel je niet de zoom optie van je browser?
Dan moet je deze optie:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef raaavi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handig voor de posts, maar jammer voor de OP! want die word er ook door verkleind en komt dan dus niet tot zn recht.
Ja dat is jammer inderdaad. Zou je nog een punt ergens kunnen zetten, zodat je iig weet dat hij voor een bepaald doel is gebruikt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:46 schreef Vloris het volgende:
[..]
Maar dat is helaas een mogelijkheid die 90% van de websites je afnemen. Die denken niet na en verbieden je een + in je mail-adres te gebruiken, ookal is er geen enkele standaard waar de + als ongeldig karakter in mail-adressen staat opgegeven.
Oh! thanks! daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moet je deze optie:
geen plaatjes in topicgallery™ weergeven weergeven als deze kleiner zijn dan xx pixels breed of hoog
even op 611 pixels zetten. Dan blijven plaatjes die zo breed zijn als de layout van het forum gewoon mooi.
hij negeert eigenlijk de punten, dat bedoel je te zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad handig zijn. Het wordt alleen nog veel toffer...
Stel je hebt het e-mail adres fokgmail@gmail.com
Mail je dan naar fok.gmail@gmail.com - dan komt het ook aan in je inbox. Je kunt de punten verdelen zoals je wil. Het kan zelfs iets zijn als f.o.k.g.m.a.i.l@gmail.com. Met de filter, kun je dan berichten filteren die binnen zijn gekomen op de verschillende variaties.
dit snap ik niet helemaal. Bij het aanmaken van een adres kan je het plus teken gebruiken?quote:Maar het wordt nog leuker.
Je kunt je e-mail adres aanvullen met het + teken. fokgmail+nieuwsbrieven@gmail.com bijvoorbeeld. Na de + kun je eigenlijk alles toevoegen wat je maar wilt.
Jup, ik heb het getest, dat werkt ook inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hij negeert eigenlijk de punten, dat bedoel je te zeggen.
werkt het ook andersom, stel je hebt fok.gmail@gmail.com en je mailt naar fokgmail@gmail.com, komt hij dan in fok.gmail@gmail.com terecht?
Nee, stel je hebt adres fokgmail@gmail.com -quote:dit snap ik niet helemaal. Bij het aanmaken van een adres kan je het plus teken gebruiken?
===========quote:In Gmail worden punten in een gebruikersnaam niet herkend als tekens. Het punten toevoegen aan of weglaten uit een Gmail-adres is dan ook niet van invloed op het adres waarop berichten worden ontvangen. Berichten voor uwgebruikersnaam@gmail.com, uw.gebruikersnaam@gmail.com en u.w.g.e.b.r.u.i.k.e.r.s.n.a.a.m@gmail.com worden allemaal uitsluitend bezorgd in je Postvak IN.
Voor Gmail kun je een bepaalde gebruikersnaam slechts één keer registreren. Als je eenmaal een account hebt geregistreerd, kan geen enkele variatie hierop met meer of minder punten worden gebruikt voor nieuwe accounts. Als je denkt dat een bericht per ongeluk naar je is verzonden, raden we je aan contact op te nemen met de verzender om hem of haar op de hoogte te stellen van het onjuiste adres.
Als je een account hebt gemaakt met een punt in de gebruikersnaam en je dit wilt aanpassen, kun je het 'Antwoordadres' wijzigen. Ga als volgt te werk om je antwoordadres te wijzigen:
Klik op Instellingen boven aan een Gmail-pagina.
Klik op het tabblad Accounts.
Zoek het e-mailadres dat als standaard is gemarkeerd en klik op gegevens bewerken.
Klik op Een ander antwoordadres opgeven.
Voer je gebruikersnaam in het veld Antwoordadres in, zonder punten.
Klik op Wijzigingen opslaan.
Houd er rekening mee dat je bij aanmelding bij Gmail om veiligheidsredenen alle punten moet opgeven die in de oorspronkelijke gebruikersnaam voorkomen.
Opmerking: In Google Apps worden punten wel herkend. Als je mail wilt ontvangen met een punt in je gebruikersnaam, kun je je domeinbeheerder vragen de gewenste gebruikersnaam als bijnaam toe te voegen aan je account.
snap het, echter je kan dan een filter aanmaken en per bericht het labellen. Toch?quote:Nee, stel je hebt adres fokgmail@gmail.com -
Als je dan mailt naar - fokgmail+info@gmail.com - komt hij ook bij fokgmail@gmail.com aan.
'info' kun je vervangen door alles wat je kunt bedenken. fokgmail+vingerverf@gmail.com voor mijn part.
Alles zal gewoon aankomen bij fokgmail@gmail.com.
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...quote:
Binnen Gmail bestaan geen mappen. De kolom voor labels is alleen omhoog verplaatst en er zijn maar een x aantal beschikbaar. Onderaan is een knop, waarmee alle labels weer getoond worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
Ik heb genoeg mail waar gewoon notificaties in staan. Deze komen niet in mijn inbox, die krijgen een paar labels en verdwijnen daarna uit m'n inbox.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Ik om te beginnen al eens omdat ik mijn mail binnen haal op mijn mobiel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Als je het label selecteert in de dropdown "move to", wordt de geselecteerde conversation direct uit de inbox gehaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
volgens mij is het puur gebaseerd op het onderwerp.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Die conversation view werkt niet altijd even goed. Heeft er mee te maken hoe mensen replien, soms wissen ze het originele bericht of halen ze de quote wrapper weg. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet precies snap.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef raaavi het volgende:
http://lifehacker.com/530(...)-and-talk-leave-beta
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gepubliceerd: Dinsdag 7 juli 2009
Auteur: Sharon Gaudin
Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.
Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.
Google announced late this morning that it's peeling the beta label off of some main Google Apps services, and Google Docs. The Google Apps suite targeting businesses was launched two years ago and has been in beta ever since. Gmail, though, has worn the beta tag for even longer - more than five years.
http://webwereld.nl/inter(...)her-google-apps.html
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-canquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe kan ik zoeken op de grootte van mijn attachments? Ik heb namelijk een attachment en ik weet eigenlijk maar 2 dingen, het is een jpeg en hij is erg groot, wel een paar MB terwijl de rest van mijn attachments rond de 100 kb schommelen.
thanks maar wat moet ik er meequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-can
Het feit dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
thanks maar wat moet ik er mee
is er anders een truuk om alleen de posts met attachments te zien ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een mailprogramma gebruiken? Gmail is net zo simpel, en heeft minstens net zoveel opties en mogelijkheden. Als het er niet meer zijn.
Outlook is wel uitgebreider in organizer- en synchronisatiefuncties, maar da's eigenlijk alleen nuttig voor zakelijke toepassing. Voor de mail-functies vind ik Gmail echt way relaxter dan outlook of welke desktop-client dan ook. Ik manage dan ook gewoon al mijn e-mail adressen vanuit gmail, en gmail is ook mijn standaard mail-handler.quote:Op woensdag 8 juli 2009 @ 20:42 schreef Dzy het volgende:
[..]!!! Ja, met Outlook kun je inderdaad minder dan met GMail. Overigens is Gmail wel geniaal.
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een bericht stuur met een bijlage krijg ik in de prullenbak een bericht met de titel 'Bijlage' en elke bijlage die ik upload krijgt zoiets. Kan ik die verwijderen? Kan ik ze zelf later nog wel download vana 'Verzonden berichten'? Heeft het überhaupt nut?
Dus als ik ze in de prullenbak definitief verwijder kan ik ze nog downloaden bij de verzonden items? Waarom wordt zoiets dan aangemaakt in de prullenbak?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..
Ik altijd. Heb mijn google-talk contacten gewoon tussen mijn andere contacten (oa. Hyves en MSN) door staan in Pidgin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 16:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Zijn er mensen die wel eens gebruik maken van Google Talk?De App voor Android is leuk en handig, alleen ik ken geen mens die dat gebruikt
Da's wel relaxed. Maar de meeste mensen die ik ken hebben nog een Hotmail/Live adres. Dat is best jammerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Ik altijd. Heb mijn google-talk contacten gewoon tussen mijn andere contacten (oa. Hyves en MSN) door staan in Pidgin.
Maar als iemand op beiden online is kies ik toch meestal het msn-protocol, omdat de meeste mensen dat volgens mij prettiger vinden.
Natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef Jessy.G het volgende:
Ik heb een vraagje.. Als je iemand hebt geblokkeerd en verwijderd bij de chat, kun je nog wel email ontvangen van deze contactpersoon?
Met labels verplaats je niks. Slepen kun je met die puntjes voor het vinkhokje...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een mail naar mezelf stuur in Gmail (bijvoorbeeld een document zodat ik 'm later ergens anders kan openen) en het vervolgens dan in de label Studie opsla*.. heb ik één in Verzonden Berichten en één in Studie. Is er geen andere manier om t te doen of van die in Verzonden Berichten af te komen?
* Is 'opsla' een normaal woord? Want het ziet er daar toch wel erg vreemd uit![]()
Labels moet je zien als een verzameling van emails, ongeacht de plek waar deze emails zich bevinden. Als jij het label Studie op een email plakt, dan staat deze email niet in een map o.i.d. genaamd Studie. De email blijft staan waar hij al stond (in jouw geval Verzonden Berichten). Er is dus altijd maar 1 exemplaar van de email aanwezig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een mail naar mezelf stuur in Gmail (bijvoorbeeld een document zodat ik 'm later ergens anders kan openen) en het vervolgens dan in de label Studie opsla*.. heb ik één in Verzonden Berichten en één in Studie. Is er geen andere manier om t te doen of van die in Verzonden Berichten af te komen?
* Is 'opsla' een normaal woord? Want het ziet er daar toch wel erg vreemd uit![]()
Maar het kan wel hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus juist waarin GMal zich overscheidt. Een label is geen map. Een bericht kan meerdere labels hebben, het blijft een en hetzelfde bericht dat maar 1 keer opgeslagen is.
Het gedraagt zich dan wel als een folder, wat er echter gebeurd is dat het label "inbox" wordt verwijdert.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:45 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Maar het kan wel hoor.
In al je mappen staan voor elk mailtje een paar puntjes (links van aanvinkhokje), daarmee kun je ze naar een label (links in de kolom) slepen. Ze verdwijnen uit je map en zijn alleen nog zichtbaar onder 't label
Dan wordt dat label erop geplakt. Maar verplaatst wordt het bericht niet. GMail kent geen locaties voor berichten. De inbox is ook maar een label, bedoeld voor ongelezen berichten en berichten die nog even de aandacht verdienen. Eenmaal gelezen en afgehandeld archiveer je ze, wat feitelijk het label 'inbox' verwijderd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:45 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Maar het kan wel hoor.
In al je mappen staan voor elk mailtje een paar puntjes (links van aanvinkhokje), daarmee kun je ze naar een label (links in de kolom) slepen. Ze verdwijnen uit je map en zijn alleen nog zichtbaar onder 't label
That's how they rollquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan wordt dat label erop geplakt. Maar verplaatst wordt het bericht niet. GMail kent geen locaties voor berichten. De inbox is ook maar een label, bedoeld voor ongelezen berichten en berichten die nog even de aandacht verdienen. Eenmaal gelezen en afgehandeld archiveer je ze, wat feitelijk het label 'inbox' verwijderd.
Heb ik gedaan, maar die berichten komen nog steeds in mijn inbox, alleen nu met label.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Een label ervoor maken en dan een filter dat het label toepast op de juiste berichten.
Oja, skip the inbox. Dankjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt bij het filter aangeven dat de inbox moet worden overgeslagen
dan krijg ik zo een nieuwe tab in FF? dat klopt niet met screenshots van andere mensen, die krijgen eensoort pop-upjequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
Die contact chooser bij "to:" is handig
Ik krijg die niet eens werkend (op Nederlands)...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:41 schreef TubewayDigital het volgende:
is dit al tot het centrale Gmail topic gemaakt? Zou fijn zijn.
meer on topic: de spelcheck (wanneer ik hem instel op Nederlands) van Gmail werkt rampzalig. Toen ik hem op automatisch had gezet deed hij het beter.
dit word bijvoorbeeld gehighlighted: beschrijving.![]()
vriendelijke gaat ook niet goed. Er zit ergens een bug.
hoe is dat een bug?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef TubewayDigital het volgende:
bug ondekt:
niet bestaande e-mail adressen onthoudt hij ook
Zoiets kreeg ik laatst ook. Als ik mijn account info kwijt was kon ik een email sturen naar mijnnaam@gawab.com. Daarnaast stonden dezelfde twee links. Ik heb gewoon het hele scherm maar weggeklikt en daarna gezocht op Google, maar ik kon er eigenlijk niks over vinden. Volgens mij is het oplichterij.quote:
Waarom zou je zoiets willen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Kunnen jullie via lynx (commandline browser) ook niet op gmail?
Wil je ook weten hoe je mappen kunt gebruiken ipv labels en hoe je de spamfilter uitschakelt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:31 schreef GoodGovernance het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik (3) (zie afbeelding) uitschakelen? Ik vind het hinderlijk, en wil mijn e-mails individueel ontvangen, achter elkaar (als deze mails van dezelfde persoon afkomstig zijn).
En is het mogelijk om GoogleTalk (of iets dergelijks) uit te schakelen? Ik wil het niet zien.
Dat je mail nu sneller aankomt op je mobieltje.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
je zou ook kunnen uitleggen wat dat inhoudt
Gast, ik vind het niet handig, loop niet achterlijk te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe je mappen kunt gebruiken ipv labels en hoe je de spamfilter uitschakelt?
[..]
Dat je mail nu sneller aankomt op je mobieltje.
Naja chat kun je inklappen door op het minnetje te klikken. Conversations kun je vziw niet uitschakelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Gast, ik vind het niet handig, loop niet achterlijk te doen.
klopt, de mobiele versie ondersteunt geen downloads, merkte ik ook op op symbian. Ik kan ook verkeerd gekeken hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb een HTC Tytn II (T-mobile MDA vario 3) met windows mobile 6.1
Nou leuk en aardig. Als ik naar Gmail ga, gaat hij vanzelf naar Gmail mobiel. Pas perfect in het venster en ziet er goed uit. Alleen 1 probleem, je kan geen bijlagen downloadenAls je een bijlage hebt kun je er alleen maar op klikken en dan opent hij hem in Gmail als een pagina zonder opmaak (ook geen afbeeldingen etc.)
Iemand tips? Kan ook de html-weergave gebruiken maar dan past de site niet goed.
Bijvoorbeeld meerdere labels combineren onder 1 plek, labels excluden, op datum, contactgroep, status (gelezen of niet) filteren en noem maar op in 1 virituele map. Hetzelfde als labels maar dan met meer mogelijke variabelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat doen slimme mappen in die applicaties?
Wat je kan doen is het volgende:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb een HTC Tytn II (T-mobile MDA vario 3) met windows mobile 6.1
Nou leuk en aardig. Als ik naar Gmail ga, gaat hij vanzelf naar Gmail mobiel. Pas perfect in het venster en ziet er goed uit. Alleen 1 probleem, je kan geen bijlagen downloadenAls je een bijlage hebt kun je er alleen maar op klikken en dan opent hij hem in Gmail als een pagina zonder opmaak (ook geen afbeeldingen etc.)
Iemand tips? Kan ook de html-weergave gebruiken maar dan past de site niet goed.
mail me maar op karlo1 at gmailquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:53 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er al mensen die google wave gebruiken?? Zo ja kan iemand mij uitnodigen dan? PM
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/173quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Rinze007 het volgende:
Hey hoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste mail checker. Eigenlijk een die hetzelde doet als de gmail checker in FireFox.
Ik wil meerdere accounts kunnen checken, en als je er op klikt dat je meteen in de in box terecht komt ofzow. Dus dat je niet nog eens moet inloggen.
Wie heeft er een en wat zijn de ervaringen?
Ik ben nogal fan van:quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Rinze007 het volgende:
Hey hoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste mail checker. Eigenlijk een die hetzelde doet als de gmail checker in FireFox.
Ik wil meerdere accounts kunnen checken, en als je er op klikt dat je meteen in de in box terecht komt ofzow. Dus dat je niet nog eens moet inloggen.
Wie heeft er een en wat zijn de ervaringen?
Kettingmail, soms reageer ik dan maar tegen een iemand ivp de groep, wilde dat het dan een aparte ketting zou worden, maar die gaat gewoon door de rest door elkaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Gras_eter het volgende:
Tagan, hoe bedoel je dat?
Een groep in een groep?
Nice, thanks!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is een optie in Labs om labels te verbergen, misschien heb je dat aangezet.
Volgens mij heb ik het het al 20x als feature-request ingestuurd... Zelf e-mails aan een conversation toevoegen of verwijderen... Het zou een gigantische uitkomst zijn voor als je weer eens met incapabele hotmail gebruikers zit te mailenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kettingmail, soms reageer ik dan maar tegen een iemand ivp de groep, wilde dat het dan een aparte ketting zou worden, maar die gaat gewoon door de rest door elkaar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het het al 20x als feature-request ingestuurd... Zelf e-mails aan een conversation toevoegen of verwijderen... Het zou een gigantische uitkomst zijn voor als je weer eens met incapabele hotmail gebruikers zit te mailen
Thanks, het werktquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
GMail heeft sinds kort https standaard geactiveerd voor alle accounts. Om in te kunnen loggen, heeft de notifier een patch nodig. Misschien is dat het dus.
Dat heb ik dus al heel vaak gedaan, maar mn telefoon maakt m elke keer overnieuw aan als ik via de telefoon een mailtje verzend.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:13 schreef Tegan het volgende:
Klinkt alsof jij nog een label en filter extra hebt naast de standaard map waar verzonden mails naartoe gaan... Die kan je gewoon verwijderen...
Heb geen enkele filter of label in gebruik.quote:
Zeker weten dat het geen optie van het mailprogramma op je telefoon is?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb geen enkele filter of label in gebruik.
quote:In Duitsland kunnen we geen service verlenen onder de naam Gmail. Daar heten we Google Mail.
In Duitsland heb je toegang tot je e-mail op http://mail.google.com.
We zouden je graag een link naar bovenstaande URL bieden, maar dat mag ook niet. Jammer.
Voor algemene informatie over Google, zie www.google.com of www.google.de.
Land weet'ie op basis van je IP, taal op basis van je useragent.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]Apart dat ie dus weet dat ik in Duitsland zit, maar de tekst wel gewoon in het Nederlands laat zien.
Dat is een stukje tekst waardoor servers e.d. kunnen zien wat voor een browser je gebruikt, wat voor een taal je gebruikt, enz. Die User Agent wordt altijd meegestuurd naar de server.quote:
uitgeschakeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie al Buzz in gmail?
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.quote:
Nou, vrijwel alle dingen die ik heb gesuggest zitten er nu in. En je krijgt geen reply.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef Mindstream het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.
Je kan een filter maken voor een hele hoop adressen tegelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef groggy het volgende:
is het ook mogelijk om een label te geven aan de hand van een groep contactpersonen..
maw als ik een mailtje krijg van een emailadres die in de groep vrienden staat dat die automatisch het label vrienden krijgt?
Het kan niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef groggy het volgende:
ja dat snap ik, maar als er een vriend bij komt, moet ik dit bijwerken in mn contactenlijst + mn filter
het zou logischer zijn wanneer mn filter verwijst naar mn contactenlijst
ja maar kan ik niet iets instellen als FROM: #contactlistfriends oid? dat zou veel logischer zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard kan dat.
Bij het From veld gewoon alle adressen opgeven met OR ertussen
Als je iets verwacht kun je ook handmatig checken in Gmail. Ik heb zelfs een feature van Gmail Labs waardoor ik een Refresh-knop heb op alle Gmail pagina's die dan alle pop-adressen en het gewone emailadres tegelijk checkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef -J-D- het volgende:
Even bijlezen.
Heb een Android-foon en een Gmail-account met meerdere pop3-adressen erin.
Ben van plan over te stappen van Outlook naar Gmail.
Loop nog tegen wat dingen aan, zoals het importeren van mijn Outlook mail in Gmail, maar ik ga eerst maar eens alles hier doorlezen.
Daarnaast begrijp ik dat Gmail die pop3-accounts maar 1x per uur checkt en dat is wel jammer. Logisch, maar wel jammer.
Ik wil een feature dat je een bericht in een conversation kan promoten tot zelfstandige conversation. Soms dan gebeurt het dat of Gmail een bericht fout ziet als deel van een conversation, maar soms ook reply't iemand op een kettingmail met ander onderwerp zodat alle adressen er nog instaan en dan komt die er ook gewoon helemaal onder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Last month, Henry Blodget reported that Google intends to make Gmail's conversations optional. "Some Gmail users loathe the Conversations format -- complaining that is confusing and causes them to miss important messages.
http://googlesystem.blogs(...)l-conversations.html
i-map is the way to go dacht ik. pop-3 is oud,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef -J-D- het volgende:
Even bijlezen.
Heb een Android-foon en een Gmail-account met meerdere pop3-adressen erin.
Ben van plan over te stappen van Outlook naar Gmail.
Loop nog tegen wat dingen aan, zoals het importeren van mijn Outlook mail in Gmail, maar ik ga eerst maar eens alles hier doorlezen.
Daarnaast begrijp ik dat Gmail die pop3-accounts maar 1x per uur checkt en dat is wel jammer. Logisch, maar wel jammer.
Dank, had het ondertussen op een andere manier gevonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:14 schreef Outlined het volgende:
[..]
i-map is the way to go dacht ik. pop-3 is oud,
Nee, want die zijn gekoppeld middels je GMail account. Waarom wil je het uitschakelen? Misschien is daar een andere methode voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag heb ik een update gedaan van Google Apps. Als ik inlog bij m'n mail, ben ik automatisch ingelogd bij search, terwijl voorheen dat niet gebeurde. Weet iemand of ik dat ergens kan uitschakelen? Heb 't niet kunnen vinden.
Volgens mij dat laatste.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Ik heb 100 mailtjes gehad voor de kerstprijsvraag, nu wil al deze mensen een mailtje terugsturen. Ik kon het zo snel niet vinden maar is er een mogelijkheid om de mailtjes te selecteren en dan een mailtje terug te sturen?
Of moet ik echt de adressen als contactpersoon gaan toevoegen en later weer toevoegen aan een bericht?
Je hoeft ze niet als contactpersoon toe te voegen, maar je kan ook gewoon even een lijstje copy-pasten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Ik heb 100 mailtjes gehad voor de kerstprijsvraag, nu wil al deze mensen een mailtje terugsturen. Ik kon het zo snel niet vinden maar is er een mogelijkheid om de mailtjes te selecteren en dan een mailtje terug te sturen?
Of moet ik echt de adressen als contactpersoon gaan toevoegen en later weer toevoegen aan een bericht?
alle emailadressen in een kladblokje zetten en dan plakken in het aan of BCC veld van Gmail.quote:
Gewoon via een IMAP client?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar heel mijn Gmail geback-upt.
Nope. Je kan een speciaal programmaatje downloaden die alles back-upt. Heb eerst even rondgezocht of het wel veilig was, maar dat is het wel.quote:
http://www.pc-helpforum.b(...)-van-je-gmail-30481/quote:Op maandag 28 februari 2011 13:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nope. Je kan een speciaal programmaatje downloaden die alles back-upt. Heb eerst even rondgezocht of het wel veilig was, maar dat is het wel.
http://www.gmail-backup.com/
Ik zie trouwens dat de site uit de lucht is.. Gisteren heb ik hem daar nog gedownload.
[ afbeelding ]
Kak, een Windows mirror :/quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.pc-helpforum.b(...)-van-je-gmail-30481/
hier staat een mirror.
heb nog geen andere mirrorsites kunnen vinden. Je kan ook wachten tot de officiële site weer werkt natuurlijk.quote:
En sinds 10 minuten mag ik er soms wel en soms niet in. Wat ik heb gezien heb ik wel weer alle mails en contacten terugquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik zou zo graag willen dat ik mijn Gmail-account weer terugkrijg van Google.
8:46 PMquote:Google Mail service has already been restored for some users, and we expect a resolution for all users within the next 10 hours. Please note this time frame is an estimate and may change.
The remaining 0.012% of accounts are being restored on an ongoing basis.
quote:Our team is continuing to investigate this issue. We will provide an update by February 28, 2011 9:46:00 PM UTC+1 with more information about this problem. Thank you for your patience.
We have revised downward our estimate of the total number of users affected by this issue from 0.08% to 0.02% of Google Mail users. Access has been restored for one third of the affected users. The remaining 0.013% of accounts are being restored on an ongoing basis.
Interessantquote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Tha_T het volgende:
ik hoor bij 0.013% van de Gmail-gebruikers
Vanochtend werd ik doorverwezen naar een help-artikel waarin stond dat mijn account opgeschort was (Kan het help-artikel niet vinden maar daar werd ik naar doorverwezen)quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Interessant. Doe eens wat screenies?
Wut? Hier niks?quote:
Starred moet je zelf doen, important gaat automagisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef Mirel het volgende:
Sinds vandaag heb ik een nieuwe functie erbij: important. Tot nu toe zie ik geen verschil met starred dus ik snap het nut hier niet van in. Daarnaast worden berichten automatisch important. Bijv. van LinkedIn of Facebook.
Serieus? Dat heb ik al maaanden. Voordeel is dat hij ze boven de 'onbelangrijke' berichten sorteert, is handig met nieuwsbrieven en zo dat die niet tussen mails van vrienden staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef Mirel het volgende:
Sinds vandaag heb ik een nieuwe functie erbij: important. Tot nu toe zie ik geen verschil met starred dus ik snap het nut hier niet van in. Daarnaast worden berichten automatisch important. Bijv. van LinkedIn of Facebook.
Dat is precies wat ik heb nu (shiny) hoop echt dat ze dat thema nog gaan omzetten..quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Op zich wel strak, maar iets teveel witruimtes. Daarnaast wil ik de blauwe kleuren uit het vorige thema terug!![]()
Deze kleuren dus:
[ afbeelding ]
klikken op het aantal mailtjes en dan "oldest"quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef larry_flynt het volgende:
Is het mogelijk om in één keer naar je oudste mailtje te gaan in je inbox?
Komt nergens te staan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
klikken op het aantal mailtjes en dan "oldest"
hier welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |