abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:34:54 #51
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70644078
Ik heb even snel een openingspost inelkaar gezet, meer informatie kan toegevoegd worden, dus als er iets mist, noem het dan ff.
Ook is het zo dat er wel wat handige linkjes bij mogen, dus die kun je ook even posten. Ik voeg het dan later wel aan de OP toe, en aan de wiki pagina.

Tevens topic centraal.
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef raaavi het volgende:
Bedankt Modje !
Graag gedaan hoor.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:43:07 #52
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70644334
Weet niet of anderen dit ook al doen, anders misschien een leuke tip: ik heb een tijdje terug een tweede gmail-adres aangemaakt. Gewoon wat letters en cijfers (wel iets wat een beetje te onthouden is) en die mailtjes daarvan laat ik op mijn reguliere gmail onder het label 'Anoniem' binnenkomen. Zo hoef ik - als ik me ergens op een fora of degelijke ga aanmelden - nooit mijn gewone mailadres in te vullen want dat is namelijk mijn naam + voornaam.
pi_70645434
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Weet niet of anderen dit ook al doen, anders misschien een leuke tip: ik heb een tijdje terug een tweede gmail-adres aangemaakt. Gewoon wat letters en cijfers (wel iets wat een beetje te onthouden is) en die mailtjes daarvan laat ik op mijn reguliere gmail onder het label 'Anoniem' binnenkomen. Zo hoef ik - als ik me ergens op een fora of degelijke ga aanmelden - nooit mijn gewone mailadres in te vullen want dat is namelijk mijn naam + voornaam.
als je meerdere Gmail adressen hebt is het inderdaad mogelijk om ze allemaal tegelijk te managen alsof het 1 mailaccount betreft. handig
Stel je mail-naam is te lang gekozen en je wilt een kortere dan maak je die kortere aan en vanuit die kortere manage je de kortere EN de lange.
pi_70645476
welk thema hebben jullie gekozen? Ik shiny. Vind ik persoonlijk de mooiste.

wat betekent trouwens dat >> symbooltje?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:26:22 #55
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70645704
Staat bij instellingen:
quote:
Geef een enkele pijl weer ( › ) voor berichten die naar mijn adres zijn verzonden (geen mailinglijst), en een dubbele pijl ( » ) voor berichten die alleen aan mij zijn verzonden.
Ik heb thema 'schemering' overigens.
pi_70645773
Waar raporteren jullie bugs?

volgens mij is de bedoeling dat je dat op het forum doet.

http://www.google.com/support/forum/p/gmail?hl=nl
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:00:20 #57
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_70646635
Mooie OP!
pi_70646739
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:00 schreef PiRANiA het volgende:
Mooie OP!
Dat dus
alleen heb ik die optie aanstaan dat het word verkleind
en dus ook in de OP
vind dat echt bagger
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:37:20 #59
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70647635
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat kan inderdaad handig zijn. Het wordt alleen nog veel toffer...

Stel je hebt het e-mail adres fokgmail@gmail.com
Mail je dan naar fok.gmail@gmail.com - dan komt het ook aan in je inbox. Je kunt de punten verdelen zoals je wil. Het kan zelfs iets zijn als f.o.k.g.m.a.i.l@gmail.com. Met de filter, kun je dan berichten filteren die binnen zijn gekomen op de verschillende variaties.

Maar het wordt nog leuker.
Je kunt je e-mail adres aanvullen met het + teken. fokgmail+nieuwsbrieven@gmail.com bijvoorbeeld. Na de + kun je eigenlijk alles toevoegen wat je maar wilt.

Cool huh. ^^
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:00 schreef PiRANiA het volgende:
Mooie OP!
Thanks .
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef raaavi het volgende:

[..]

Dat dus
alleen heb ik die optie aanstaan dat het word verkleind
en dus ook in de OP
vind dat echt bagger
Gewoon CTRL+0, dan zit je weer in de 'normale' modus. Of bedoel je niet de zoom optie van je browser?
pi_70647885
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Je kunt je e-mail adres aanvullen met het + teken. fokgmail+nieuwsbrieven@gmail.com bijvoorbeeld. Na de + kun je eigenlijk alles toevoegen wat je maar wilt.
Maar dat is helaas een mogelijkheid die 90% van de websites je afnemen. Die denken niet na en verbieden je een + in je mail-adres te gebruiken, ookal is er geen enkele standaard waar de + als ongeldig karakter in mail-adressen staat opgegeven.
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_70648309
quote:

[..]

Gewoon CTRL+0, dan zit je weer in de 'normale' modus. Of bedoel je niet de zoom optie van je browser?

Handig voor de posts, maar jammer voor de OP! want die word er ook door verkleind en komt dan dus niet tot zn recht.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:28:37 #62
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70650326
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef raaavi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Handig voor de posts, maar jammer voor de OP! want die word er ook door verkleind en komt dan dus niet tot zn recht.
Dan moet je deze optie:

geen plaatjes in topicgallery™ weergeven weergeven als deze kleiner zijn dan xx pixels breed of hoog

even op 611 pixels zetten. Dan blijven plaatjes die zo breed zijn als de layout van het forum gewoon mooi.
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:46 schreef Vloris het volgende:

[..]

Maar dat is helaas een mogelijkheid die 90% van de websites je afnemen. Die denken niet na en verbieden je een + in je mail-adres te gebruiken, ookal is er geen enkele standaard waar de + als ongeldig karakter in mail-adressen staat opgegeven.
Ja dat is jammer inderdaad. Zou je nog een punt ergens kunnen zetten, zodat je iig weet dat hij voor een bepaald doel is gebruikt...
pi_70650378
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Dan moet je deze optie:

geen plaatjes in topicgallery™ weergeven weergeven als deze kleiner zijn dan xx pixels breed of hoog

even op 611 pixels zetten. Dan blijven plaatjes die zo breed zijn als de layout van het forum gewoon mooi.
Oh! thanks! daar had ik nog niet aan gedacht !
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:00:45 #64
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_70650962
Wat is er zo handig aan die "+" en "."?
Hoe wou je dat gebruiken om te filteren?
Jesus hates you.
pi_70651357
quote:

[..]

Dat kan inderdaad handig zijn. Het wordt alleen nog veel toffer...

Stel je hebt het e-mail adres fokgmail@gmail.com
Mail je dan naar fok.gmail@gmail.com - dan komt het ook aan in je inbox. Je kunt de punten verdelen zoals je wil. Het kan zelfs iets zijn als f.o.k.g.m.a.i.l@gmail.com. Met de filter, kun je dan berichten filteren die binnen zijn gekomen op de verschillende variaties.
hij negeert eigenlijk de punten, dat bedoel je te zeggen.
werkt het ook andersom, stel je hebt fok.gmail@gmail.com en je mailt naar fokgmail@gmail.com, komt hij dan in fok.gmail@gmail.com terecht?
quote:
dit snap ik niet helemaal. Bij het aanmaken van een adres kan je het plus teken gebruiken?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:46:42 #66
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70654809
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hij negeert eigenlijk de punten, dat bedoel je te zeggen.
werkt het ook andersom, stel je hebt fok.gmail@gmail.com en je mailt naar fokgmail@gmail.com, komt hij dan in fok.gmail@gmail.com terecht?
Jup, ik heb het getest, dat werkt ook inderdaad.
quote:
dit snap ik niet helemaal. Bij het aanmaken van een adres kan je het plus teken gebruiken?
Nee, stel je hebt adres fokgmail@gmail.com -

Als je dan mailt naar - fokgmail+info@gmail.com - komt hij ook bij fokgmail@gmail.com aan.

'info' kun je vervangen door alles wat je kunt bedenken. fokgmail+vingerverf@gmail.com voor mijn part.

Alles zal gewoon aankomen bij fokgmail@gmail.com.
pi_70658909
van de gmail help pagina
quote:
In Gmail worden punten in een gebruikersnaam niet herkend als tekens. Het punten toevoegen aan of weglaten uit een Gmail-adres is dan ook niet van invloed op het adres waarop berichten worden ontvangen. Berichten voor uwgebruikersnaam@gmail.com, uw.gebruikersnaam@gmail.com en u.w.g.e.b.r.u.i.k.e.r.s.n.a.a.m@gmail.com worden allemaal uitsluitend bezorgd in je Postvak IN.
Voor Gmail kun je een bepaalde gebruikersnaam slechts één keer registreren. Als je eenmaal een account hebt geregistreerd, kan geen enkele variatie hierop met meer of minder punten worden gebruikt voor nieuwe accounts. Als je denkt dat een bericht per ongeluk naar je is verzonden, raden we je aan contact op te nemen met de verzender om hem of haar op de hoogte te stellen van het onjuiste adres.

Als je een account hebt gemaakt met een punt in de gebruikersnaam en je dit wilt aanpassen, kun je het 'Antwoordadres' wijzigen. Ga als volgt te werk om je antwoordadres te wijzigen:

Klik op Instellingen boven aan een Gmail-pagina.
Klik op het tabblad Accounts.
Zoek het e-mailadres dat als standaard is gemarkeerd en klik op gegevens bewerken.
Klik op Een ander antwoordadres opgeven.
Voer je gebruikersnaam in het veld Antwoordadres in, zonder punten.
Klik op Wijzigingen opslaan.
Houd er rekening mee dat je bij aanmelding bij Gmail om veiligheidsredenen alle punten moet opgeven die in de oorspronkelijke gebruikersnaam voorkomen.

Opmerking: In Google Apps worden punten wel herkend. Als je mail wilt ontvangen met een punt in je gebruikersnaam, kun je je domeinbeheerder vragen de gewenste gebruikersnaam als bijnaam toe te voegen aan je account.
===========
quote:
Nee, stel je hebt adres fokgmail@gmail.com -

Als je dan mailt naar - fokgmail+info@gmail.com - komt hij ook bij fokgmail@gmail.com aan.

'info' kun je vervangen door alles wat je kunt bedenken. fokgmail+vingerverf@gmail.com voor mijn part.

Alles zal gewoon aankomen bij fokgmail@gmail.com.
snap het, echter je kan dan een filter aanmaken en per bericht het labellen. Toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door TubewayDigital op 05-07-2009 03:45:21 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 03:39:08 #68
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_70659027
Dat van die plus kende ik al. Dat met die punten is echt vet
pi_70663344
Concept automatisch opslaan lijkt hij soms niet altijd te doen. Hoe zit dat? Ik ben nu met een concept bezig en hij zegt dat het al 32 minuten geleden is voordat hij hem autom. heeft opgeslagen terwijl ik in de tussentijd wel degelijk veranderingen heb gemaakt.
pi_70663503
meestal als je ong 5sec niets doet, dan slaat die hem bij mij automatisch op.
pi_70670258
Tvp
pi_70710772
Gmail

Google Agenda (Gratis sms-reminders )
Einde bericht
pi_70711698
Er zit idd ook een agenda bij, die bevalt erg goed. Je kan daar bijvoorbeeld de lokatie opgeven. Vervolgens kan je heel makkelijk doorklikken naar google maps.
pi_70712016
Ik vraag me wat af... nu ik die labels heb ben ik al mijn eerder aangemaakte mappen kwijt.. Ik kan ook even niet meer vinden hoe ik die weer aanmaak..

Iemand een idee? Of zit ik nu aan die labels vast?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70712140
pi_70712344
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef TubewayDigital het volgende:

Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 6 juli 2009 @ 20:14:27 #77
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70714036
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
Binnen Gmail bestaan geen mappen. De kolom voor labels is alleen omhoog verplaatst en er zijn maar een x aantal beschikbaar. Onderaan is een knop, waarmee alle labels weer getoond worden.

Als je het zo had ingesteld dat een bericht gelabeld werd, en daarna gearchiveerd, komt hij niet in je inbox, maar is hij nog wel ongelezen.
pi_70767770
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:23:55 #80
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70768400
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Ik heb genoeg mail waar gewoon notificaties in staan. Deze komen niet in mijn inbox, die krijgen een paar labels en verdwijnen daarna uit m'n inbox.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:09:02 #81
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70768953
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik om te beginnen al eens omdat ik mijn mail binnen haal op mijn mobiel.
pi_70769398
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:

[..]

Als je het label selecteert in de dropdown "move to", wordt de geselecteerde conversation direct uit de inbox gehaald.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:15:58 #83
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70770301
Gepubliceerd: Dinsdag 7 juli 2009
Auteur: Sharon Gaudin

Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.

Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.

Google announced late this morning that it's peeling the beta label off of some main Google Apps services, and Google Docs. The Google Apps suite targeting businesses was launched two years ago and has been in beta ever since. Gmail, though, has worn the beta tag for even longer - more than five years.

http://webwereld.nl/inter(...)her-google-apps.html
pi_70772316
Die conversation view werkt niet altijd even goed. Heeft er mee te maken hoe mensen replien, soms wissen ze het originele bericht of halen ze de quote wrapper weg. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet precies snap.
pi_70772473
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Die conversation view werkt niet altijd even goed. Heeft er mee te maken hoe mensen replien, soms wissen ze het originele bericht of halen ze de quote wrapper weg. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet precies snap.
volgens mij is het puur gebaseerd op het onderwerp.
pi_70772842
quote:
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gepubliceerd: Dinsdag 7 juli 2009
Auteur: Sharon Gaudin

Google announced late this morning that it's peeling the beta label off of some main Google Apps services, and Google Docs. The Google Apps suite targeting businesses was launched two years ago and has been in beta ever since. Gmail, though, has worn the beta tag for even longer - more than five years.

http://webwereld.nl/inter(...)her-google-apps.html
  Donald Duck held woensdag 8 juli 2009 @ 12:12:50 #87
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70773836
Als je gehecht bent aan de beta-status van GMail, dan kun je dat via Labs weer activeren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70788996
hoe kan ik zoeken op de grootte van mijn attachments? Ik heb namelijk een attachment en ik weet eigenlijk maar 2 dingen, het is een jpeg en hij is erg groot, wel een paar MB terwijl de rest van mijn attachments rond de 100 kb schommelen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:21:55 #89
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70789078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe kan ik zoeken op de grootte van mijn attachments? Ik heb namelijk een attachment en ik weet eigenlijk maar 2 dingen, het is een jpeg en hij is erg groot, wel een paar MB terwijl de rest van mijn attachments rond de 100 kb schommelen.
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-can
pi_70789273
quote:
thanks maar wat moet ik er mee

is er anders een truuk om alleen de posts met attachments te zien ?
pi_70790406
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

thanks maar wat moet ik er mee

is er anders een truuk om alleen de posts met attachments te zien ?
Het feit dat je niet de enige bent.

En die mogelijkheid is er
moet je naast je zoekveld drukken op "Show search options" (dat dan waarschijnlijk in het nederlands)
pi_70790911
heb het gevonden bedankt
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:42:27 #95
159841 Dzy
It is I
pi_70791893
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:34 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Waarom überhaupt een mailprogramma gebruiken? Gmail is net zo simpel, en heeft minstens net zoveel opties en mogelijkheden. Als het er niet meer zijn.
!!! Ja, met Outlook kun je inderdaad minder dan met GMail. Overigens is Gmail wel geniaal.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_70793542
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 @ 20:42 schreef Dzy het volgende:

[..]

!!! Ja, met Outlook kun je inderdaad minder dan met GMail. Overigens is Gmail wel geniaal.
Outlook is wel uitgebreider in organizer- en synchronisatiefuncties, maar da's eigenlijk alleen nuttig voor zakelijke toepassing. Voor de mail-functies vind ik Gmail echt way relaxter dan outlook of welke desktop-client dan ook. Ik manage dan ook gewoon al mijn e-mail adressen vanuit gmail, en gmail is ook mijn standaard mail-handler.
pi_71065760
Vraagje.. als ik een bericht stuur met een bijlage krijg ik in de prullenbak een bericht met de titel 'Bijlage' en elke bijlage die ik upload krijgt zoiets. Kan ik die verwijderen? Kan ik ze zelf later nog wel download vana 'Verzonden berichten'? Heeft het überhaupt nut?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:56:01 #98
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_71065828
tvp
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:33:06 #99
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71069188
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een bericht stuur met een bijlage krijg ik in de prullenbak een bericht met de titel 'Bijlage' en elke bijlage die ik upload krijgt zoiets. Kan ik die verwijderen? Kan ik ze zelf later nog wel download vana 'Verzonden berichten'? Heeft het überhaupt nut?
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..
pi_71071540
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..
Dus als ik ze in de prullenbak definitief verwijder kan ik ze nog downloaden bij de verzonden items? Waarom wordt zoiets dan aangemaakt in de prullenbak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')