het blijven labels, maar nu werkt het iets functionelerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik vind de labels anders verdomd handig...
Als je meerdere mailadressen samen laat komen in je Gmail (ik heb er vier), kun je heel makkelijk switchen tussen verschillende mailboxen... In de inbox komt alles tegelijk samen, in de labels per mailadres.
Verdomd handig.
Drommels!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:
Sidenote: dit word langzaam bij alle gmail gebruikers toegevoegd, heb geduld
Dommel?quote:
Nee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef raaavi het volgende:
Je kan het ook zo zien, had ik je het niet verteld, stond je voor een verassing
Ga er nou niet op wachten ofso
Mmmmm... lekker, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef raaavi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet je taal op engels en je komt achter een hoop nieuwe features
![]()
de knoppen worden kleiner! toffe feature!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zet je taal op engels en je komt achter een hoop nieuwe features
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig naar gezocht, niet gevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
't Ziet er goed uit. Ik dacht trouwens dat er in DIG al een centraal Gmail-topic was, ff zoeken
Blijkt inderdaad er niet te zijn. Zal het eens opperen aan de DIG-opperhoofden, misschien zien ze er wel heil in om dit topic bv als centraal aan te merken..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Regelmatig naar gezocht, niet gevonden.
Die was er inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad er niet te zijn. Zal het eens opperen aan de DIG-opperhoofden, misschien zien ze er wel heil in om dit topic bv als centraal aan te merken..
Als je in het van-veld fok.nl schrijft, pakt-ie alles wat van fok.nl komt... Een * is niet nodig...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:52 schreef raaavi het volgende:
Als je een filter wilt toepassen op een email adres, maar alleen maar een domein zeg maar.
bijv. @fok.nl en niet forum@fok.nl
moet ik dan forum vervangen door * oid?
en dan nog zijn er mensen die liever folders willenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Labels zijn idd super handigIk laat 2 email adressen binnenkomen, dus die emals geef ik aparte labels, maar ik laat ook weer specifieke labels (nieuwsbriefen bijvoorbeeld) apart labelen. Zo kan je alles makkelijk terugvinden
Dit lijkt me wel een goede update voor mensen die handmatig labels toepassen.
hoef je ons niet uit te leggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef thatsme het volgende:
Je kan labels ook behandelen als mappen. Gewoon een label aan hangen en direct laten archiveren, dan zie je de mails niet terug in de inbox maar wel bij de labels. Voordeel van labels is dat het in meerdere mappen tegelijk kan staan.
je browser wanneer je inlogd bij Gmailquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef Visitor.Q het volgende:
Is er eigenlijk ook een email client die met die labels kan omgaan?
Hoezo? Kun je er ook via je browser bij dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je browser wanneer je inlogd bij Gmail
wat praat jij nou weer poep?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:09 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je er ook via je browser bij dan?
Waarom überhaupt een mailprogramma gebruiken? Gmail is net zo simpel, en heeft minstens net zoveel opties en mogelijkheden. Als het er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Waarom nog een emailprogramma gebruiken nu je Gmail Offline hebt?
je kan ook via Google toegang krijgen tot de mailbox waarop je je labels wilt toepassen.quote:
Graag gedaan hoor.quote:
als je meerdere Gmail adressen hebt is het inderdaad mogelijk om ze allemaal tegelijk te managen alsof het 1 mailaccount betreft. handigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Weet niet of anderen dit ook al doen, anders misschien een leuke tip: ik heb een tijdje terug een tweede gmail-adres aangemaakt. Gewoon wat letters en cijfers (wel iets wat een beetje te onthouden is) en die mailtjes daarvan laat ik op mijn reguliere gmail onder het label 'Anoniem' binnenkomen. Zo hoef ik - als ik me ergens op een fora of degelijke ga aanmelden - nooit mijn gewone mailadres in te vullen want dat is namelijk mijn naam + voornaam.
Ik heb thema 'schemering' overigens.quote:Geef een enkele pijl weer ( › ) voor berichten die naar mijn adres zijn verzonden (geen mailinglijst), en een dubbele pijl ( » ) voor berichten die alleen aan mij zijn verzonden.
Dat dusquote:
Dat kan inderdaad handig zijn. Het wordt alleen nog veel toffer...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Weet niet of anderen dit ook al doen, anders misschien een leuke tip: ik heb een tijdje terug een tweede gmail-adres aangemaakt. Gewoon wat letters en cijfers (wel iets wat een beetje te onthouden is) en die mailtjes daarvan laat ik op mijn reguliere gmail onder het label 'Anoniem' binnenkomen. Zo hoef ik - als ik me ergens op een fora of degelijke ga aanmelden - nooit mijn gewone mailadres in te vullen want dat is namelijk mijn naam + voornaam.
Thanksquote:
Gewoon CTRL+0, dan zit je weer in de 'normale' modus. Of bedoel je niet de zoom optie van je browser?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat dus
alleen heb ik die optie aanstaan dat het word verkleind
en dus ook in de OP
vind dat echt bagger
Maar dat is helaas een mogelijkheid die 90% van de websites je afnemen. Die denken niet na en verbieden je een + in je mail-adres te gebruiken, ookal is er geen enkele standaard waar de + als ongeldig karakter in mail-adressen staat opgegeven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar het wordt nog leuker.
Je kunt je e-mail adres aanvullen met het + teken. fokgmail+nieuwsbrieven@gmail.com bijvoorbeeld. Na de + kun je eigenlijk alles toevoegen wat je maar wilt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gewoon CTRL+0, dan zit je weer in de 'normale' modus. Of bedoel je niet de zoom optie van je browser?
Dan moet je deze optie:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef raaavi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handig voor de posts, maar jammer voor de OP! want die word er ook door verkleind en komt dan dus niet tot zn recht.
Ja dat is jammer inderdaad. Zou je nog een punt ergens kunnen zetten, zodat je iig weet dat hij voor een bepaald doel is gebruikt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:46 schreef Vloris het volgende:
[..]
Maar dat is helaas een mogelijkheid die 90% van de websites je afnemen. Die denken niet na en verbieden je een + in je mail-adres te gebruiken, ookal is er geen enkele standaard waar de + als ongeldig karakter in mail-adressen staat opgegeven.
Oh! thanks! daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moet je deze optie:
geen plaatjes in topicgallery™ weergeven weergeven als deze kleiner zijn dan xx pixels breed of hoog
even op 611 pixels zetten. Dan blijven plaatjes die zo breed zijn als de layout van het forum gewoon mooi.
hij negeert eigenlijk de punten, dat bedoel je te zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad handig zijn. Het wordt alleen nog veel toffer...
Stel je hebt het e-mail adres fokgmail@gmail.com
Mail je dan naar fok.gmail@gmail.com - dan komt het ook aan in je inbox. Je kunt de punten verdelen zoals je wil. Het kan zelfs iets zijn als f.o.k.g.m.a.i.l@gmail.com. Met de filter, kun je dan berichten filteren die binnen zijn gekomen op de verschillende variaties.
dit snap ik niet helemaal. Bij het aanmaken van een adres kan je het plus teken gebruiken?quote:Maar het wordt nog leuker.
Je kunt je e-mail adres aanvullen met het + teken. fokgmail+nieuwsbrieven@gmail.com bijvoorbeeld. Na de + kun je eigenlijk alles toevoegen wat je maar wilt.
Jup, ik heb het getest, dat werkt ook inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hij negeert eigenlijk de punten, dat bedoel je te zeggen.
werkt het ook andersom, stel je hebt fok.gmail@gmail.com en je mailt naar fokgmail@gmail.com, komt hij dan in fok.gmail@gmail.com terecht?
Nee, stel je hebt adres fokgmail@gmail.com -quote:dit snap ik niet helemaal. Bij het aanmaken van een adres kan je het plus teken gebruiken?
===========quote:In Gmail worden punten in een gebruikersnaam niet herkend als tekens. Het punten toevoegen aan of weglaten uit een Gmail-adres is dan ook niet van invloed op het adres waarop berichten worden ontvangen. Berichten voor uwgebruikersnaam@gmail.com, uw.gebruikersnaam@gmail.com en u.w.g.e.b.r.u.i.k.e.r.s.n.a.a.m@gmail.com worden allemaal uitsluitend bezorgd in je Postvak IN.
Voor Gmail kun je een bepaalde gebruikersnaam slechts één keer registreren. Als je eenmaal een account hebt geregistreerd, kan geen enkele variatie hierop met meer of minder punten worden gebruikt voor nieuwe accounts. Als je denkt dat een bericht per ongeluk naar je is verzonden, raden we je aan contact op te nemen met de verzender om hem of haar op de hoogte te stellen van het onjuiste adres.
Als je een account hebt gemaakt met een punt in de gebruikersnaam en je dit wilt aanpassen, kun je het 'Antwoordadres' wijzigen. Ga als volgt te werk om je antwoordadres te wijzigen:
Klik op Instellingen boven aan een Gmail-pagina.
Klik op het tabblad Accounts.
Zoek het e-mailadres dat als standaard is gemarkeerd en klik op gegevens bewerken.
Klik op Een ander antwoordadres opgeven.
Voer je gebruikersnaam in het veld Antwoordadres in, zonder punten.
Klik op Wijzigingen opslaan.
Houd er rekening mee dat je bij aanmelding bij Gmail om veiligheidsredenen alle punten moet opgeven die in de oorspronkelijke gebruikersnaam voorkomen.
Opmerking: In Google Apps worden punten wel herkend. Als je mail wilt ontvangen met een punt in je gebruikersnaam, kun je je domeinbeheerder vragen de gewenste gebruikersnaam als bijnaam toe te voegen aan je account.
snap het, echter je kan dan een filter aanmaken en per bericht het labellen. Toch?quote:Nee, stel je hebt adres fokgmail@gmail.com -
Als je dan mailt naar - fokgmail+info@gmail.com - komt hij ook bij fokgmail@gmail.com aan.
'info' kun je vervangen door alles wat je kunt bedenken. fokgmail+vingerverf@gmail.com voor mijn part.
Alles zal gewoon aankomen bij fokgmail@gmail.com.
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...quote:
Binnen Gmail bestaan geen mappen. De kolom voor labels is alleen omhoog verplaatst en er zijn maar een x aantal beschikbaar. Onderaan is een knop, waarmee alle labels weer getoond worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
Ik heb genoeg mail waar gewoon notificaties in staan. Deze komen niet in mijn inbox, die krijgen een paar labels en verdwijnen daarna uit m'n inbox.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Ik om te beginnen al eens omdat ik mijn mail binnen haal op mijn mobiel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Als je het label selecteert in de dropdown "move to", wordt de geselecteerde conversation direct uit de inbox gehaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
volgens mij is het puur gebaseerd op het onderwerp.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Die conversation view werkt niet altijd even goed. Heeft er mee te maken hoe mensen replien, soms wissen ze het originele bericht of halen ze de quote wrapper weg. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet precies snap.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef raaavi het volgende:
http://lifehacker.com/530(...)-and-talk-leave-beta
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gepubliceerd: Dinsdag 7 juli 2009
Auteur: Sharon Gaudin
Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.
Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.
Google announced late this morning that it's peeling the beta label off of some main Google Apps services, and Google Docs. The Google Apps suite targeting businesses was launched two years ago and has been in beta ever since. Gmail, though, has worn the beta tag for even longer - more than five years.
http://webwereld.nl/inter(...)her-google-apps.html
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-canquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe kan ik zoeken op de grootte van mijn attachments? Ik heb namelijk een attachment en ik weet eigenlijk maar 2 dingen, het is een jpeg en hij is erg groot, wel een paar MB terwijl de rest van mijn attachments rond de 100 kb schommelen.
thanks maar wat moet ik er meequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-can
Het feit dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
thanks maar wat moet ik er mee
is er anders een truuk om alleen de posts met attachments te zien ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een mailprogramma gebruiken? Gmail is net zo simpel, en heeft minstens net zoveel opties en mogelijkheden. Als het er niet meer zijn.
Outlook is wel uitgebreider in organizer- en synchronisatiefuncties, maar da's eigenlijk alleen nuttig voor zakelijke toepassing. Voor de mail-functies vind ik Gmail echt way relaxter dan outlook of welke desktop-client dan ook. Ik manage dan ook gewoon al mijn e-mail adressen vanuit gmail, en gmail is ook mijn standaard mail-handler.quote:Op woensdag 8 juli 2009 @ 20:42 schreef Dzy het volgende:
[..]!!! Ja, met Outlook kun je inderdaad minder dan met GMail. Overigens is Gmail wel geniaal.
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een bericht stuur met een bijlage krijg ik in de prullenbak een bericht met de titel 'Bijlage' en elke bijlage die ik upload krijgt zoiets. Kan ik die verwijderen? Kan ik ze zelf later nog wel download vana 'Verzonden berichten'? Heeft het überhaupt nut?
Dus als ik ze in de prullenbak definitief verwijder kan ik ze nog downloaden bij de verzonden items? Waarom wordt zoiets dan aangemaakt in de prullenbak?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |