Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...quote:
Binnen Gmail bestaan geen mappen. De kolom voor labels is alleen omhoog verplaatst en er zijn maar een x aantal beschikbaar. Onderaan is een knop, waarmee alle labels weer getoond worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
Ik heb genoeg mail waar gewoon notificaties in staan. Deze komen niet in mijn inbox, die krijgen een paar labels en verdwijnen daarna uit m'n inbox.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Ik om te beginnen al eens omdat ik mijn mail binnen haal op mijn mobiel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Archiveren betekent dus in principe dat je de label "inbox" weghaalt. Waarom je dat zou doen is mij niet duidelijk maar ja, sommigen willen dat.
Als je het label selecteert in de dropdown "move to", wordt de geselecteerde conversation direct uit de inbox gehaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had eerder een map prive, een map voor een vereniging waar ik bijzit en dergelijke. Die staan er nu niet meer. Ik kan ook geen mappen aanmaken volgens mij. Als ik alles label, dan blijft het in mijn inbox staan, en daar wil ik het dan uit hebben...
volgens mij is het puur gebaseerd op het onderwerp.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Die conversation view werkt niet altijd even goed. Heeft er mee te maken hoe mensen replien, soms wissen ze het originele bericht of halen ze de quote wrapper weg. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet precies snap.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef raaavi het volgende:
http://lifehacker.com/530(...)-and-talk-leave-beta
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gepubliceerd: Dinsdag 7 juli 2009
Auteur: Sharon Gaudin
Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.
Google Inc. today took the training wheels off of some key hosted Google Apps offerings that have spent years in beta test mode.
Google announced late this morning that it's peeling the beta label off of some main Google Apps services, and Google Docs. The Google Apps suite targeting businesses was launched two years ago and has been in beta ever since. Gmail, though, has worn the beta tag for even longer - more than five years.
http://webwereld.nl/inter(...)her-google-apps.html
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-canquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe kan ik zoeken op de grootte van mijn attachments? Ik heb namelijk een attachment en ik weet eigenlijk maar 2 dingen, het is een jpeg en hij is erg groot, wel een paar MB terwijl de rest van mijn attachments rond de 100 kb schommelen.
thanks maar wat moet ik er meequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://sarahb.tumblr.com/(...)ment-size-so-you-can
Het feit dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
thanks maar wat moet ik er mee
is er anders een truuk om alleen de posts met attachments te zien ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een mailprogramma gebruiken? Gmail is net zo simpel, en heeft minstens net zoveel opties en mogelijkheden. Als het er niet meer zijn.
Outlook is wel uitgebreider in organizer- en synchronisatiefuncties, maar da's eigenlijk alleen nuttig voor zakelijke toepassing. Voor de mail-functies vind ik Gmail echt way relaxter dan outlook of welke desktop-client dan ook. Ik manage dan ook gewoon al mijn e-mail adressen vanuit gmail, en gmail is ook mijn standaard mail-handler.quote:Op woensdag 8 juli 2009 @ 20:42 schreef Dzy het volgende:
[..]!!! Ja, met Outlook kun je inderdaad minder dan met GMail. Overigens is Gmail wel geniaal.
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een bericht stuur met een bijlage krijg ik in de prullenbak een bericht met de titel 'Bijlage' en elke bijlage die ik upload krijgt zoiets. Kan ik die verwijderen? Kan ik ze zelf later nog wel download vana 'Verzonden berichten'? Heeft het überhaupt nut?
Dus als ik ze in de prullenbak definitief verwijder kan ik ze nog downloaden bij de verzonden items? Waarom wordt zoiets dan aangemaakt in de prullenbak?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan de berichten verwijderen, maar je kan inderdaad ook de bijlages vanuit de verzonden items nog downloaden naar je computer toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |