het blijven labels, maar nu werkt het iets functionelerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik vind de labels anders verdomd handig...
Als je meerdere mailadressen samen laat komen in je Gmail (ik heb er vier), kun je heel makkelijk switchen tussen verschillende mailboxen... In de inbox komt alles tegelijk samen, in de labels per mailadres.
Verdomd handig.
Drommels!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:
Sidenote: dit word langzaam bij alle gmail gebruikers toegevoegd, heb geduld
Dommel?quote:
Nee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef raaavi het volgende:
Je kan het ook zo zien, had ik je het niet verteld, stond je voor een verassing
Ga er nou niet op wachten ofso
Mmmmm... lekker, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef raaavi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet je taal op engels en je komt achter een hoop nieuwe features
![]()
de knoppen worden kleiner! toffe feature!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zet je taal op engels en je komt achter een hoop nieuwe features
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig naar gezocht, niet gevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
't Ziet er goed uit. Ik dacht trouwens dat er in DIG al een centraal Gmail-topic was, ff zoeken
Blijkt inderdaad er niet te zijn. Zal het eens opperen aan de DIG-opperhoofden, misschien zien ze er wel heil in om dit topic bv als centraal aan te merken..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Regelmatig naar gezocht, niet gevonden.
Die was er inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad er niet te zijn. Zal het eens opperen aan de DIG-opperhoofden, misschien zien ze er wel heil in om dit topic bv als centraal aan te merken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |