dan krijg ik zo een nieuwe tab in FF? dat klopt niet met screenshots van andere mensen, die krijgen eensoort pop-upjequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
Die contact chooser bij "to:" is handig
Ik krijg die niet eens werkend (op Nederlands)...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:41 schreef TubewayDigital het volgende:
is dit al tot het centrale Gmail topic gemaakt? Zou fijn zijn.
meer on topic: de spelcheck (wanneer ik hem instel op Nederlands) van Gmail werkt rampzalig. Toen ik hem op automatisch had gezet deed hij het beter.
dit word bijvoorbeeld gehighlighted: beschrijving.![]()
vriendelijke gaat ook niet goed. Er zit ergens een bug.
hoe is dat een bug?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef TubewayDigital het volgende:
bug ondekt:
niet bestaande e-mail adressen onthoudt hij ook
Zoiets kreeg ik laatst ook. Als ik mijn account info kwijt was kon ik een email sturen naar mijnnaam@gawab.com. Daarnaast stonden dezelfde twee links. Ik heb gewoon het hele scherm maar weggeklikt en daarna gezocht op Google, maar ik kon er eigenlijk niks over vinden. Volgens mij is het oplichterij.quote:
Waarom zou je zoiets willen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Kunnen jullie via lynx (commandline browser) ook niet op gmail?
Wil je ook weten hoe je mappen kunt gebruiken ipv labels en hoe je de spamfilter uitschakelt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:31 schreef GoodGovernance het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik (3) (zie afbeelding) uitschakelen? Ik vind het hinderlijk, en wil mijn e-mails individueel ontvangen, achter elkaar (als deze mails van dezelfde persoon afkomstig zijn).
En is het mogelijk om GoogleTalk (of iets dergelijks) uit te schakelen? Ik wil het niet zien.
Dat je mail nu sneller aankomt op je mobieltje.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
je zou ook kunnen uitleggen wat dat inhoudt
Gast, ik vind het niet handig, loop niet achterlijk te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe je mappen kunt gebruiken ipv labels en hoe je de spamfilter uitschakelt?
[..]
Dat je mail nu sneller aankomt op je mobieltje.
Naja chat kun je inklappen door op het minnetje te klikken. Conversations kun je vziw niet uitschakelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Gast, ik vind het niet handig, loop niet achterlijk te doen.
klopt, de mobiele versie ondersteunt geen downloads, merkte ik ook op op symbian. Ik kan ook verkeerd gekeken hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb een HTC Tytn II (T-mobile MDA vario 3) met windows mobile 6.1
Nou leuk en aardig. Als ik naar Gmail ga, gaat hij vanzelf naar Gmail mobiel. Pas perfect in het venster en ziet er goed uit. Alleen 1 probleem, je kan geen bijlagen downloadenAls je een bijlage hebt kun je er alleen maar op klikken en dan opent hij hem in Gmail als een pagina zonder opmaak (ook geen afbeeldingen etc.)
Iemand tips? Kan ook de html-weergave gebruiken maar dan past de site niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |