Zeker weten dat het geen optie van het mailprogramma op je telefoon is?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb geen enkele filter of label in gebruik.
quote:In Duitsland kunnen we geen service verlenen onder de naam Gmail. Daar heten we Google Mail.
In Duitsland heb je toegang tot je e-mail op http://mail.google.com.
We zouden je graag een link naar bovenstaande URL bieden, maar dat mag ook niet. Jammer.
Voor algemene informatie over Google, zie www.google.com of www.google.de.
Land weet'ie op basis van je IP, taal op basis van je useragent.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]Apart dat ie dus weet dat ik in Duitsland zit, maar de tekst wel gewoon in het Nederlands laat zien.
Dat is een stukje tekst waardoor servers e.d. kunnen zien wat voor een browser je gebruikt, wat voor een taal je gebruikt, enz. Die User Agent wordt altijd meegestuurd naar de server.quote:
uitgeschakeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie al Buzz in gmail?
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.quote:
Nou, vrijwel alle dingen die ik heb gesuggest zitten er nu in. En je krijgt geen reply.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef Mindstream het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.
Je kan een filter maken voor een hele hoop adressen tegelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef groggy het volgende:
is het ook mogelijk om een label te geven aan de hand van een groep contactpersonen..
maw als ik een mailtje krijg van een emailadres die in de groep vrienden staat dat die automatisch het label vrienden krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |