Zeker weten dat het geen optie van het mailprogramma op je telefoon is?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb geen enkele filter of label in gebruik.
quote:In Duitsland kunnen we geen service verlenen onder de naam Gmail. Daar heten we Google Mail.
In Duitsland heb je toegang tot je e-mail op http://mail.google.com.
We zouden je graag een link naar bovenstaande URL bieden, maar dat mag ook niet. Jammer.
Voor algemene informatie over Google, zie www.google.com of www.google.de.
Land weet'ie op basis van je IP, taal op basis van je useragent.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]Apart dat ie dus weet dat ik in Duitsland zit, maar de tekst wel gewoon in het Nederlands laat zien.
Dat is een stukje tekst waardoor servers e.d. kunnen zien wat voor een browser je gebruikt, wat voor een taal je gebruikt, enz. Die User Agent wordt altijd meegestuurd naar de server.quote:
uitgeschakeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie al Buzz in gmail?
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.quote:
Nou, vrijwel alle dingen die ik heb gesuggest zitten er nu in. En je krijgt geen reply.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef Mindstream het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.
Je kan een filter maken voor een hele hoop adressen tegelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef groggy het volgende:
is het ook mogelijk om een label te geven aan de hand van een groep contactpersonen..
maw als ik een mailtje krijg van een emailadres die in de groep vrienden staat dat die automatisch het label vrienden krijgt?
Het kan niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef groggy het volgende:
ja dat snap ik, maar als er een vriend bij komt, moet ik dit bijwerken in mn contactenlijst + mn filter
het zou logischer zijn wanneer mn filter verwijst naar mn contactenlijst
ja maar kan ik niet iets instellen als FROM: #contactlistfriends oid? dat zou veel logischer zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard kan dat.
Bij het From veld gewoon alle adressen opgeven met OR ertussen
Als je iets verwacht kun je ook handmatig checken in Gmail. Ik heb zelfs een feature van Gmail Labs waardoor ik een Refresh-knop heb op alle Gmail pagina's die dan alle pop-adressen en het gewone emailadres tegelijk checkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef -J-D- het volgende:
Even bijlezen.
Heb een Android-foon en een Gmail-account met meerdere pop3-adressen erin.
Ben van plan over te stappen van Outlook naar Gmail.
Loop nog tegen wat dingen aan, zoals het importeren van mijn Outlook mail in Gmail, maar ik ga eerst maar eens alles hier doorlezen.
Daarnaast begrijp ik dat Gmail die pop3-accounts maar 1x per uur checkt en dat is wel jammer. Logisch, maar wel jammer.
Ik wil een feature dat je een bericht in een conversation kan promoten tot zelfstandige conversation. Soms dan gebeurt het dat of Gmail een bericht fout ziet als deel van een conversation, maar soms ook reply't iemand op een kettingmail met ander onderwerp zodat alle adressen er nog instaan en dan komt die er ook gewoon helemaal onder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Last month, Henry Blodget reported that Google intends to make Gmail's conversations optional. "Some Gmail users loathe the Conversations format -- complaining that is confusing and causes them to miss important messages.
http://googlesystem.blogs(...)l-conversations.html
i-map is the way to go dacht ik. pop-3 is oud,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef -J-D- het volgende:
Even bijlezen.
Heb een Android-foon en een Gmail-account met meerdere pop3-adressen erin.
Ben van plan over te stappen van Outlook naar Gmail.
Loop nog tegen wat dingen aan, zoals het importeren van mijn Outlook mail in Gmail, maar ik ga eerst maar eens alles hier doorlezen.
Daarnaast begrijp ik dat Gmail die pop3-accounts maar 1x per uur checkt en dat is wel jammer. Logisch, maar wel jammer.
Dank, had het ondertussen op een andere manier gevonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:14 schreef Outlined het volgende:
[..]
i-map is the way to go dacht ik. pop-3 is oud,
Nee, want die zijn gekoppeld middels je GMail account. Waarom wil je het uitschakelen? Misschien is daar een andere methode voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag heb ik een update gedaan van Google Apps. Als ik inlog bij m'n mail, ben ik automatisch ingelogd bij search, terwijl voorheen dat niet gebeurde. Weet iemand of ik dat ergens kan uitschakelen? Heb 't niet kunnen vinden.
Volgens mij dat laatste.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Ik heb 100 mailtjes gehad voor de kerstprijsvraag, nu wil al deze mensen een mailtje terugsturen. Ik kon het zo snel niet vinden maar is er een mogelijkheid om de mailtjes te selecteren en dan een mailtje terug te sturen?
Of moet ik echt de adressen als contactpersoon gaan toevoegen en later weer toevoegen aan een bericht?
Je hoeft ze niet als contactpersoon toe te voegen, maar je kan ook gewoon even een lijstje copy-pasten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Ik heb 100 mailtjes gehad voor de kerstprijsvraag, nu wil al deze mensen een mailtje terugsturen. Ik kon het zo snel niet vinden maar is er een mogelijkheid om de mailtjes te selecteren en dan een mailtje terug te sturen?
Of moet ik echt de adressen als contactpersoon gaan toevoegen en later weer toevoegen aan een bericht?
alle emailadressen in een kladblokje zetten en dan plakken in het aan of BCC veld van Gmail.quote:
Gewoon via een IMAP client?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar heel mijn Gmail geback-upt.
Nope. Je kan een speciaal programmaatje downloaden die alles back-upt. Heb eerst even rondgezocht of het wel veilig was, maar dat is het wel.quote:
http://www.pc-helpforum.b(...)-van-je-gmail-30481/quote:Op maandag 28 februari 2011 13:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nope. Je kan een speciaal programmaatje downloaden die alles back-upt. Heb eerst even rondgezocht of het wel veilig was, maar dat is het wel.
http://www.gmail-backup.com/
Ik zie trouwens dat de site uit de lucht is.. Gisteren heb ik hem daar nog gedownload.
[ afbeelding ]
Kak, een Windows mirror :/quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.pc-helpforum.b(...)-van-je-gmail-30481/
hier staat een mirror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |