Bijvoorbeeld meerdere labels combineren onder 1 plek, labels excluden, op datum, contactgroep, status (gelezen of niet) filteren en noem maar op in 1 virituele map. Hetzelfde als labels maar dan met meer mogelijke variabelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat doen slimme mappen in die applicaties?
Wat je kan doen is het volgende:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb een HTC Tytn II (T-mobile MDA vario 3) met windows mobile 6.1
Nou leuk en aardig. Als ik naar Gmail ga, gaat hij vanzelf naar Gmail mobiel. Pas perfect in het venster en ziet er goed uit. Alleen 1 probleem, je kan geen bijlagen downloadenAls je een bijlage hebt kun je er alleen maar op klikken en dan opent hij hem in Gmail als een pagina zonder opmaak (ook geen afbeeldingen etc.)
Iemand tips? Kan ook de html-weergave gebruiken maar dan past de site niet goed.
mail me maar op karlo1 at gmailquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:53 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er al mensen die google wave gebruiken?? Zo ja kan iemand mij uitnodigen dan? PM
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/173quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Rinze007 het volgende:
Hey hoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste mail checker. Eigenlijk een die hetzelde doet als de gmail checker in FireFox.
Ik wil meerdere accounts kunnen checken, en als je er op klikt dat je meteen in de in box terecht komt ofzow. Dus dat je niet nog eens moet inloggen.
Wie heeft er een en wat zijn de ervaringen?
Ik ben nogal fan van:quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Rinze007 het volgende:
Hey hoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste mail checker. Eigenlijk een die hetzelde doet als de gmail checker in FireFox.
Ik wil meerdere accounts kunnen checken, en als je er op klikt dat je meteen in de in box terecht komt ofzow. Dus dat je niet nog eens moet inloggen.
Wie heeft er een en wat zijn de ervaringen?
Kettingmail, soms reageer ik dan maar tegen een iemand ivp de groep, wilde dat het dan een aparte ketting zou worden, maar die gaat gewoon door de rest door elkaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Gras_eter het volgende:
Tagan, hoe bedoel je dat?
Een groep in een groep?
Nice, thanks!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is een optie in Labs om labels te verbergen, misschien heb je dat aangezet.
Volgens mij heb ik het het al 20x als feature-request ingestuurd... Zelf e-mails aan een conversation toevoegen of verwijderen... Het zou een gigantische uitkomst zijn voor als je weer eens met incapabele hotmail gebruikers zit te mailenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kettingmail, soms reageer ik dan maar tegen een iemand ivp de groep, wilde dat het dan een aparte ketting zou worden, maar die gaat gewoon door de rest door elkaar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het het al 20x als feature-request ingestuurd... Zelf e-mails aan een conversation toevoegen of verwijderen... Het zou een gigantische uitkomst zijn voor als je weer eens met incapabele hotmail gebruikers zit te mailen
Thanks, het werktquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
GMail heeft sinds kort https standaard geactiveerd voor alle accounts. Om in te kunnen loggen, heeft de notifier een patch nodig. Misschien is dat het dus.
Dat heb ik dus al heel vaak gedaan, maar mn telefoon maakt m elke keer overnieuw aan als ik via de telefoon een mailtje verzend.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:13 schreef Tegan het volgende:
Klinkt alsof jij nog een label en filter extra hebt naast de standaard map waar verzonden mails naartoe gaan... Die kan je gewoon verwijderen...
Heb geen enkele filter of label in gebruik.quote:
Zeker weten dat het geen optie van het mailprogramma op je telefoon is?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb geen enkele filter of label in gebruik.
quote:In Duitsland kunnen we geen service verlenen onder de naam Gmail. Daar heten we Google Mail.
In Duitsland heb je toegang tot je e-mail op http://mail.google.com.
We zouden je graag een link naar bovenstaande URL bieden, maar dat mag ook niet. Jammer.
Voor algemene informatie over Google, zie www.google.com of www.google.de.
Land weet'ie op basis van je IP, taal op basis van je useragent.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]Apart dat ie dus weet dat ik in Duitsland zit, maar de tekst wel gewoon in het Nederlands laat zien.
Dat is een stukje tekst waardoor servers e.d. kunnen zien wat voor een browser je gebruikt, wat voor een taal je gebruikt, enz. Die User Agent wordt altijd meegestuurd naar de server.quote:
uitgeschakeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie al Buzz in gmail?
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.quote:
Nou, vrijwel alle dingen die ik heb gesuggest zitten er nu in. En je krijgt geen reply.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef Mindstream het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk beargumenteren dat er geen noodzaak toe is omdat ze al met threads werken en concepten heel strak opgeslagen worden. Toch vond ik het handig in Yahoo.
Je kan een filter maken voor een hele hoop adressen tegelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef groggy het volgende:
is het ook mogelijk om een label te geven aan de hand van een groep contactpersonen..
maw als ik een mailtje krijg van een emailadres die in de groep vrienden staat dat die automatisch het label vrienden krijgt?
Het kan niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef groggy het volgende:
ja dat snap ik, maar als er een vriend bij komt, moet ik dit bijwerken in mn contactenlijst + mn filter
het zou logischer zijn wanneer mn filter verwijst naar mn contactenlijst
ja maar kan ik niet iets instellen als FROM: #contactlistfriends oid? dat zou veel logischer zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard kan dat.
Bij het From veld gewoon alle adressen opgeven met OR ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |