abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71072267
Zijn er mensen die wel eens gebruik maken van Google Talk? De App voor Android is leuk en handig, alleen ik ken geen mens die dat gebruikt
pi_71072469
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 @ 16:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Zijn er mensen die wel eens gebruik maken van Google Talk? De App voor Android is leuk en handig, alleen ik ken geen mens die dat gebruikt
Ik altijd. Heb mijn google-talk contacten gewoon tussen mijn andere contacten (oa. Hyves en MSN) door staan in Pidgin.
Maar als iemand op beiden online is kies ik toch meestal het msn-protocol, omdat de meeste mensen dat volgens mij prettiger vinden.
pi_71072617
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

Ik altijd. Heb mijn google-talk contacten gewoon tussen mijn andere contacten (oa. Hyves en MSN) door staan in Pidgin.
Maar als iemand op beiden online is kies ik toch meestal het msn-protocol, omdat de meeste mensen dat volgens mij prettiger vinden.
Da's wel relaxed. Maar de meeste mensen die ik ken hebben nog een Hotmail/Live adres. Dat is best jammer
pi_71222895
Ik heb een vraagje.. Als je iemand hebt geblokkeerd en verwijderd bij de chat, kun je nog wel email ontvangen van deze contactpersoon?
pi_71372727
hmmmmmmmmm, sommige bedrijven hebben die truuk met het + teken (zo kan je in principe oneindig veel adresen maken) door, jammer
pi_71388314
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef Jessy.G het volgende:
Ik heb een vraagje.. Als je iemand hebt geblokkeerd en verwijderd bij de chat, kun je nog wel email ontvangen van deze contactpersoon?
Natuurlijk
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_71455994
zoeken op berichten die 2 keer gelabelled zijn is makkelijk ondek ik net
voorbeeld label: sport vrienden

label: (sport vrienden)

[ Bericht 8% gewijzigd door TubewayDigital op 30-07-2009 13:08:00 ]
pi_71622827
Vraagje.. als ik een mail naar mezelf stuur in Gmail (bijvoorbeeld een document zodat ik 'm later ergens anders kan openen) en het vervolgens dan in de label Studie opsla*.. heb ik één in Verzonden Berichten en één in Studie. Is er geen andere manier om t te doen of van die in Verzonden Berichten af te komen?

* Is 'opsla' een normaal woord? Want het ziet er daar toch wel erg vreemd uit
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:26:37 #109
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71623312
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als ik een mail naar mezelf stuur in Gmail (bijvoorbeeld een document zodat ik 'm later ergens anders kan openen) en het vervolgens dan in de label Studie opsla*.. heb ik één in Verzonden Berichten en één in Studie. Is er geen andere manier om t te doen of van die in Verzonden Berichten af te komen?

Met labels verplaats je niks. Slepen kun je met die puntjes voor het vinkhokje...
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_71623582
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef BluesRebel het volgende:

Labels moet je zien als een verzameling van emails, ongeacht de plek waar deze emails zich bevinden. Als jij het label Studie op een email plakt, dan staat deze email niet in een map o.i.d. genaamd Studie. De email blijft staan waar hij al stond (in jouw geval Verzonden Berichten). Er is dus altijd maar 1 exemplaar van de email aanwezig.

Als je de email verwijdert (prullenbak), dan zal je zien dat je hem bij de labels ook niet meer kan vinden.
  Donald Duck held woensdag 5 augustus 2009 @ 14:37:43 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71623610
Dat is dus juist waarin GMal zich overscheidt. Een label is geen map. Een bericht kan meerdere labels hebben, het blijft een en hetzelfde bericht dat maar 1 keer opgeslagen is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:45:26 #112
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71623813
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus juist waarin GMal zich overscheidt. Een label is geen map. Een bericht kan meerdere labels hebben, het blijft een en hetzelfde bericht dat maar 1 keer opgeslagen is.
Maar het kan wel hoor.

In al je mappen staan voor elk mailtje een paar puntjes (links van aanvinkhokje), daarmee kun je ze naar een label (links in de kolom) slepen. Ze verdwijnen uit je map en zijn alleen nog zichtbaar onder 't label
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_71623883
alle conversaties worden op 1 grote hoop gegooid, er is dus in principe maar 1 folder waar alles in zit. Conversaties kan je echter wel labelen. Aan gmail kan je vervolgens vragen om alleen de conversaties weer te geven waar een bepaald label op zit. Voordeel is dat conversaties meerdere labels kunnen hebben.
pi_71623907
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:45 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Maar het kan wel hoor.

In al je mappen staan voor elk mailtje een paar puntjes (links van aanvinkhokje), daarmee kun je ze naar een label (links in de kolom) slepen. Ze verdwijnen uit je map en zijn alleen nog zichtbaar onder 't label
Het gedraagt zich dan wel als een folder, wat er echter gebeurd is dat het label "inbox" wordt verwijdert.
  Donald Duck held woensdag 5 augustus 2009 @ 14:55:52 #115
46149 __Saviour__
pi_71624067
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:45 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Maar het kan wel hoor.

Dan wordt dat label erop geplakt. Maar verplaatst wordt het bericht niet. GMail kent geen locaties voor berichten. De inbox is ook maar een label, bedoeld voor ongelezen berichten en berichten die nog even de aandacht verdienen. Eenmaal gelezen en afgehandeld archiveer je ze, wat feitelijk het label 'inbox' verwijderd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_71624136
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan wordt dat label erop geplakt. Maar verplaatst wordt het bericht niet. GMail kent geen locaties voor berichten. De inbox is ook maar een label, bedoeld voor ongelezen berichten en berichten die nog even de aandacht verdienen. Eenmaal gelezen en afgehandeld archiveer je ze, wat feitelijk het label 'inbox' verwijderd.
That's how they roll
pi_71624755
Bedankt voor jullie uitleg
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:02:28 #118
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71941693
Goedemorgen .
Vraagje; ik probeer meerdere mailadressen aan 1 filter te hangen, maar wat ik ook probeer (met " ; " en " , "), het filter werkt niet zoals ik wil.
Is het überhaupt mogelijk om meerdere mailadressen aan 1 filter te hangen?

edit: doh! Even zelf zoeken in de Gmail help heeft mij geholpen; http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=8870
pi_72019986
Hallo.

Vraagje: is het mogelijk om e-mail van een bepaald adres niet in je inbox te laten komen, maar in een aparte map o.i.d.? Zo ja, hoe doe ik dat?
  Donald Duck held woensdag 19 augustus 2009 @ 21:09:55 #120
46149 __Saviour__
pi_72020929
Een label ervoor maken en dan een filter dat het label toepast op de juiste berichten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')