ware het niet dat die inclusief de store items gewoon te krijgen zijn via de andere manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een hele nieuwe stad is toch ook wel handig te vermelden?
Dat is natuurlijk nog best mogelijk. Ik let nooit op die gesprekken, ik klik een paar interacties aan dat ze voorlopig zoet zijn met praten en dan ga ik met andere sims doorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
als je ze ziet kletsen zie je wel eens een gekleurd vakje langskomen in het gesprek, dat is hun lievelingskleur. komt er misschien ook vakje langs met hun lievelingseten?
heb ik ondertussen ook al 2 keer gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb alweer een tijdje niet gespeeld.Ik vind m'n gezin met 3 kinderen (waaronder een tweeling) niet zo leuk meer, ik ga vanavond maar een nieuwe maken denk ik.
ik heb gewoon wat verschillende huishoudens gemaakt waar ik afwisselend mee speelquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb alweer een tijdje niet gespeeld.Ik vind m'n gezin met 3 kinderen (waaronder een tweeling) niet zo leuk meer, ik ga vanavond maar een nieuwe maken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
kun je dat ook uit zetten?? ( heb het spel nog niet.. was uitverkochtquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik speel ook met wisselende huishoudens. Als ik de ene beu ben, kom ik na het spelen met een andere weer terug en dan is de situatie daar weer heel anders. Vind het wel leuke afwisseling zo. (..)
Jup...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:32 schreef Lijnloos het volgende:
zwembad zonder trapje? (of kunnen ze daar al uit tegenwoordig)
Volgens mij heb ik wel eens een sim dood zien gaan omdat hij geen eten hadquote:
Because you can...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een sim dood zien gaan omdat hij geen eten hadDus probeer dat eens.
Waarom je het in godsnaam wilt is een tweede
Geprobeerd, maar toen ik intensief met haar aan het spelen was, heb ik die wensen gekocht van geen honger en geen volle blaas. Dus ze komt niet volledig in het roodquote:
Ik wil alleen verder met der zoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een sim dood zien gaan omdat hij geen eten hadDus probeer dat eens.
Waarom je het in godsnaam wilt is een tweede
Middelgrote kamer, veel houten meubilair, open haarden, deur erin, sim erin, deur eruit en aansteken maar!quote:
Gaan we dat weer proberen, even een hok bouwen in de tuin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Middelgrote kamer, veel houten meubilair, open haarden, deur erin, sim erin, deur eruit en aanstekenmaar!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Middelgrote kamer, veel houten meubilair, open haarden, deur erin, sim erin, deur eruit en aanstekenmaar!
hoe ze dat voor elkaar krijgen is mij idd ook een raadsel, ik heb nergens brandblussers neergezetquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we dat weer proberen, even een hok bouwen in de tuin.
Alleen ging mijn sim gisteren de laptop blussen met een brandblusser
da's ook wel een goeie... ik had er bij mij een buitenstaander uitgenodigd waar ik een hekel aan had.. vervolgens in het hok gaan staat, die gast erbij gehaald, daarna ben ik weggelopen en de deur weggehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een multidimensionale zakvergroter die hun zakken groter maken en waarin de brandblusser past?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ze dat voor elkaar krijgen is mij idd ook een raadsel, ik heb nergens brandblussers neergezet
Word volgens mij dan ook een geestquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mijn sim is zwanger van een geestBen benieuwd naar het kind
ook nep, waarom moet het ook altijd in bedquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef GotC het volgende:
Als je een sim hebt met als eigenschap 'romantisch' oid, dan hoef je niet eens op bed te liggenLoop je gewoon naar de andere sim toe (bv zijn vrouw) en klik je romantisch -> oh jaa, en dan lopen ze vanzelf naar bed.
dat heeft puur te maken met het feit dat sims 2 , door de uitbreidingen heel erg zwaar was geworden (moest lang laden, en had meer geheugen nodig) sims 3 is weer geoptimaliseerd, ook voor extra items en neemt per saldo dus minder geheugen in gebruik... (en is minder zwaar dus)quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Ohja trouwens ik had ook de sims 2 met alle eps en sps lopen en die liep redelijk, maar gek genoeg loopt sims 3 beter met betere instellingen
Maar dat zal ongetwijfeld na een aantal ep's weer veranderen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft puur te maken met het feit dat sims 2 , door de uitbreidingen heel erg zwaar was geworden (moest lang laden, en had meer geheugen nodig) sims 3 is weer geoptimaliseerd, ook voor extra items en neemt per saldo dus minder geheugen in gebruik... (en is minder zwaar dus)
ik mag hopen dat ze iets hebben geleerd en dat het niet zo'n draak qua install & geheugengebruik wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:55 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar dat zal ongetwijfeld na een aantal ep's weer veranderen...
Maar tot die tijd..
Dit is zover ik 't doorheb. vissen, logic en schilderen weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel skills zijn er?
edit: Google zegt dit.
Handiness - Ik denk in 't leger, not sure
Fishing
Writing - Journalistiek
Charisma - Gemeentehuis
Gardening - Science Career
Logic
Cooking - Culinaire carriere
Guitar - In 't theater
Athletic - In 't stadion
Painting
Ik probeer ze eigenlijk te koppelen aan de Careers, wie helpt mee?
* Tegan speelt de Engelse Sims 3.
Graag gedaan hoor, ik heb zelf ook zo een heel gezin omgebracht laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
bedankt voor de tips. Anna is er niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef Purky het volgende:
[..]
Dit is zover ik 't doorheb. vissen, logic en schilderen weet ik nog niet.
Pff ik heb zin in Sims maar heb helemaal geen tijd
Cool thanks!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:53 schreef Retuobak het volgende:
Business - Geen skills
Law enforcement - logic en athletic/painting afhankelijk van keuze carrièrepad
Criminal - Athletic en mogelijk Logic afhankelijk van keuze carrièrepad
Medical - Logic
Military - Athletic, Handiness
Political - Charisma
Science - Gardening, Handiness, Fishing
Pro sports - Athletic
Journalism - Writing, Charisma
Music - Guitar en mogelijk Logic afhankelijk van keuze carrièrepad
Culinary - Cooking
tuinieren!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Cool thanks!
Mijn sim heeft ondertussen van deze dingen allemaal minstens een punt, maar heeft als wens om een nieuwe skill te leren?!
kan hij niet bij de brievenbus komen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog geen een beestje gevangen.
Oja en over die stenen die je kan vinden, er is als je via die inventaris er op klikt een optie "slijpen" of iets dergelijks. Maar als ik daar op klik gebeurd er niks en verschijnt er een ballonnetje met voetstappen en een streep er doorheen boven het hoofd van m'n sim. Wat doe ik fout?
Ah dat wist ik niet, ik dacht dat je er voor naar de stad moest en ze het te ver lopen vond ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan hij niet bij de brievenbus komen?
je moet ze nl. opsturen om dat te laten doen
oh, bij mij hoeft dat nooit, ik klik altijd meteen goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Tegan het volgende:
De truuk is om je scherm op pauze te zetten en dan de beestjes aan te klikken, want anders bewegen ze te snel, de vlinders enzo in het park
.
Je kan je brievenbus verplaatsen als hij op de huidige plaats in de weg van iets staat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, ik dacht dat je er voor naar de stad moest en ze het te ver lopen vond ofzo.
Maar dat zou goed kunnen idd, volgens mij heb ik m'n brievenbus geblokkeerd op een manier. Ik kan namelijk ook geen post eruit halen en rekeningen betaal ik altijd via die waarschuwing (wat wel erg fijn is trouwens).
Oh coolquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan je brievenbus verplaatsen als hij op de huidige plaats in de weg van iets staat.
waarschijnlijk. gewoon in de bouwmodus denk ik, met't handje pakken en een andere plek zoeken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh cool.
Zo maar even proberen. Ik heb alleen geen idee wat in de weg staat. Misschien is het m'n heg? Want die staat namelijk om de brievenbus heen, zeg maar tussen de brievenbus en de weg.
Hoewel dat wel steeds een heel stuk verbeterd is tov The Sims 1 en The Sims 2.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarschijnlijk. gewoon in de bouwmodus denk ik, met't handje pakken en een andere plek zoeken.
sims zijn een beetje dom wat lopen betreft, ze vinden al snel dat er iets in de weg staat...
zeker, dat welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoewel dat wel steeds een heel stuk verbeterd is tov The Sims 1 en The Sims 2.
Daar kun je andere dingen aan laten groeien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
Wat doet die Omni Plant nu?
Kun je dan kiezen wat er groeit? Of groeit er steeds een random iets?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Daar kun je andere dingen aan laten groeien.
Zoals bijvoorbeeld vissen oid.
volgens mij kun je oogsten waar je 'm mee bemest.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kun je dan kiezen wat er groeit? Of groeit er steeds een random iets?
elke week schijn je geld te kunnen ophalen uit je partners...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens, dat partner worden wat je vaak als optie ziet. Investeer je dan in het bedrijf en krijg je daar cash voor oid?
Schattig huisje!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef SoldMayor het volgende:
[ link | afbeelding ]
He he eindelijk mijn eerste huis gebouwd
Post zit in je inventory dan. Misschien een boek als je lid bent van de boekenclub, of iets anders vergelijkbaars ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:53 schreef SoldMayor het volgende:
Huh ?
Ik klikte op post halen en dat deed hij dus maar dan?
kun je dan verder niks met die post ofzo?![]()
Owja en nog iets..
Er staat dat er nog 7 dagen zijn voordat mijn sim volwassene wordt ..
maar hoelang blijf je dan volwassen enzo?
kun je dat niet gewoon uitzette want anders ben je tog snel dood ofnie?
En en en nog iets![]()
Ik had wat stenen gevonden en kon die laten omsmelte voor 40 sim dollar maar wat heb je daar aan?
Ow owkeee bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Post zit in je inventory dan. Misschien een boek als je lid bent van de boekenclub, of iets anders vergelijkbaars ofzo.
Over 7 dagen is je sim een volwassene, je blijft volwassen totdat je oud wordt, en daarna ga je dood.
Je kunt het uitzetten, bij je opties. Ook kun je je lifespan aanpassen, zodat je gewoon langer leeft en het langer duurt voordat je oud wordt.
Die stenen kun je verzamelen, kun je een kussentje onder leggen ofzo, en op tafel leggen
Er is ook een lijstje bij de Logic skill volgens mij, waar staat wat je al gevonden hebt enzo.
Je kunt het natuurlijk ook verkopen, voor 40 simdollar.
Aah okay, ik had het niet goed gelezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ow owkeee bedankt![]()
Maar hoe dan verkopen want dat smelten kosten mij 40 dollar?![]()
en btw er is al een uitbredingspakket aangekodigt voor november :
http://www.gamed.nl/view/61935
Ja vond ik ook alquote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef Mestras het volgende:
stom dat je zo weinig haarstylen kan kiezen maar voor de rest heerlijk spel!
ja hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al![]()
majaa![]()
Kun je trouwens ook aan geld komen zonder te werken?
schilderijen verkopen of muziek ofzo???
Hoe kom je aan die schilderijen/muziek dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al![]()
majaa![]()
Kun je trouwens ook aan geld komen zonder te werken?
schilderijen verkopen of muziek ofzo???
maken natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 12:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die schilderijen/muziek dan?
Een kledingkast kopen en klikken op 'outfit plannen'. Als je een ander outfit aan wilt trekken, klik je op je Sim en kies je 'outfit kiezen'.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:03 schreef mickeyD het volgende:
in eerdere delen ging je voor kleding naar de shops en kon je hele garderobes kopen.. waar haal je dat nu vandaan??? die van mij loopt al 40 jaar in dr trainigspak en dezelfde nachtjapon rond.
l
Met een computerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Tommzzz het volgende:
Hoe kan je leren schrijven dan?
Zoals het er staat moet je doen. Ga je eerst voor de tv trainen, dan stukje zwemmen en dan joggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had pas een of ander ding geaccepteerd , iets van :
eerst trainen
dan zwemmen
en dan joggen
dan zou ik een beloning krijgen??
maaar WTF is dat dan??
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
Dan zou ik als ik jou was maar nooit beginnen aan WoW.
Jaa iddquote:Op maandag 6 juli 2009 17:03 schreef sander-3 het volgende:
[..]
dat ziet er toch niet uit. Van die achterlijke figuren
bah, daar zou ik nog geen 10 minuten aan willen verspillen...
Ik denk dat je eerste bepaalde zaadjes moet bezitten?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een Challenge dat ik producten kan leveren aan een of andere Johnathan Foley, maar hoe vind ik waar hij woont?
Ik heb trouwens ook nog de Gardening Skill gemasterd.
En hoe kom ik aan de Omni Tree, dat tekstvak dat ik kreeg toen ik level 10 haalde zei dat ik die nu kon planten, maar ik zie nergens hoe ik eraan kan komen...
Ik vind het allemaal trouwens wel vette toevoegingen, vissen, verzamelen, en planten enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al t/m Ei en Kaas-plantjes in de tuin. En kan ook Steaks planten, heb ik alleen nog niet gedaan. En wellicht nog meer wat ik niet weet.
Je kan je insecten die je vind naar aan het wetenschaps centrum doneren. En dan zijn ze meer waard als dat je ze gewoon verkoopt via je inventory.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Welk centrum? Ik verkoop die altijd in de inventory.
super !quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef Brici het volgende:
My Crib:
[ link | afbeelding ]
Rooftop:
[ link | afbeelding ]
1e Verdieping:
[ link | afbeelding ]
Begane Grond:
[ link | afbeelding ]
heb je de producten al?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een Challenge dat ik producten kan leveren aan een of andere Johnathan Foley, maar hoe vind ik waar hij woont?
Ik heb trouwens ook nog de Gardening Skill gemasterd.
En hoe kom ik aan de Omni Tree, dat tekstvak dat ik kreeg toen ik level 10 haalde zei dat ik die nu kon planten, maar ik zie nergens hoe ik eraan kan komen...
Thanks voor de tip, zal volgende keer ff zoekenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je de producten al?
klik dan eens op 'kaart bekijken' en kijk goed rond, als het goed is zie je ergens een rondje, niet met een plaatje van bijv. een boen voor de boekenwinkel, maar de kop van een sim, met de tekst 'sim zoeken'
nice...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
Een paar dagen geleden postte ik mijn eerste huis hier. Maar dat was niet echt bijzonder.
Dus nu een betere versie...![]()
Ik vind het zeker mooi gelukt![]()
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
Een paar dagen geleden postte ik mijn eerste huis hier. Maar dat was niet echt bijzonder.
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
Wat zei zegtquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:57 schreef delano.888 het volgende:
Jahoor, ik heb het nu al voor elkaar, game stuk door mods
Die is echt zo tofquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:06 schreef Retuobak het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ation/800-The-Sims-3
Mooie huisjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
vet !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveelde me net ..
Ik zocht het niet om met de sims zelf te gaan spelen dus ben ik maar gaan bouwen![]()
Nu heb een klein stadje gebouwd.![]()
[ afbeelding ]
Ik weet alleen dat van die insecten :quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik speel nu ook al een tijdje de Sims3 maar heb nog een aantal vragen aan jullie:
- hoe kun je er voor zorgen dat je je auto IN de garage kunt zetten? ik kan hem er alleen maar VOOR zetten...:S
- ik heb ook al een aantal vlinders en lieveheerbeestjes gevangen maar hoe kun je daar geld voor vangen? ik kan ze alleen maar een naam geven en verder niets.
- ik heb me ook aangemeld voor de boekenclub maar ik heb daar nog nooit iets van ontvangen? heb ik dan dat geld voor niets betaald?
Ik zie hier trouwens echt mooie huizen voorbij komen. Bij mij pakke ze altijd anders uit als ik wilde
stop de parkeerplaats (dat met dat geel/zwarte balkje) IN je garagequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik speel nu ook al een tijdje de Sims3 maar heb nog een aantal vragen aan jullie:
- hoe kun je er voor zorgen dat je je auto IN de garage kunt zetten? ik kan hem er alleen maar VOOR zetten...:S
Ik zie hier trouwens echt mooie huizen voorbij komen. Bij mij pakke ze altijd anders uit als ik wilde
Dat heb ik dus al geprobeerd en dan zegt ie dus: objecten mogen elkaar niet doorkruisen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
stop de parkeerplaats (dat met dat geel/zwarte balkje) IN je garage
garage niet groot genoeg???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al geprobeerd en dan zegt ie dus: objecten mogen elkaar niet doorkruisen...
wat zijn je precieze systeem specificatie's ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef Matzy het volgende:
Nou ik baal dus echt als een stekker.
Ik had de sims 3 gekocht, maar hij is niet vooruit te branden!
Het laden duurde al een kwartier, dus toen dacht ik al: o jee...
Het create-a-sim ging nog wel, vrij langzaam, maar daar kon ik nog wel mee leven,
maar toen ging ik spelen, en hij was zooooooooo traaaaaaaaaaaaag!
Dus ik dat directX gedownload, nieuwe videokaart geregeld, allemaal oude spellen die ik nooit meer speel verwijderd, maar nee, blijft langzaam. 1 sim-minuut duurt echt 4 seconden soms. Terwijl mijn computer over het algemeen best snel is en aan de systeemvereisten van de sims 3 voldoet.
Bij de dixons willen ze hem niet meer terug, omdat ie niet meer gesealed is.
Doei 60 ekkies..
http://www.2shared.com/file/6595432/e01193de/DxDiag.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn je precieze systeem specificatie's ?
start => uitvoeren -> dxdiag -> alle informatie opslaan -> dxdiag.txt
http://www.2shared.com/ daar even uploaden.. en hier download link plaatsen(zelf de administration url bewaren, kan je em ev.t. weer verwijderen)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Matzy het volgende:
[..]
http://www.2shared.com/file/6595432/e01193de/DxDiag.html
zo?
Oke maar dat kan je wel bijkopen toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
1ste wat op valt:
Memory: 512MB RAM => minimaal 1GB nodig (dus het dubbele)
videokaart is niet super maar zou moeten volstaan..
indien er DDR ram ingaatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Matzy het volgende:
[..]
Oke maar dat kan je wel bijkopen toch?
Hoe duur is dat ongeveer?
Je moet de zaadjes in je inventory zetten, dan erop klikken, en dan planten kiezen, en dan een plek kiezen waar je sim hem mag planten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb een vraagje...
Gister had m'n sim allemaal zeldzame zaadjes gevonden, eerst kon ze ze niet planten maar nadat ze wat gestudeerd had kon ze ze dus wel planten...maar al die speciale zaadjes blijven gewoon op t gras liggenMoet dit op een speciale ondergrond (aarde ofzo) geplant worden?? Of gaat er vanzelf iets gebeuren??
Ja dat heb ik dus gedaan...maar als je andere zaden (bv appelpitjes) plant zie je zo'n hoopje aarde liggen, bij die zeldzame zaadjes blijft dat zaadje gewoon zo op het gras liggen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet de zaadjes in je inventory zetten, dan erop klikken, en dan planten kiezen, en dan een plek kiezen waar je sim hem mag planten...
leuk vrouwtjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gedaan...maar als je andere zaden (bv appelpitjes) plant zie je zo'n hoopje aarde liggen, bij die zeldzame zaadjes blijft dat zaadje gewoon zo op het gras liggen...
Een pic van mn gezin voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
Whehe die blik van die manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gedaan...maar als je andere zaden (bv appelpitjes) plant zie je zo'n hoopje aarde liggen, bij die zeldzame zaadjes blijft dat zaadje gewoon zo op het gras liggen...
Een pic van mn gezin voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
De kinderen lijken hem ook angstig aan te kijken...quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Hahaha ja dat vond ik ook grappig, net of ie die vrouw haat
Ze zal wel iets slims hebben willen zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Hahaha ja dat vond ik ook grappig, net of ie die vrouw haat
Mn sim heeft level 7 of 8 en vanaf 7 kun je die zeldzame zaadjes dus planten, hiervoor zaten ze al in mn inventaris maar kon ik ze ook nog niet planten...Nu dus wel alleen blijven ze liggen op t gras en gebeurt er niks..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Tegan het volgende:
Staat erbij welk zaadje het is? Sommige kun je pas planten bij level 7 of zelfs level 10... Check dit.
Ik begrijp je, maar ik heb ook hetzelfde probleem. Als je eerst dat huis zou moeten plaatsen, dan heb je eerst een andere savegame nodig hebben, maar dan kan je je gezin er niet meer inzetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef Purky het volgende:
Vraagje;
Heb net een huis gedownload van de sims 3 site met een familie.
Nu doe ik stad bewerken en selecteer ik die familie (dat huis staat dan niet tussen de huizen namelijk).
Dan kies ik dus die familie, en dan moet ik ze een kavel toewijzen.
Terwijl op het plaatje bij die familie staat dat ze al een huis hebben.
Alleen staat dat huis dus nog niet in m'n buurt.
oke het is lastig uitleggen maar snapt iemand wat ik bedoel en wat ik fout doe?
je kan bij opties het ouder worden gewoon uizetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:52 schreef mickeyD het volgende:
verdorie, 2 dagen spelen en je lekkere chickie is veranderd in een grijze bejaarde![]()
kun je dr haar wel weer aanpassen enzo, maar ze blijft krom lopen.. waar blijft die leeftijd editorrrrr nou
Ja maar bij normale zaadjes komt dat hoopje aarde vanzelf...Maar ik ga vandaag en/of morgen nog wel ff spelen en ze nog een x proberen te planten...quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Die zaadjes klik je aan in je inventaris en dan staat er 'planten' of 'veel planten'. Als je daarop klikt, kun je een hoopje aarde in je tuin neerzetten en zal je Sim het zaadje inzaaien. Het hoort niet dat ze (terug) op het gras komen te liggen....
haha gezellig tochquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:24 schreef GotC het volgende:
Omg..m'n sim heeft gister een drieling gekregen. Ze had al 3 kinderen!
Tis wel zwaar hoor, als je iedereens wensen wil uit laten komen enzo..quote:
Mijn ouders hebben allebei als levenswens 5 kinderen grootbrengen.. maar is wel erg zwaar! Ik moet erbij zeggen dat ik bij t maken van de sims dacht te kunnen smokkelen en had toen 2 tieners gemaaktquote:Op zondag 12 juli 2009 10:03 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Tis wel zwaar hoor, als je iedereens wensen wil uit laten komen enzo..
Mijn gezin bestaat nu uit 6 leden (de moeder heeft als levenswens 5 kinderen grootbrengen), dus heb nu 2 ouders, 3 tieners en een peuter..En dan te bedenken dat ik er nog 1 moetDie 1e 3 kinderen had ik ook alle 3 tegelijk als peuter en dat is echt een hel! worden ze natuurlijk allemaal op een ander tijdstip wakker snachts
Dat zijn een paar hele creatieve huisjes! Mooi hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef cikolata het volgende:
Ik heb de standaardsims verjaagd, de standaardhuizen gesloopt en ben nu bezig met de wederopbouw. Een paar plaatjes:
...
.... WoW! super mooie huizenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef cikolata het volgende:
Ik heb de standaardsims verjaagd, de standaardhuizen gesloopt en ben nu bezig met de wederopbouw. Een paar plaatjes:
mediterraan landhuis
[ afbeelding ]
arabisch landhuis
[ afbeelding ]
koloniaal landhuis met party-eiland!
[ afbeelding ]
houten villa
[ afbeelding ]
jaren '30 huis
[ afbeelding ]
in de rotsen gebouwd huis
[ afbeelding ]
modern villaatje
[ afbeelding ]
Gezellige dikkerd en Heerser van het Kwaad Achmed (niet eens zelf verzonnen) benut iedere kans om luid giechelend met de sproeier te spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportvelden, moet nog een clubhuis bouwen
[ afbeelding ]
Demonstrerende sims
[ afbeelding ]
Die tellen dus wel mee!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben allebei als levenswens 5 kinderen grootbrengen.. maar is wel erg zwaar! Ik moet erbij zeggen dat ik bij t maken van de sims dacht te kunnen smokkelen en had toen 2 tieners gemaaktMaar nee, die tellen dus niet mee. Moet dus nog 2 kinderen
![]()
Heb nu een drieling (die nu kinderen zijn, thank god) en 1 'apart' kind. Maar omdat het zo hectisch was, heb ik bij de drieling ze bv niet allemaal geleerd te praten.. Dus negatieve traits erbij. 1 kind die is gewoon constant in het rood, krijg je er bijna niet uit..
ARGH!
dat is een van de meest zeldzzame zaadjes. Gewoon planten en afwachten wat eruit groeit.....quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef izzypizzy het volgende:
Ik moet nu het leven van 1 of andere sim redden door de doodsplant ofzoiets te planten...Weet iemand waar ik dat zaadje kan vinden???
Je moet de bloem in je inventaris hebben. Magere Hein is lui en weet niets van tuinieren af.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Ellatjuh het volgende:
had een doodsplant en later toen mn sim doodging kwam magere hein.
hij nam die bloem niet eens mee.
stond nergens een optie van dat ik hem kon geven:(
daaruit kan je direct herleiden dat de hoeveelheid ram te klein is (pagefile is immers de 2de plek om dingen in op te slaan als je ram vol is)quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef grizegrijn het volgende:
Bij mij gaat hij ook zo traag als een dikke stront door een trechter...
Specs:
Intel Q6600
2GB DDRII
8600GT
En zat vrije schijfruimte (150 gb op die partitie)
Hij liep trouwens wel vloeiend eerst, toen ik m'n pagefile.sys heel klein had staan. Maar als ik dan op wilde slaan werd de hele boel afgesloten omdat het geheugen opraakte. Dus nu heb ik pagefile.sys weer op 2 of 3 gb gezet, maar nu hapert hij dus continu.
Wat kan ik doen?
ow dus in de inventaris van de gene die doodgaatquote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Je moet de bloem in je inventaris hebben. Magere Hein is lui en weet niets van tuinieren af.
ah, dus niet eerst naar de koelkastquote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef Ceehaa het volgende:
Je moet het bord koekjes naar je inventaris zelf slepen.
Nog geen sim-kids gehad?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
koekjes maken, op de school klikken, en koekjes brengen (of iets wat erop lijkt) selecteren?
is er een school dan
Ook niet te lang mee wachten met het afleveren, want anders bederft het.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef aukjeleermakers het volgende:
[..]
ah, dus niet eerst naar de koelkast
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef vanillivi het volgende:
Mooie huizen cikolata!
Over huizen gesproken, weet iemand of het mogelijk is multi-splitlevel huizen te bouwen in de sims 3 (zoals in de Sims 2)? Het lukt mij namelijk niet om de trappen te plaatsen.
Hier nog een paar screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortsluiting van iets, misschien terwijl ze iets probeerde te repareren of upgraden. Soms ga je er dood aan, soms nietquote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?
dat mediterraans landhuisquote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef cikolata het volgende:
mediterraan landhuis
[ afbeelding ]
arabisch landhuis
[ afbeelding ]
koloniaal landhuis met party-eiland!
[ afbeelding ]
houten villa
[ afbeelding ]
jaren '30 huis
[ afbeelding ]
in de rotsen gebouwd huis
[ afbeelding ]
modern villaatje
[ afbeelding ]
Gezellige dikkerd en Heerser van het Kwaad Achmed (niet eens zelf verzonnen) benut iedere kans om luid giechelend met de sproeier te spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportvelden, moet nog een clubhuis bouwen
[ afbeelding ]
Demonstrerende sims
[ afbeelding ]
Als je wil dat ze er wel dood aan gaan moet je gelijk nadat ze zeg maar onder stroom hebben gestaan weer aan elektrische apparaten gaan sleutelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Kortsluiting van iets, misschien terwijl ze iets probeerde te repareren of upgraden. Soms ga je er dood aan, soms niet
Die had ik ook laatst gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:17 schreef Ellatjuh het volgende:
ja of ze komt uit de catacombe en heeft ruzie gehad met een beer oid
Mijn sim (ik speel met maar eentje op het moment) kan niet meer doodgaan door electrocutiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:02 schreef Purky het volgende:
[..]
Als je wil dat ze er wel dood aan gaan moet je gelijk nadat ze zeg maar onder stroom hebben gestaan weer aan elektrische apparaten gaan sleutelen
Gelukkig maar, ik studeer architectuurquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:17 schreef Mestras het volgende:
[..]
dat mediterraans landhuis![]()
je hebt echt bouwtalent man
geen wonder..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef cikolata het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik studeer architectuur![]()
uploaden...quote:Ik wil trouwens een paar huizen in de community gooien maar hoe doe ik dat?
Ze volgt de carrière wetenschap en tijdens haar werk was er iets ontploft.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?
hoe heb je dat dak zo schuin gekregen?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef vanillivi het volgende:
Mooie huizen cikolata!
Over huizen gesproken, weet iemand of het mogelijk is multi-splitlevel huizen te bouwen in de sims 3 (zoals in de Sims 2)? Het lukt mij namelijk niet om de trappen te plaatsen.
Hier nog een paar screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet eens langsgaan bij KLB, dat werd ook tegen mij gezegd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik kom net pas in het topic, dus ik weet niet wat er allemaal is gezegd en ik ben te lui om al die pagina's terug te lezen
![]()
Maargoed, ik heb het spel dus ook, maar mijn hemel zeg, valt dat even vies tegen. Wat ziet het er allemaal lelijk uit, vergeleken met de sims 2! Die sims hebben allemaal zo'n plofkop waar je niks aan kan doen. Bar weinig kleding, kapsels, etc... Het is wel leuk dat je door de wijk kan lopen, maar voor de rest heb ik nog niet echt voordelen ontdekt tov de sims 2. Besturing is ook echt zwaar irritant. Nee ik vind het eigenlijk helemaal niks.
Van de screenshot die ik heb gezien, valt het me ook op dat de gezichten van de sims nogal bol zijn, vooral de wangen. Ik heb het spel zelf (nog) niet, dus weet niet of je dat kan veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik kom net pas in het topic, dus ik weet niet wat er allemaal is gezegd en ik ben te lui om al die pagina's terug te lezen
![]()
Maargoed, ik heb het spel dus ook, maar mijn hemel zeg, valt dat even vies tegen. Wat ziet het er allemaal lelijk uit, vergeleken met de sims 2! Die sims hebben allemaal zo'n plofkop waar je niks aan kan doen. Bar weinig kleding, kapsels, etc... Het is wel leuk dat je door de wijk kan lopen, maar voor de rest heb ik nog niet echt voordelen ontdekt tov de sims 2. Besturing is ook echt zwaar irritant. Nee ik vind het eigenlijk helemaal niks.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de officiele guide binnen![]()
Tering, wat staat daar veel in zeg
Hij is erg leuk geschreven en ik heb al heeel veel tips gevonden die jullie nog niet weten, maar daar mag je zelf 20 euro voor betalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Purky het volgende:
[..]
Is die leuk?
Staat er veel info in wat we nog niet weten?
Zo'n boek lijkt me voor sommige games wel wat.
bedoel je deze: http://www.primagames.com/features/sims3/ ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is erg leuk geschreven en ik heb al heeel veel tips gevonden die jullie nog niet weten, maar daar mag je zelf 20 euro voor betalen
Leuk voor je, hoop dat je gebanned wordtquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel je deze: http://www.primagames.com/features/sims3/ ?
allang en breed binnen via torrentje
want ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leuk voor je, hoop dat je gebanned wordt
Torrents mogen niet besproken worden hiero, topic was er zelfs voor gesloten.quote:
*zucht*, ik vraag of het die guide is, en meld dat ik em al een tijd heb, einde...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Torrents mogen niet besproken worden hiero, topic was er zelfs voor gesloten.
Verder is t gewoon lullig dat jij iets gratis download waar andere mensen 20 euro voor betalen.
Al vind ik het toch veel fijner het gewoon in boekvorm te hebben, heb ik graag 20 euro voor over.
Heb hem ook inderdaad (besteld via amazon in USA)... erg leuk, maar moet er nog es goed voor gaan zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de officiele guide binnen![]()
Tering, wat staat daar veel in zeg
Ik heb m gewoon bij de gamemania gehaaldquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heb hem ook inderdaad (besteld via amazon in USA)... erg leuk, maar moet er nog es goed voor gaan zitten!
Soms is dit spel te realistischquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef Mestras het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine Fabian heeft honger![]()
[ afbeelding ]
Vader gaat aan het werk in de politiek
[ afbeelding ]
Vader leest zijn zoon voor
Zoo dit was ff het gezellige familieleven van de familie Garcia, moeder was bezig ondertussen bezig met een andere vent
Straks gaan ze massaal Fok!ken...quote:
Ik zie het helemaal voor me, elk sims gezin, man achter de computer achter het forum, vrouw huis aan het poetsen en kinderen in de gaten houden. Tja, het is een SIMulator he..quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Straks gaan ze massaal Fok!ken...
Vetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
IK LAS LAATST HIER IEMAND (KNORRETJE?) DIE RARE DINGEN KON PLANTEN, EIEREN EN HAMBURGERS ENZO
WANNEER KAN DAT?
IK HEB NU DE HOOGSTE VAARDIGHEID IN TUINIEREN BEHAALD, MAAR KAN GEEN RARE DINGEN PLANTEN?
Je moet dan eerst speciale zaadjes vinden, als je veel lifetime-points hebt dan kan je zo'n collectors ding kopen en kan je ze gewoon in edit town mode vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
IK LAS LAATST HIER IEMAND (KNORRETJE?) DIE RARE DINGEN KON PLANTEN, EIEREN EN HAMBURGERS ENZO
WANNEER KAN DAT?
IK HEB NU DE HOOGSTE VAARDIGHEID IN TUINIEREN BEHAALD, MAAR KAN GEEN RARE DINGEN PLANTEN?
hmm lees dit ff door (eerste google resultaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef Mirjam het volgende:
hm, je kunt dus niet eieren en hamburgers die je al in je inventaris hebt planten?
ik dacht van wel?
ah, duidelijk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hmm lees dit ff door (eerste google resultaat)
zo, doorgelezenquote:
1 plant kan je oogsten @ kerkhof...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
b en ik weer, met die stomme planten..
ik heb tot nog toe 58% van alle planten geplant, maar zou niet weten hoe ik aan de rest moet komen.
voor zover ikw eet krijg je bij 100% geplante planten nieuwe mogelijkheden, maar waar haal ik dei spaciale vandaan?
zoals die vlamfruit, geldplant,levensplant enz...?
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:15 schreef Necrodeath het volgende:
Pfffffff...
Ik ben al uren aan het proberen om een 2 verdiepingen diepe kelder te maken, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt....
Als ik het met 1 verdieping probeer, gaat het perfect, kan gewoon een begane grond 'vloer' maken, maar zodra ik het met 2 verdiepingen probeer, kan ik geen fatsoenlijke begane grond 'vloer maken. Er blijft dan altijd een tile over tussen de begane grond vloer en de foundation...
Edit: Eindelijk gelukt. Vraag me alleen niet hoe, want ik kan het me niet meer herinneren.
het truukje voor 1 kelder verdieping 2x toepassen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaan
Helaas werkt dat nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het truukje voor 1 kelder verdieping 2x toepassen?
Ik kreeg een paar van die planten van mijn werk als wetenschapper. Die waren 'over van een experiment'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
b en ik weer, met die stomme planten..
ik heb tot nog toe 58% van alle planten geplant, maar zou niet weten hoe ik aan de rest moet komen.
voor zover ikw eet krijg je bij 100% geplante planten nieuwe mogelijkheden, maar waar haal ik dei spaciale vandaan?
zoals die vlamfruit, geldplant,levensplant enz...?
Ik heb een filmpje geupload waar ik het huis/multilevel basement laat zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaan
Ok, al is dit voor mijn gevoel meer 1 kelder, en de beganegrond waar je aarde omheen heb gestortquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje geupload waar ik het huis/multilevel basement laat zien.
Hoop dat je er wat aan hebt
Zodra hij verwerkt kun je hem hier vinden.
check:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, al is dit voor mijn gevoel meer 1 kelder, en de beganegrond waar je aarde omheen heb gestort
Maar toch
Nu ik dit zo zie denk ik eigenlijk, hmm dit moet ik helemaal niet doen, ik heb al ALTIJD kamers overquote:
Beetje jammer dat het stuk waar hij het bouwt zo snel voorbij isquote:
wat ik zo zie is dat hij 2x de basement truuk uitvoert (door gewoon een trap naar beneden te maken tot de gewenste diepte, daar de grond gelijkmaken, dan muren..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het stuk waar hij het bouwt zo snel voorbij isNu zie ik nog niet hoe hij het gedaan heeft.
het is idd bijzonder jammer dat ze zelf geen normaal dag-nacht ritme aan kunnen houden....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ben het nu ook even aan het spelen. Heb nu nog 1 sim, een vrouwtje. Ben beetje carriere aan het maken (pas rank 3) en skills aan het leren enzo. Klopt het dat je ze de sims zelf nog helemaal moet besturen? Ik klik me helemaal gek met eten-douchen-plassen-slapen enzo. Als ik het niet zelf regel, dan gaan ze zelf een lomp dag-nacht ritme creeren omdat ze pas gaan pitten als de energie leeg is.
Hoe moet het dan wel niet als je een heel gezin krijgt? Moet je dan van alles en iedereen het douchen enzo regelen?
Dag- en nachtritme zijn de Sims idd niet zo goed in, maar douchen en plassen doen mijn Sims echt wel uit zichzelf. Alleen 's ochtends regel ik dat zelf omdat ze dan met een goed humeur naar hun werk gaan. Heb je vrije wil wel aan staan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is idd bijzonder jammer dat ze zelf geen normaal dag-nacht ritme aan kunnen houden....
verkeerde quote? (aangezien ik voor de rest geen klachten hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:50 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dag- en nachtritme zijn de Sims idd niet zo goed in, maar douchen en plassen doen mijn Sims echt wel uit zichzelf. Alleen 's ochtends regel ik dat zelf omdat ze dan met een goed humeur naar hun werk gaan. Heb je vrije wil wel aan staan?
Hmm ja, heb nog geen koffie op. Maar de mensen snappen het wel denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
verkeerde quote? (aangezien ik voor de rest geen klachten heb)
In de bouwmodus bij de daken zit een optie om de helling van de daken aan te passen. Dit wordt dan toegepast op alle daken, maar er is een manier om daken met verschillende hellingen te bouwen, zoals in de screenshot.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe heb je dat dak zo schuin gekregen?
Zo, die is denk wel even bezig geweest met bouwen. Ziet er wel onwijs gaaf uit!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef delano.888 het volgende:
Iemand interesse in een heel origineel huis?![]()
[ afbeelding ]
Link
huh, hoe is dat gedaan?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef delano.888 het volgende:
Iemand interesse in een heel origineel huis?![]()
[ afbeelding ]
Link
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, zon halve muur ofzo? dat de trap op de helft zit zegmaarquote:Op zondag 19 juli 2009 17:45 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Zo, die is denk wel even bezig geweest met bouwen. Ziet er wel onwijs gaaf uit!
Hier nog een paar plaatjes van een huis wat ik vandaag heb gebouwd.
[ afbeelding ]
(ik had ruzie met de camera)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de constrainfloorelevation [true/false] cheatcode.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, zon halve muur ofzo? dat de trap op de helft zit zegmaar
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:07 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Met de constrainfloorelevation [true/false] cheatcode.
Ik heb even een tutorial voor je opgezocht.quote:
Dankje, maar wat een werkquote:Op zondag 19 juli 2009 20:31 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik heb even een tutorial voor je opgezocht.
Hier zie je hoe je een L-vormige trap kan maken m.b.v. de cheatcode boolpropconstrainfloorelevation false.
dus eigenlijk zijn de echt mooie creaties alleen te maken met cheats...quote:Op zondag 19 juli 2009 20:31 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik heb even een tutorial voor je opgezocht.
Hier zie je hoe je een L-vormige trap kan maken m.b.v. de cheatcode boolpropconstrainfloorelevation false.
nja "cheats"quote:Op zondag 19 juli 2009 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn de echt mooie creaties alleen te maken met cheats...
Idd, het zijn meer "opties die verborgen zijn omdat niet iedereen er mee kan omgaan"quote:
In de plaats is:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:14 schreef BabyLovable het volgende:
Bestaat de optie MaxMotives niet meer?
Zo nee, is er niks voor in de plaats?????
wat doet dat?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In de plaats is:
eerst: testingCheatsenabled true
En dan met shift ingedrukt op de brievenbus klikken
Ik mis de lift.. en de duikplank, en de butler en ja.. zo veel eigenlijkquote:
Je kunt dan de balkjes slepenquote:
Tja typisch EA, doen ze overigens niet alleen met The Sims maar met alle spellen.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik mis de lift.. en de duikplank, en de butler en ja.. zo veel eigenlijk
Ja.. maar daarom koop ik ook meestal maar 1 of 2 expansion packs.. en de rest " via via " zegmaar.. ik ga geen 300 euro uitgeven aan al die uitbreidingen zooiquote:Op maandag 20 juli 2009 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tja typisch EA, doen ze overigens niet alleen met The Sims maar met alle spellen.
Bewust dingen achterwege laten voor vervolgspellen/expansion packs
Daarom hebben de meeste mensen ook zo'n hekel aan EA
Dat vind ik ook inderdaad.. .dat is gewoon pure geldklopperijquote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso alleen al die extra dingen die je kan KOPEN op de site van EA, die al gelijk beschikbaar waren toen het spel uitkwamDat is gewoon té dom. Die moesten gewoon in het spel zitten.
Dat is idd zeer vervelend, elke keer als ik opsla ga ik wat te drinken pakken...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:53 schreef Mirjam het volgende:
het spel doet er steeds langer over om op te slaan
nu echt wel een aantal minuten, rete irritant
hebben meer mensen dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |