Hij is erg leuk geschreven en ik heb al heeel veel tips gevonden die jullie nog niet weten, maar daar mag je zelf 20 euro voor betalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Purky het volgende:
[..]
Is die leuk?
Staat er veel info in wat we nog niet weten?
Zo'n boek lijkt me voor sommige games wel wat.
bedoel je deze: http://www.primagames.com/features/sims3/ ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is erg leuk geschreven en ik heb al heeel veel tips gevonden die jullie nog niet weten, maar daar mag je zelf 20 euro voor betalen
Leuk voor je, hoop dat je gebanned wordtquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel je deze: http://www.primagames.com/features/sims3/ ?
allang en breed binnen via torrentje
want ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leuk voor je, hoop dat je gebanned wordt
Torrents mogen niet besproken worden hiero, topic was er zelfs voor gesloten.quote:
*zucht*, ik vraag of het die guide is, en meld dat ik em al een tijd heb, einde...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Torrents mogen niet besproken worden hiero, topic was er zelfs voor gesloten.
Verder is t gewoon lullig dat jij iets gratis download waar andere mensen 20 euro voor betalen.
Al vind ik het toch veel fijner het gewoon in boekvorm te hebben, heb ik graag 20 euro voor over.
Heb hem ook inderdaad (besteld via amazon in USA)... erg leuk, maar moet er nog es goed voor gaan zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de officiele guide binnen![]()
Tering, wat staat daar veel in zeg
Ik heb m gewoon bij de gamemania gehaaldquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heb hem ook inderdaad (besteld via amazon in USA)... erg leuk, maar moet er nog es goed voor gaan zitten!
Soms is dit spel te realistischquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef Mestras het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine Fabian heeft honger![]()
[ afbeelding ]
Vader gaat aan het werk in de politiek
[ afbeelding ]
Vader leest zijn zoon voor
Zoo dit was ff het gezellige familieleven van de familie Garcia, moeder was bezig ondertussen bezig met een andere vent
Straks gaan ze massaal Fok!ken...quote:
Ik zie het helemaal voor me, elk sims gezin, man achter de computer achter het forum, vrouw huis aan het poetsen en kinderen in de gaten houden. Tja, het is een SIMulator he..quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Straks gaan ze massaal Fok!ken...
Vetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
Een paar dagen geleden postte ik mijn eerste huis hier. Maar dat was niet echt bijzonder.
Dus nu een betere versie...![]()
Ik vind het zeker mooi gelukt![]()
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan ?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
IK LAS LAATST HIER IEMAND (KNORRETJE?) DIE RARE DINGEN KON PLANTEN, EIEREN EN HAMBURGERS ENZO
WANNEER KAN DAT?
IK HEB NU DE HOOGSTE VAARDIGHEID IN TUINIEREN BEHAALD, MAAR KAN GEEN RARE DINGEN PLANTEN?
Je moet dan eerst speciale zaadjes vinden, als je veel lifetime-points hebt dan kan je zo'n collectors ding kopen en kan je ze gewoon in edit town mode vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
IK LAS LAATST HIER IEMAND (KNORRETJE?) DIE RARE DINGEN KON PLANTEN, EIEREN EN HAMBURGERS ENZO
WANNEER KAN DAT?
IK HEB NU DE HOOGSTE VAARDIGHEID IN TUINIEREN BEHAALD, MAAR KAN GEEN RARE DINGEN PLANTEN?
hmm lees dit ff door (eerste google resultaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef Mirjam het volgende:
hm, je kunt dus niet eieren en hamburgers die je al in je inventaris hebt planten?
ik dacht van wel?
ah, duidelijk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hmm lees dit ff door (eerste google resultaat)
zo, doorgelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |