huh, hoe is dat gedaan?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef delano.888 het volgende:
Iemand interesse in een heel origineel huis?![]()
[ afbeelding ]
Link
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, zon halve muur ofzo? dat de trap op de helft zit zegmaarquote:Op zondag 19 juli 2009 17:45 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Zo, die is denk wel even bezig geweest met bouwen. Ziet er wel onwijs gaaf uit!
Hier nog een paar plaatjes van een huis wat ik vandaag heb gebouwd.
[ afbeelding ]
(ik had ruzie met de camera)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de constrainfloorelevation [true/false] cheatcode.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, zon halve muur ofzo? dat de trap op de helft zit zegmaar
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:07 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Met de constrainfloorelevation [true/false] cheatcode.
Ik heb even een tutorial voor je opgezocht.quote:
Dankje, maar wat een werkquote:Op zondag 19 juli 2009 20:31 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik heb even een tutorial voor je opgezocht.
Hier zie je hoe je een L-vormige trap kan maken m.b.v. de cheatcode boolpropconstrainfloorelevation false.
dus eigenlijk zijn de echt mooie creaties alleen te maken met cheats...quote:Op zondag 19 juli 2009 20:31 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik heb even een tutorial voor je opgezocht.
Hier zie je hoe je een L-vormige trap kan maken m.b.v. de cheatcode boolpropconstrainfloorelevation false.
nja "cheats"quote:Op zondag 19 juli 2009 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn de echt mooie creaties alleen te maken met cheats...
Idd, het zijn meer "opties die verborgen zijn omdat niet iedereen er mee kan omgaan"quote:
In de plaats is:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:14 schreef BabyLovable het volgende:
Bestaat de optie MaxMotives niet meer?
Zo nee, is er niks voor in de plaats?????
wat doet dat?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In de plaats is:
eerst: testingCheatsenabled true
En dan met shift ingedrukt op de brievenbus klikken
Ik mis de lift.. en de duikplank, en de butler en ja.. zo veel eigenlijkquote:
Je kunt dan de balkjes slepenquote:
Tja typisch EA, doen ze overigens niet alleen met The Sims maar met alle spellen.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik mis de lift.. en de duikplank, en de butler en ja.. zo veel eigenlijk
Ja.. maar daarom koop ik ook meestal maar 1 of 2 expansion packs.. en de rest " via via " zegmaar.. ik ga geen 300 euro uitgeven aan al die uitbreidingen zooiquote:Op maandag 20 juli 2009 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tja typisch EA, doen ze overigens niet alleen met The Sims maar met alle spellen.
Bewust dingen achterwege laten voor vervolgspellen/expansion packs
Daarom hebben de meeste mensen ook zo'n hekel aan EA
Dat vind ik ook inderdaad.. .dat is gewoon pure geldklopperijquote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso alleen al die extra dingen die je kan KOPEN op de site van EA, die al gelijk beschikbaar waren toen het spel uitkwamDat is gewoon té dom. Die moesten gewoon in het spel zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |