ah, dus niet eerst naar de koelkastquote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef Ceehaa het volgende:
Je moet het bord koekjes naar je inventaris zelf slepen.
Nog geen sim-kids gehad?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
koekjes maken, op de school klikken, en koekjes brengen (of iets wat erop lijkt) selecteren?
is er een school dan
Ook niet te lang mee wachten met het afleveren, want anders bederft het.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef aukjeleermakers het volgende:
[..]
ah, dus niet eerst naar de koelkast
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef vanillivi het volgende:
Mooie huizen cikolata!
Over huizen gesproken, weet iemand of het mogelijk is multi-splitlevel huizen te bouwen in de sims 3 (zoals in de Sims 2)? Het lukt mij namelijk niet om de trappen te plaatsen.
Hier nog een paar screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortsluiting van iets, misschien terwijl ze iets probeerde te repareren of upgraden. Soms ga je er dood aan, soms nietquote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?
dat mediterraans landhuisquote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef cikolata het volgende:
Ik heb de standaardsims verjaagd, de standaardhuizen gesloopt en ben nu bezig met de wederopbouw. Een paar plaatjes:
mediterraan landhuis
[ afbeelding ]
arabisch landhuis
[ afbeelding ]
koloniaal landhuis met party-eiland!
[ afbeelding ]
houten villa
[ afbeelding ]
jaren '30 huis
[ afbeelding ]
in de rotsen gebouwd huis
[ afbeelding ]
modern villaatje
[ afbeelding ]
Gezellige dikkerd en Heerser van het Kwaad Achmed (niet eens zelf verzonnen) benut iedere kans om luid giechelend met de sproeier te spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportvelden, moet nog een clubhuis bouwen
[ afbeelding ]
Demonstrerende sims
[ afbeelding ]
Als je wil dat ze er wel dood aan gaan moet je gelijk nadat ze zeg maar onder stroom hebben gestaan weer aan elektrische apparaten gaan sleutelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Kortsluiting van iets, misschien terwijl ze iets probeerde te repareren of upgraden. Soms ga je er dood aan, soms niet
Die had ik ook laatst gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:17 schreef Ellatjuh het volgende:
ja of ze komt uit de catacombe en heeft ruzie gehad met een beer oid
Mijn sim (ik speel met maar eentje op het moment) kan niet meer doodgaan door electrocutiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:02 schreef Purky het volgende:
[..]
Als je wil dat ze er wel dood aan gaan moet je gelijk nadat ze zeg maar onder stroom hebben gestaan weer aan elektrische apparaten gaan sleutelen
Gelukkig maar, ik studeer architectuurquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:17 schreef Mestras het volgende:
[..]
dat mediterraans landhuis![]()
je hebt echt bouwtalent man
geen wonder..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef cikolata het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik studeer architectuur![]()
uploaden...quote:Ik wil trouwens een paar huizen in de community gooien maar hoe doe ik dat?
Ze volgt de carrière wetenschap en tijdens haar werk was er iets ontploft.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?
hoe heb je dat dak zo schuin gekregen?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef vanillivi het volgende:
Mooie huizen cikolata!
Over huizen gesproken, weet iemand of het mogelijk is multi-splitlevel huizen te bouwen in de sims 3 (zoals in de Sims 2)? Het lukt mij namelijk niet om de trappen te plaatsen.
Hier nog een paar screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet eens langsgaan bij KLB, dat werd ook tegen mij gezegd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik kom net pas in het topic, dus ik weet niet wat er allemaal is gezegd en ik ben te lui om al die pagina's terug te lezen
![]()
Maargoed, ik heb het spel dus ook, maar mijn hemel zeg, valt dat even vies tegen. Wat ziet het er allemaal lelijk uit, vergeleken met de sims 2! Die sims hebben allemaal zo'n plofkop waar je niks aan kan doen. Bar weinig kleding, kapsels, etc... Het is wel leuk dat je door de wijk kan lopen, maar voor de rest heb ik nog niet echt voordelen ontdekt tov de sims 2. Besturing is ook echt zwaar irritant. Nee ik vind het eigenlijk helemaal niks.
Van de screenshot die ik heb gezien, valt het me ook op dat de gezichten van de sims nogal bol zijn, vooral de wangen. Ik heb het spel zelf (nog) niet, dus weet niet of je dat kan veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik kom net pas in het topic, dus ik weet niet wat er allemaal is gezegd en ik ben te lui om al die pagina's terug te lezen
![]()
Maargoed, ik heb het spel dus ook, maar mijn hemel zeg, valt dat even vies tegen. Wat ziet het er allemaal lelijk uit, vergeleken met de sims 2! Die sims hebben allemaal zo'n plofkop waar je niks aan kan doen. Bar weinig kleding, kapsels, etc... Het is wel leuk dat je door de wijk kan lopen, maar voor de rest heb ik nog niet echt voordelen ontdekt tov de sims 2. Besturing is ook echt zwaar irritant. Nee ik vind het eigenlijk helemaal niks.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de officiele guide binnen![]()
Tering, wat staat daar veel in zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |