Ja maar bij normale zaadjes komt dat hoopje aarde vanzelf...Maar ik ga vandaag en/of morgen nog wel ff spelen en ze nog een x proberen te planten...quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Die zaadjes klik je aan in je inventaris en dan staat er 'planten' of 'veel planten'. Als je daarop klikt, kun je een hoopje aarde in je tuin neerzetten en zal je Sim het zaadje inzaaien. Het hoort niet dat ze (terug) op het gras komen te liggen....
haha gezellig tochquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:24 schreef GotC het volgende:
Omg..m'n sim heeft gister een drieling gekregen. Ze had al 3 kinderen!
Tis wel zwaar hoor, als je iedereens wensen wil uit laten komen enzo..quote:
Mijn ouders hebben allebei als levenswens 5 kinderen grootbrengen.. maar is wel erg zwaar! Ik moet erbij zeggen dat ik bij t maken van de sims dacht te kunnen smokkelen en had toen 2 tieners gemaaktquote:Op zondag 12 juli 2009 10:03 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Tis wel zwaar hoor, als je iedereens wensen wil uit laten komen enzo..
Mijn gezin bestaat nu uit 6 leden (de moeder heeft als levenswens 5 kinderen grootbrengen), dus heb nu 2 ouders, 3 tieners en een peuter..En dan te bedenken dat ik er nog 1 moetDie 1e 3 kinderen had ik ook alle 3 tegelijk als peuter en dat is echt een hel! worden ze natuurlijk allemaal op een ander tijdstip wakker snachts
Dat zijn een paar hele creatieve huisjes! Mooi hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef cikolata het volgende:
Ik heb de standaardsims verjaagd, de standaardhuizen gesloopt en ben nu bezig met de wederopbouw. Een paar plaatjes:
...
.... WoW! super mooie huizenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef cikolata het volgende:
Ik heb de standaardsims verjaagd, de standaardhuizen gesloopt en ben nu bezig met de wederopbouw. Een paar plaatjes:
mediterraan landhuis
[ afbeelding ]
arabisch landhuis
[ afbeelding ]
koloniaal landhuis met party-eiland!
[ afbeelding ]
houten villa
[ afbeelding ]
jaren '30 huis
[ afbeelding ]
in de rotsen gebouwd huis
[ afbeelding ]
modern villaatje
[ afbeelding ]
Gezellige dikkerd en Heerser van het Kwaad Achmed (niet eens zelf verzonnen) benut iedere kans om luid giechelend met de sproeier te spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportvelden, moet nog een clubhuis bouwen
[ afbeelding ]
Demonstrerende sims
[ afbeelding ]
Die tellen dus wel mee!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben allebei als levenswens 5 kinderen grootbrengen.. maar is wel erg zwaar! Ik moet erbij zeggen dat ik bij t maken van de sims dacht te kunnen smokkelen en had toen 2 tieners gemaaktMaar nee, die tellen dus niet mee. Moet dus nog 2 kinderen
![]()
Heb nu een drieling (die nu kinderen zijn, thank god) en 1 'apart' kind. Maar omdat het zo hectisch was, heb ik bij de drieling ze bv niet allemaal geleerd te praten.. Dus negatieve traits erbij. 1 kind die is gewoon constant in het rood, krijg je er bijna niet uit..
ARGH!
dat is een van de meest zeldzzame zaadjes. Gewoon planten en afwachten wat eruit groeit.....quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef izzypizzy het volgende:
Ik moet nu het leven van 1 of andere sim redden door de doodsplant ofzoiets te planten...Weet iemand waar ik dat zaadje kan vinden???
Je moet de bloem in je inventaris hebben. Magere Hein is lui en weet niets van tuinieren af.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Ellatjuh het volgende:
had een doodsplant en later toen mn sim doodging kwam magere hein.
hij nam die bloem niet eens mee.
stond nergens een optie van dat ik hem kon geven:(
daaruit kan je direct herleiden dat de hoeveelheid ram te klein is (pagefile is immers de 2de plek om dingen in op te slaan als je ram vol is)quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef grizegrijn het volgende:
Bij mij gaat hij ook zo traag als een dikke stront door een trechter...
Specs:
Intel Q6600
2GB DDRII
8600GT
En zat vrije schijfruimte (150 gb op die partitie)
Hij liep trouwens wel vloeiend eerst, toen ik m'n pagefile.sys heel klein had staan. Maar als ik dan op wilde slaan werd de hele boel afgesloten omdat het geheugen opraakte. Dus nu heb ik pagefile.sys weer op 2 of 3 gb gezet, maar nu hapert hij dus continu.
Wat kan ik doen?
ow dus in de inventaris van de gene die doodgaatquote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Je moet de bloem in je inventaris hebben. Magere Hein is lui en weet niets van tuinieren af.
ah, dus niet eerst naar de koelkastquote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef Ceehaa het volgende:
Je moet het bord koekjes naar je inventaris zelf slepen.
Nog geen sim-kids gehad?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
koekjes maken, op de school klikken, en koekjes brengen (of iets wat erop lijkt) selecteren?
is er een school dan
Ook niet te lang mee wachten met het afleveren, want anders bederft het.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef aukjeleermakers het volgende:
[..]
ah, dus niet eerst naar de koelkast
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef vanillivi het volgende:
Mooie huizen cikolata!
Over huizen gesproken, weet iemand of het mogelijk is multi-splitlevel huizen te bouwen in de sims 3 (zoals in de Sims 2)? Het lukt mij namelijk niet om de trappen te plaatsen.
Hier nog een paar screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortsluiting van iets, misschien terwijl ze iets probeerde te repareren of upgraden. Soms ga je er dood aan, soms nietquote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Wat is er op het tweede plaatje gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |