Zoals het er staat moet je doen. Ga je eerst voor de tv trainen, dan stukje zwemmen en dan joggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had pas een of ander ding geaccepteerd , iets van :
eerst trainen
dan zwemmen
en dan joggen
dan zou ik een beloning krijgen??
maaar WTF is dat dan??

quote:Op maandag 6 juli 2009 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
Dan zou ik als ik jou was maar nooit beginnen aan WoW.
 dat ziet er toch niet uit. Van die achterlijke figuren
 dat ziet er toch niet uit. Van die achterlijke figuren  bah, daar zou ik nog geen 10 minuten aan willen verspillen...
 bah, daar zou ik nog geen 10 minuten aan willen verspillen...

Jaa iddquote:Op maandag 6 juli 2009 17:03 schreef sander-3 het volgende:
[..]
dat ziet er toch niet uit. Van die achterlijke figuren
bah, daar zou ik nog geen 10 minuten aan willen verspillen...

Da's balen! Ik heb eindelijk een kind, wordt 'ie opgehaald door de kinderbescherming! Dom, dom, dom! Ik had per ongeluk met testingcheatsEnabled true de brievenbus geshiftklikt en de zo de kinderbescherming gehaald. Het kind is wel nog steeds hun vriend. Ik wilde wel iemand laten trouwen, maar de ander vond dat ze raar deed.
 Da's balen! Ik heb eindelijk een kind, wordt 'ie opgehaald door de kinderbescherming! Dom, dom, dom! Ik had per ongeluk met testingcheatsEnabled true de brievenbus geshiftklikt en de zo de kinderbescherming gehaald. Het kind is wel nog steeds hun vriend. Ik wilde wel iemand laten trouwen, maar de ander vond dat ze raar deed. 

.
 . 

Ik denk dat je eerste bepaalde zaadjes moet bezitten?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een Challenge dat ik producten kan leveren aan een of andere Johnathan Foley, maar hoe vind ik waar hij woont?
Ik heb trouwens ook nog de Gardening Skill gemasterd.
En hoe kom ik aan de Omni Tree, dat tekstvak dat ik kreeg toen ik level 10 haalde zei dat ik die nu kon planten, maar ik zie nergens hoe ik eraan kan komen...

Ik vind het allemaal trouwens wel vette toevoegingen, vissen, verzamelen, en planten enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al t/m Ei en Kaas-plantjes in de tuin. En kan ook Steaks planten, heb ik alleen nog niet gedaan. En wellicht nog meer wat ik niet weet.

Je kan je insecten die je vind naar aan het wetenschaps centrum doneren. En dan zijn ze meer waard als dat je ze gewoon verkoopt via je inventory.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Welk centrum? Ik verkoop die altijd in de inventory.

super !quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef Brici het volgende:
My Crib:
[ link | afbeelding ]
Rooftop:
[ link | afbeelding ]
1e Verdieping:
[ link | afbeelding ]
Begane Grond:
[ link | afbeelding ]

heb je de producten al?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een Challenge dat ik producten kan leveren aan een of andere Johnathan Foley, maar hoe vind ik waar hij woont?
Ik heb trouwens ook nog de Gardening Skill gemasterd.
En hoe kom ik aan de Omni Tree, dat tekstvak dat ik kreeg toen ik level 10 haalde zei dat ik die nu kon planten, maar ik zie nergens hoe ik eraan kan komen...

Thanks voor de tip, zal volgende keer ff zoekenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je de producten al?
klik dan eens op 'kaart bekijken' en kijk goed rond, als het goed is zie je ergens een rondje, niet met een plaatje van bijv. een boen voor de boekenwinkel, maar de kop van een sim, met de tekst 'sim zoeken'
 .
.

nice...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
Een paar dagen geleden postte ik mijn eerste huis hier. Maar dat was niet echt bijzonder.
Dus nu een betere versie...
Ik vind het zeker mooi gelukt
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan ?

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
Een paar dagen geleden postte ik mijn eerste huis hier. Maar dat was niet echt bijzonder.
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]
 Uploaden
  Uploaden  

Wat zei zegtquote:

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:57 schreef delano.888 het volgende:
Jahoor, ik heb het nu al voor elkaar, game stuk door mods
 uh oh
 uh oh

Die is echt zo tofquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:06 schreef Retuobak het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ation/800-The-Sims-3
 .
.

Mooie huisjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje..
[ afbeelding ]

vet !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveelde me net ..
Ik zocht het niet om met de sims zelf te gaan spelen dus ben ik maar gaan bouwen
Nu heb een klein stadje gebouwd.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |