elke week schijn je geld te kunnen ophalen uit je partners...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens, dat partner worden wat je vaak als optie ziet. Investeer je dan in het bedrijf en krijg je daar cash voor oid?
Schattig huisje!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef SoldMayor het volgende:
[ link | afbeelding ]
He he eindelijk mijn eerste huis gebouwd
Post zit in je inventory dan. Misschien een boek als je lid bent van de boekenclub, of iets anders vergelijkbaars ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:53 schreef SoldMayor het volgende:
Huh ?
Ik klikte op post halen en dat deed hij dus maar dan?
kun je dan verder niks met die post ofzo?![]()
Owja en nog iets..
Er staat dat er nog 7 dagen zijn voordat mijn sim volwassene wordt ..
maar hoelang blijf je dan volwassen enzo?
kun je dat niet gewoon uitzette want anders ben je tog snel dood ofnie?
En en en nog iets![]()
Ik had wat stenen gevonden en kon die laten omsmelte voor 40 sim dollar maar wat heb je daar aan?
Ow owkeee bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Post zit in je inventory dan. Misschien een boek als je lid bent van de boekenclub, of iets anders vergelijkbaars ofzo.
Over 7 dagen is je sim een volwassene, je blijft volwassen totdat je oud wordt, en daarna ga je dood.
Je kunt het uitzetten, bij je opties. Ook kun je je lifespan aanpassen, zodat je gewoon langer leeft en het langer duurt voordat je oud wordt.
Die stenen kun je verzamelen, kun je een kussentje onder leggen ofzo, en op tafel leggen
Er is ook een lijstje bij de Logic skill volgens mij, waar staat wat je al gevonden hebt enzo.
Je kunt het natuurlijk ook verkopen, voor 40 simdollar.
Aah okay, ik had het niet goed gelezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ow owkeee bedankt![]()
Maar hoe dan verkopen want dat smelten kosten mij 40 dollar?![]()
en btw er is al een uitbredingspakket aangekodigt voor november :
http://www.gamed.nl/view/61935
Ja vond ik ook alquote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef Mestras het volgende:
stom dat je zo weinig haarstylen kan kiezen maar voor de rest heerlijk spel!
ja hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al![]()
majaa![]()
Kun je trouwens ook aan geld komen zonder te werken?
schilderijen verkopen of muziek ofzo???
Hoe kom je aan die schilderijen/muziek dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al![]()
majaa![]()
Kun je trouwens ook aan geld komen zonder te werken?
schilderijen verkopen of muziek ofzo???
maken natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 12:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die schilderijen/muziek dan?
Een kledingkast kopen en klikken op 'outfit plannen'. Als je een ander outfit aan wilt trekken, klik je op je Sim en kies je 'outfit kiezen'.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:03 schreef mickeyD het volgende:
in eerdere delen ging je voor kleding naar de shops en kon je hele garderobes kopen.. waar haal je dat nu vandaan??? die van mij loopt al 40 jaar in dr trainigspak en dezelfde nachtjapon rond.
l
Met een computerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Tommzzz het volgende:
Hoe kan je leren schrijven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |