1 plant kan je oogsten @ kerkhof...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
b en ik weer, met die stomme planten..
ik heb tot nog toe 58% van alle planten geplant, maar zou niet weten hoe ik aan de rest moet komen.
voor zover ikw eet krijg je bij 100% geplante planten nieuwe mogelijkheden, maar waar haal ik dei spaciale vandaan?
zoals die vlamfruit, geldplant,levensplant enz...?
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:15 schreef Necrodeath het volgende:
Pfffffff...
Ik ben al uren aan het proberen om een 2 verdiepingen diepe kelder te maken, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt....
Als ik het met 1 verdieping probeer, gaat het perfect, kan gewoon een begane grond 'vloer' maken, maar zodra ik het met 2 verdiepingen probeer, kan ik geen fatsoenlijke begane grond 'vloer maken. Er blijft dan altijd een tile over tussen de begane grond vloer en de foundation...
Edit: Eindelijk gelukt. Vraag me alleen niet hoe, want ik kan het me niet meer herinneren.
het truukje voor 1 kelder verdieping 2x toepassen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaan
Helaas werkt dat nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het truukje voor 1 kelder verdieping 2x toepassen?
Ik kreeg een paar van die planten van mijn werk als wetenschapper. Die waren 'over van een experiment'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
b en ik weer, met die stomme planten..
ik heb tot nog toe 58% van alle planten geplant, maar zou niet weten hoe ik aan de rest moet komen.
voor zover ikw eet krijg je bij 100% geplante planten nieuwe mogelijkheden, maar waar haal ik dei spaciale vandaan?
zoals die vlamfruit, geldplant,levensplant enz...?
Ik heb een filmpje geupload waar ik het huis/multilevel basement laat zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaan
Ok, al is dit voor mijn gevoel meer 1 kelder, en de beganegrond waar je aarde omheen heb gestortquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje geupload waar ik het huis/multilevel basement laat zien.
Hoop dat je er wat aan hebt
Zodra hij verwerkt kun je hem hier vinden.
check:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, al is dit voor mijn gevoel meer 1 kelder, en de beganegrond waar je aarde omheen heb gestort
Maar toch
Nu ik dit zo zie denk ik eigenlijk, hmm dit moet ik helemaal niet doen, ik heb al ALTIJD kamers overquote:
Beetje jammer dat het stuk waar hij het bouwt zo snel voorbij isquote:
wat ik zo zie is dat hij 2x de basement truuk uitvoert (door gewoon een trap naar beneden te maken tot de gewenste diepte, daar de grond gelijkmaken, dan muren..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het stuk waar hij het bouwt zo snel voorbij isNu zie ik nog niet hoe hij het gedaan heeft.
het is idd bijzonder jammer dat ze zelf geen normaal dag-nacht ritme aan kunnen houden....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ben het nu ook even aan het spelen. Heb nu nog 1 sim, een vrouwtje. Ben beetje carriere aan het maken (pas rank 3) en skills aan het leren enzo. Klopt het dat je ze de sims zelf nog helemaal moet besturen? Ik klik me helemaal gek met eten-douchen-plassen-slapen enzo. Als ik het niet zelf regel, dan gaan ze zelf een lomp dag-nacht ritme creeren omdat ze pas gaan pitten als de energie leeg is.
Hoe moet het dan wel niet als je een heel gezin krijgt? Moet je dan van alles en iedereen het douchen enzo regelen?
Dag- en nachtritme zijn de Sims idd niet zo goed in, maar douchen en plassen doen mijn Sims echt wel uit zichzelf. Alleen 's ochtends regel ik dat zelf omdat ze dan met een goed humeur naar hun werk gaan. Heb je vrije wil wel aan staan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is idd bijzonder jammer dat ze zelf geen normaal dag-nacht ritme aan kunnen houden....
verkeerde quote? (aangezien ik voor de rest geen klachten hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:50 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dag- en nachtritme zijn de Sims idd niet zo goed in, maar douchen en plassen doen mijn Sims echt wel uit zichzelf. Alleen 's ochtends regel ik dat zelf omdat ze dan met een goed humeur naar hun werk gaan. Heb je vrije wil wel aan staan?
Hmm ja, heb nog geen koffie op. Maar de mensen snappen het wel denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
verkeerde quote? (aangezien ik voor de rest geen klachten heb)
In de bouwmodus bij de daken zit een optie om de helling van de daken aan te passen. Dit wordt dan toegepast op alle daken, maar er is een manier om daken met verschillende hellingen te bouwen, zoals in de screenshot.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe heb je dat dak zo schuin gekregen?
Zo, die is denk wel even bezig geweest met bouwen. Ziet er wel onwijs gaaf uit!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef delano.888 het volgende:
Iemand interesse in een heel origineel huis?![]()
[ afbeelding ]
Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |