abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:54:50 #251
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_71078092
Die vlamfruit heb ik bij een van de townies uit de tuin gepikt toen ie geoogst kon worden. levensplant gevonden bij het kerkhof. en zoek vooral bij de wetenchaplab in de buurt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_71078104
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
b en ik weer, met die stomme planten..
ik heb tot nog toe 58% van alle planten geplant, maar zou niet weten hoe ik aan de rest moet komen.
voor zover ikw eet krijg je bij 100% geplante planten nieuwe mogelijkheden, maar waar haal ik dei spaciale vandaan?
zoals die vlamfruit, geldplant,levensplant enz...?
1 plant kan je oogsten @ kerkhof...
de andere moet je volgens mij gewoon vinden...
pi_71078240
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 03:15 schreef Necrodeath het volgende:
Pfffffff...
Ik ben al uren aan het proberen om een 2 verdiepingen diepe kelder te maken, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt....
Als ik het met 1 verdieping probeer, gaat het perfect, kan gewoon een begane grond 'vloer' maken, maar zodra ik het met 2 verdiepingen probeer, kan ik geen fatsoenlijke begane grond 'vloer maken. Er blijft dan altijd een tile over tussen de begane grond vloer en de foundation...

Edit: Eindelijk gelukt. Vraag me alleen niet hoe, want ik kan het me niet meer herinneren.
Ik wil eigenlijk best graag weten hoe je dat hebt gedaan
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71078349
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:

[..]

het truukje voor 1 kelder verdieping 2x toepassen?
pi_71078493
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef mschol het volgende:

[..]

het truukje voor 1 kelder verdieping 2x toepassen?
Helaas werkt dat niet je houd dan altijd een 1 tile area over rond je basement waar je niks mee kunt.
Ik zal eens een paar screenshots maken van hoe ik het gedaan heb delano.888, misschien kun je het daarvan afleiden
Doe eens niet.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:10:04 #256
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_71078509
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
b en ik weer, met die stomme planten..
ik heb tot nog toe 58% van alle planten geplant, maar zou niet weten hoe ik aan de rest moet komen.
voor zover ikw eet krijg je bij 100% geplante planten nieuwe mogelijkheden, maar waar haal ik dei spaciale vandaan?
zoals die vlamfruit, geldplant,levensplant enz...?
Ik kreeg een paar van die planten van mijn werk als wetenschapper. Die waren 'over van een experiment'
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_71078695
De doodsplant (of hoe het ding heet) kun je inderdaad op het kerkhof oogsten. geld en vlam heb ik geloof ik zaadjes van gevonden (waar weet ik niet meer). Hoe je die eieren ne biefstukken moet doen ben ik ook nog niet achter maar dan moet ik die link gewoon es doorlezen, maar ik ben niet zo actief meer aan het spelen...
pi_71078796
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje geupload waar ik het huis/multilevel basement laat zien.
Hoop dat je er wat aan hebt

Zodra hij verwerkt kun je hem hier vinden.
Bekijk deze YouTube-video
Doe eens niet.
pi_71078961
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje geupload waar ik het huis/multilevel basement laat zien.
Hoop dat je er wat aan hebt

Zodra hij verwerkt kun je hem hier vinden.
Ok, al is dit voor mijn gevoel meer 1 kelder, en de beganegrond waar je aarde omheen heb gestort

Maar toch
pi_71079133
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ok, al is dit voor mijn gevoel meer 1 kelder, en de beganegrond waar je aarde omheen heb gestort

Maar toch
check:
pi_71079304
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef mschol het volgende:

[..]

check:
Nu ik dit zo zie denk ik eigenlijk, hmm dit moet ik helemaal niet doen, ik heb al ALTIJD kamers over

Verder wel lekker muziekje (die laat ik even opstaan)
pi_71079436
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef mschol het volgende:

[..]

check:
Beetje jammer dat het stuk waar hij het bouwt zo snel voorbij is Nu zie ik nog niet hoe hij het gedaan heeft.
Doe eens niet.
pi_71080837
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:44 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het stuk waar hij het bouwt zo snel voorbij is Nu zie ik nog niet hoe hij het gedaan heeft.
wat ik zo zie is dat hij 2x de basement truuk uitvoert (door gewoon een trap naar beneden te maken tot de gewenste diepte, daar de grond gelijkmaken, dan muren..
pi_71082639
Hij gebruikt sowieso het 'constrainfloorelevation false' command.
Ik ga nog eens even wat proberen.

Edit:
Goed, nog wat geprobeerd dus met een tutorial voor de sims 2. ( http://mikeinside.modthes(...)ibasement/index.html )

Resultaat:

[ Bericht 74% gewijzigd door Necrodeath op 17-07-2009 23:40:31 ]
Doe eens niet.
pi_71089180
Ik ben het nu ook even aan het spelen. Heb nu nog 1 sim, een vrouwtje. Ben beetje carriere aan het maken (pas rank 3) en skills aan het leren enzo. Klopt het dat je ze de sims zelf nog helemaal moet besturen? Ik klik me helemaal gek met eten-douchen-plassen-slapen enzo. Als ik het niet zelf regel, dan gaan ze zelf een lomp dag-nacht ritme creeren omdat ze pas gaan pitten als de energie leeg is.

Hoe moet het dan wel niet als je een heel gezin krijgt? Moet je dan van alles en iedereen het douchen enzo regelen?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_71089283
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ben het nu ook even aan het spelen. Heb nu nog 1 sim, een vrouwtje. Ben beetje carriere aan het maken (pas rank 3) en skills aan het leren enzo. Klopt het dat je ze de sims zelf nog helemaal moet besturen? Ik klik me helemaal gek met eten-douchen-plassen-slapen enzo. Als ik het niet zelf regel, dan gaan ze zelf een lomp dag-nacht ritme creeren omdat ze pas gaan pitten als de energie leeg is.

Hoe moet het dan wel niet als je een heel gezin krijgt? Moet je dan van alles en iedereen het douchen enzo regelen?
het is idd bijzonder jammer dat ze zelf geen normaal dag-nacht ritme aan kunnen houden....
pi_71089322
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:48 schreef mschol het volgende:

[..]

het is idd bijzonder jammer dat ze zelf geen normaal dag-nacht ritme aan kunnen houden....
Dag- en nachtritme zijn de Sims idd niet zo goed in, maar douchen en plassen doen mijn Sims echt wel uit zichzelf. Alleen 's ochtends regel ik dat zelf omdat ze dan met een goed humeur naar hun werk gaan. Heb je vrije wil wel aan staan?
pi_71089492
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:50 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Dag- en nachtritme zijn de Sims idd niet zo goed in, maar douchen en plassen doen mijn Sims echt wel uit zichzelf. Alleen 's ochtends regel ik dat zelf omdat ze dan met een goed humeur naar hun werk gaan. Heb je vrije wil wel aan staan?
verkeerde quote? (aangezien ik voor de rest geen klachten heb )
pi_71089546
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:01 schreef mschol het volgende:

[..]

verkeerde quote? (aangezien ik voor de rest geen klachten heb )
Hmm ja, heb nog geen koffie op. Maar de mensen snappen het wel denk ik.
pi_71095593

ben weer eens aan het proberen creatief te zijn.. alleen 1 vraagje:
ik gebruik, zoals je kan zien in de screenshots, de texture met wiitte, ongelijke stenen voor de hoeken.. echter heb ik een aantal hoeken waar ik maar 1 stuk muur heb, nu heb ik daar rode baksteen neergezet (zie 1ste foto..), maar ik wil eigenlijk ook daar netjes witte ongelijke stenen hebben..
1) heb ik em misschien over het hoofdgezien? (dus zowel links als rechts witte ongelijke stenen en het midden rode stenen
2) zoniet: hoe kan ik deze maken?
pi_71096838
Ava Monroe die ten huwelijk wordt gevraagd door Thornton Wolff:

Happy Couple:

Ava die een vlammende ( ) engelencake eet:

En een mooi uitzicht:

Ik speel nu dus op 190 simdagen.
Vlak voor ze volwassen werden was zij Leider van de Vrije Wereld en hij Machtige Manipulator (top zaken).
Hij heeft bindingsangst en een hekel aan kinderen maar ik denk toch dat ik haar laat bezwangeren en hem dan dood maak.
En daarvoor ook nog even trouwen en alle rijke vrienden uitnodigen
Scheelt wel dat je nu voor álles tijd hebt.
Als je het spel op de gewone stand (90 dagen geloof ik) speelt moet je élke dag bezig zijn met je vaardigheden en je vrienden en je plezier om carriere te maken voor je dood bent.
Nu kunnen ze op hun gemak alles doen en halen ze de top met gemak.
Heb hem nu maar aan 't schilderen gezet en haar aan het tuinieren, want ze had inmiddels al een berg gevonden zaadjes in d'r inventaris
Morgana Wolff is blut en eenzaam, da's wel een beetje sneu.
Ava blijft daar ook maar over roddelen, evil
pi_71117680
Iemand interesse in een heel origineel huis?

Link
  zondag 19 juli 2009 @ 17:14:07 #273
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_71123410
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe heb je dat dak zo schuin gekregen?
In de bouwmodus bij de daken zit een optie om de helling van de daken aan te passen. Dit wordt dan toegepast op alle daken, maar er is een manier om daken met verschillende hellingen te bouwen, zoals in de screenshot.
Hier staat een duidelijke tutorial.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:45:20 #274
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_71124701
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef delano.888 het volgende:
Iemand interesse in een heel origineel huis?
[ afbeelding ]
Link
Zo, die is denk wel even bezig geweest met bouwen. Ziet er wel onwijs gaaf uit!

Hier nog een paar plaatjes van een huis wat ik vandaag heb gebouwd.

(ik had ruzie met de camera )

pi_71125420
hoe doen jullie dat toch?
volgens mij mis ik gewoon een boel mogelijkheden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')