Ik weet alleen dat van die insecten :quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik speel nu ook al een tijdje de Sims3 maar heb nog een aantal vragen aan jullie:
- hoe kun je er voor zorgen dat je je auto IN de garage kunt zetten? ik kan hem er alleen maar VOOR zetten...:S
- ik heb ook al een aantal vlinders en lieveheerbeestjes gevangen maar hoe kun je daar geld voor vangen? ik kan ze alleen maar een naam geven en verder niets.
- ik heb me ook aangemeld voor de boekenclub maar ik heb daar nog nooit iets van ontvangen? heb ik dan dat geld voor niets betaald?
Ik zie hier trouwens echt mooie huizen voorbij komen. Bij mij pakke ze altijd anders uit als ik wilde
stop de parkeerplaats (dat met dat geel/zwarte balkje) IN je garagequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik speel nu ook al een tijdje de Sims3 maar heb nog een aantal vragen aan jullie:
- hoe kun je er voor zorgen dat je je auto IN de garage kunt zetten? ik kan hem er alleen maar VOOR zetten...:S
Ik zie hier trouwens echt mooie huizen voorbij komen. Bij mij pakke ze altijd anders uit als ik wilde
Dat heb ik dus al geprobeerd en dan zegt ie dus: objecten mogen elkaar niet doorkruisen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
stop de parkeerplaats (dat met dat geel/zwarte balkje) IN je garage
garage niet groot genoeg???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al geprobeerd en dan zegt ie dus: objecten mogen elkaar niet doorkruisen...
wat zijn je precieze systeem specificatie's ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef Matzy het volgende:
Nou ik baal dus echt als een stekker.
Ik had de sims 3 gekocht, maar hij is niet vooruit te branden!
Het laden duurde al een kwartier, dus toen dacht ik al: o jee...
Het create-a-sim ging nog wel, vrij langzaam, maar daar kon ik nog wel mee leven,
maar toen ging ik spelen, en hij was zooooooooo traaaaaaaaaaaaag!
Dus ik dat directX gedownload, nieuwe videokaart geregeld, allemaal oude spellen die ik nooit meer speel verwijderd, maar nee, blijft langzaam. 1 sim-minuut duurt echt 4 seconden soms. Terwijl mijn computer over het algemeen best snel is en aan de systeemvereisten van de sims 3 voldoet.
Bij de dixons willen ze hem niet meer terug, omdat ie niet meer gesealed is.
Doei 60 ekkies..
http://www.2shared.com/file/6595432/e01193de/DxDiag.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn je precieze systeem specificatie's ?
start => uitvoeren -> dxdiag -> alle informatie opslaan -> dxdiag.txt
http://www.2shared.com/ daar even uploaden.. en hier download link plaatsen(zelf de administration url bewaren, kan je em ev.t. weer verwijderen)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Matzy het volgende:
[..]
http://www.2shared.com/file/6595432/e01193de/DxDiag.html
zo?
Oke maar dat kan je wel bijkopen toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
1ste wat op valt:
Memory: 512MB RAM => minimaal 1GB nodig (dus het dubbele)
videokaart is niet super maar zou moeten volstaan..
indien er DDR ram ingaatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Matzy het volgende:
[..]
Oke maar dat kan je wel bijkopen toch?
Hoe duur is dat ongeveer?
Je moet de zaadjes in je inventory zetten, dan erop klikken, en dan planten kiezen, en dan een plek kiezen waar je sim hem mag planten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb een vraagje...
Gister had m'n sim allemaal zeldzame zaadjes gevonden, eerst kon ze ze niet planten maar nadat ze wat gestudeerd had kon ze ze dus wel planten...maar al die speciale zaadjes blijven gewoon op t gras liggenMoet dit op een speciale ondergrond (aarde ofzo) geplant worden?? Of gaat er vanzelf iets gebeuren??
Ja dat heb ik dus gedaan...maar als je andere zaden (bv appelpitjes) plant zie je zo'n hoopje aarde liggen, bij die zeldzame zaadjes blijft dat zaadje gewoon zo op het gras liggen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet de zaadjes in je inventory zetten, dan erop klikken, en dan planten kiezen, en dan een plek kiezen waar je sim hem mag planten...
leuk vrouwtjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gedaan...maar als je andere zaden (bv appelpitjes) plant zie je zo'n hoopje aarde liggen, bij die zeldzame zaadjes blijft dat zaadje gewoon zo op het gras liggen...
Een pic van mn gezin voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
Whehe die blik van die manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gedaan...maar als je andere zaden (bv appelpitjes) plant zie je zo'n hoopje aarde liggen, bij die zeldzame zaadjes blijft dat zaadje gewoon zo op het gras liggen...
Een pic van mn gezin voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
De kinderen lijken hem ook angstig aan te kijken...quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Hahaha ja dat vond ik ook grappig, net of ie die vrouw haat
Ze zal wel iets slims hebben willen zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Hahaha ja dat vond ik ook grappig, net of ie die vrouw haat
Mn sim heeft level 7 of 8 en vanaf 7 kun je die zeldzame zaadjes dus planten, hiervoor zaten ze al in mn inventaris maar kon ik ze ook nog niet planten...Nu dus wel alleen blijven ze liggen op t gras en gebeurt er niks..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Tegan het volgende:
Staat erbij welk zaadje het is? Sommige kun je pas planten bij level 7 of zelfs level 10... Check dit.
Ik begrijp je, maar ik heb ook hetzelfde probleem. Als je eerst dat huis zou moeten plaatsen, dan heb je eerst een andere savegame nodig hebben, maar dan kan je je gezin er niet meer inzetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef Purky het volgende:
Vraagje;
Heb net een huis gedownload van de sims 3 site met een familie.
Nu doe ik stad bewerken en selecteer ik die familie (dat huis staat dan niet tussen de huizen namelijk).
Dan kies ik dus die familie, en dan moet ik ze een kavel toewijzen.
Terwijl op het plaatje bij die familie staat dat ze al een huis hebben.
Alleen staat dat huis dus nog niet in m'n buurt.
oke het is lastig uitleggen maar snapt iemand wat ik bedoel en wat ik fout doe?
je kan bij opties het ouder worden gewoon uizetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:52 schreef mickeyD het volgende:
verdorie, 2 dagen spelen en je lekkere chickie is veranderd in een grijze bejaarde![]()
kun je dr haar wel weer aanpassen enzo, maar ze blijft krom lopen.. waar blijft die leeftijd editorrrrr nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |