Een conclusie is hier snel getrokkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef dikkemongul het volgende:
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...
Als je 't vorige topic eerst ff had gelezen wist je dat m'n vriendinnejtje 14 is en ik iets ouder, 26. Ow wacht, zij is 24quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:37 schreef dikkemongul het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk, je gedraagt je als absoluut dumpmateriaal. Niet dat ik daar vroeger zo goed in was maar ben benieuwd.
Jij bent degene die extreem simpel bent. Dat ze in elkaars vriendengroep zitten hoeft niet te betekenen dat ze hem dan ook nog maar 1 op 1 moet blijven zien. En dan boeit het geen flikker of hij nou wel of niet in de vriendengroep zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef Catbert het volgende:
Wat denken een hoop mensen hier extreem simpel zeg. "Contact verbreken" met die vriend? Beetje lastig als je 'em elke week tegenkomt omdat 'ie in dezelfde vriendengroep zit he?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
TVP voor de afloop van dit verhaal!
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:12 schreef THEFXR het volgende:
@Relvorheld, je bent erg naief tov vrouwen, wees eens een kerel en trek eens harde grenzen, houden vrouwen ook van hoor. Niet alles hoeft maar in de doofpot gestopt te worden, omdat er een grote vriendenkring is, zijn het btw wel vrienden?
tvp is een luie vorm van de bookmarkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef Ilse1990 het volgende:
Off-topic
Maar dit kan niet langer
Iedereen gaat me nu uitlachen buhuu![]()
WAT IS IN-naam een TVP!!!
x2quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Scorpie het volgende:
En heb je nou godsamme al met je vriendin gepraat? Je lult wel slap met die vriend, maar je vriendin eens vertellen wat je ervan vindt ho maar. En dan andere mensen uitmaken voor fokblaatfiguren? Kom op zeg.
praat het maar weer recht, he jongen, je bent geschikt voor managerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internetOké, ik roep niet dat een chickie hard van achteren moet worden genomen en daarna in de fik gestoken als ze afspreekt met een goede vriend, dan ben ik maar naïef, moet kunnen
![]()
En ja, 't zijn wel echte vrienden. Geen doofpot , niet veel mensen weten ervan, 't is niet zo dat ik meteen iedereen ben afgegaan om 't ff met de kring door te spreken
Volgens mij neig je zelf meer naar dat door jou genoemde "fok-blaat-figuur" aangezien je niet de ballen hebt die zogenaamde vriend erop aan te spreken en duidelijk te maken dat je niet gediend bent van dat flirten met jouw vriendin. Vind je het gek dat ze het stiekem wel leuk vind dat er ook iemand is die wel enige moeite voor d'r wil doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internetOké, ik roep niet dat een chickie hard van achteren moet worden genomen en daarna in de fik gestoken als ze afspreekt met een goede vriend, dan ben ik maar naïef, moet kunnen
![]()
En ja, 't zijn wel echte vrienden. Geen doofpot , niet veel mensen weten ervan, 't is niet zo dat ik meteen iedereen ben afgegaan om 't ff met de kring door te spreken
QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Scorpie het volgende:
En heb je nou godsamme al met je vriendin gepraat? Je lult wel slap met die vriend, maar je vriendin eens vertellen wat je ervan vindt ho maar. En dan andere mensen uitmaken voor fokblaatfiguren? Kom op zeg.
Plus het feit dat die "vriend" van je wel de ballen heeft (of het ballen zijn of druifjes is ieders mening) om jou te backstabben en voor je vriendin te gaan en jij zoiets hebt van: "Tja het is een vriend, die zal dat nooit doen. Het is toch mijn vriendin en jij bent een vriend van me" maakt jou de lieve dumpbare jonge, en hem de stoere badboy waar ze stiekem toch wel wat interesse naar heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef Twin1983 het volgende:
Pff ik heb ook ooit zo`n figuur in mijn vriendenkring gehad, die had nog nooit sex gehad op zijn 26e ofzo, en hij vond het nodig om constant af te spreken met mijn vriendin. Ook belachelijk dat zij daar op in ging maargoed dat heb ik haar achteraf genoeg duidelijk gemaakt. Die gozer was helemaal verliefd op haar. maarja rot een eind op en zoek je eigen chick.
Die gozer is trouwens niet meer welkom bij mijn vrienden en mij, zo ver heeft ie het geschopt.![]()
TS: denk je eigenlijk wel eens na over hoe je vrienden je nu gaan beschouwen? als een clown wiens vriendin je gewoon ongestraft mee kunt flirten. Die gozer is echt een linestepper, die echt een reality check nodig heeft. Respectloos en waardeloos stuk stront dat `t is. Dat soort gasten hebben nergens respect voor.
Vroeger was ik ook helemaal verliefd op een meisje dat een vriend had. Maarja bij mij hield `t gewoon op bij het feit van. Oke hij heeft haar al, klaar.
Maarja wtf moet jouw vriendin ook echt denken"oohh hij vind `t toch niet erg, en stiekem vind ik het wel spannend dat die jongen zo vol passie voor me gaat"
Die chick krijgt heus wel warme onderbuikgevoelens van die gozer zijn betoog hoor. Trust me on that.
Time to wake up and smell the coffee!
Leek me niet echt nodig om er een compleet boek van te maken met 100 x hij zei / ik zei / hij zei / etc. maar ik heb 'm dus geen briefje gegeven met die 3 punten eropquote:Oké, ik heb ff mijn verhaal gedaan, paar dingen tegen hem gezegd. 1: dat ie me irriteerde met zijn opmerkingen over mijn vriendin, 2: of hij het wel normaal vond om zich zo te gedragen, 3: wanneer hij dacht te gaan nokken met deze bullshit. Ongeveer dat dus.
Ik spreek haar alleen mobiel, ze is bezig met een of ander filmpje/commercial/whatever dus nu niet 't moment om er diep op in te gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Scorpie het volgende:
Dat verhaal van dat bed leg ik nog ff uit, hopelijk duidelijker, hij gaf dat als voorbeeld van een mogeliijkheid die hij had kunnen benutten, proberen dus, zoals 't wel vaker gaat met een leuk meisje, dat je denkt: why not, proberen maar, we liggen hier nu toch, als ik 100 x schiet is 't 10 x raak en wijst ze me af, jammer dan. Normaal, met een ander meisje en in andere situatie, zou hij (en ik ook) dat risico zeker hebben genomen. Nu dus niet. Omdat zij mijn vriendin is. En hij haar kent. Maw: dit was zijn manier om te zeggen dat 't een no go is, hoe leuk ie haar verder ook vindt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:48 schreef devl1nsect het volgende:
Vorig topic ook wat doorgenomen.
Jij gaat naar die vriend. Legt uit dat je het kut vindt en die gast komt met zo'n verhaal op bed liggen etc.
Wat een kneus.Houdt geen rekening met het gevoel van zijn gymnasium vriend.
Ze heeft niet gezegd dat ze 't wel prima vindt.quote:En je vriendin vindt die aandacht wel prima? Heeft ze geen zelfrespect en respect voor jou?![]()
![]()
Vanwaar dit keerpunt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:56 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik spreek haar alleen mobiel, ze is bezig met een of ander filmpje/commercial/whatever dus nu niet 't moment om er diep op in te gaanWel ff kort 't gesprek van gisteren met de vriend besproken, ze was 't op alle punten met me eens, en zei (uit zichzelf) dat 't beter is om ff afstand van hem te nemen nu.
Dit is wat iedereen bedoeld met A zeggen, B doen. Ze had gewoon moeten zeggen tegen hem: sorry kerel, ik ben met Revolverheld en verliefd op hem, ik voel niks voor jou. Op verkapte wijze zegt ze eigenlijk tegen jou dat jij je niet moet aanstellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef Revolverheld het volgende:
Ze heeft niet gezegd dat ze 't wel prima vindt.
Dit dus. Echt onvoorstelbaar dat na zo'n kansloze liefdesverklaring ze ook nog met hem speelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vriendin had helemaal niks moeten vertellen en weg moeten lopen. Daarnaast zijn dat soort infantiele kutspelletjes alleen maar bedoeld om grenzen te overschrijden. Dikke kans dus dat je vriendin het allemaal wel ernstig leuk vind.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Revolverheld het volgende:
Right, ff samenvattend reageren op de vele 'slappe zak, doe d'r wat aan'-reacties, ik quote mezelf ff (nav gesprek met vriend gisteren):
[..]
Leek me niet echt nodig om er een compleet boek van te maken met 100 x hij zei / ik zei / hij zei / etc. maar ik heb 'm dus geen briefje gegeven met die 3 punten eropGesprek duurde langer, is ook meer gezegd uiteraard dan ik hier allemaal post, maar hij kreeg de boodschap helder door: kappen, klaar.
Vervolgens gaat hij zich verdedigen, lijkt me logisch, ik had niet verwacht dat ie zou zeggen: ow sorry, heb ik je nou pijn gedaan?Dus hij begint 't een beetje te camoufleren, dat ie 't niet echt meende, veel gezopen en hitsig etc., oké, prima, hij lulde zich eruit, het gesprek liep langs de lijnen der verwachting.
Betekent niet dat ik er vandaag niet ff over heb nagedacht, zie nu dat ik hem niet echt kan vertrouwen. Heeft minder te maken met m'n vriendin dan met de drank, dat is hier dus 't echte probleem, deze gozer gaat compleet door 't geluid, zijn wel wat meer dingen voorgevallen (al z'n maandgeld in 1 x uitgeven aan een gitaar en dan de volgende dag niks meer weten: van wie is die gitaar?) dus denk ik niet dat ie de volgende keer met m'n vriendin zo 'in control' is als ie zegt, control is ver te zoeken bij hem
Heb ik gisteren ook gezegd, dat 't tijd wordt voor een serieuze detox, gaf nog ff het voorbeeld van de liefdesverklaring aan mijn vriendin waar we allemaal bij zaten, en dat ie erop kan wachten dat z'n eigen vriendin straks een U-turn maakt. Oké, zit ie om te lachen, neeh, doet ze niet, ze weet hoe gek ik op haar ben etc., dus is wel duidelijk dat hij degene is die A zegt en straks (bezopen) net zo makkelijk B doet
Dat verdedigen vind ik niet zo gek gezien de omstanders/roddelshit die ff voorkomen moet worden, ze had geen zin om met al die mensen erbij dat gesprek te voeren. Geil-me-op-spelletje moet ik nog ff precies uitvinden, maar ik denk dat 't een gevalletje was van ff stoer doen tegenover vriendinnen ook, als er een gaat strippen kan de ander niet achterblijven, niet handig, maar normaal hou ik wel van dat gedrag bij haarquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Vanwaar dit keerpunt?Eerder verdedigde ze hem nog en zat ze gezellig met hem in het zwembad en geil-me-op-spelletjes te spelen
Kom op zeg. Nu mag jij wéér wachten. Komt haar goed uit, die commercial.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:56 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik spreek haar alleen mobiel, ze is bezig met een of ander filmpje/commercial/whatever dus nu niet 't moment om er diep op in te gaan![]()
Dus ze heeft gestript?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:19 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat verdedigen vind ik niet zo gek gezien de omstanders/roddelshit die ff voorkomen moet worden, ze had geen zin om met al die mensen erbij dat gesprek te voeren. Geil-me-op-spelletje moet ik nog ff precies uitvinden, maar ik denk dat 't een gevalletje was van ff stoer doen tegenover vriendinnen ook, als er een gaat strippen kan de ander niet achterblijven, niet handig, maar normaal hou ik wel van dat gedrag bij haar(nu ff niet), plus dat ik zelf ook op zxulke nachten wel eens minder politiek correct gedrag vertoon, maw liever niet herinnerd word aan bepaalde vage acties
Yep. Vakantie nog niet over gehad met haar, verwacht dat we ff samen weg gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:23 schreef VonHinten het volgende:
Ok, de samenvatting is nu dus dat jullie allebei afstand gaan houden tov die kerel? Verstandig. En hoe zit het met het idee van 'gezellig met z'n alluh op vakantiiee!'?
Nee, vragen beantwoord as far as I know, was er zelf niet bij. Vergelijking met strippen omdat een ander meisje blijkbaar half in d'r blootje zatquote:Op woensdag 1 juli 2009 04:30 schreef gnilrednoz het volgende:
als de een stript kan de ander niet achterblijven?
eerst was t nog dat zij wat vragen had beantwoord ofzo
nu al dat ze dus ook gestript heeft?
Pure bullshit dit verhaal hoor...quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:19 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat verdedigen vind ik niet zo gek gezien de omstanders/roddelshit die ff voorkomen moet worden, ze had geen zin om met al die mensen erbij dat gesprek te voeren. Geil-me-op-spelletje moet ik nog ff precies uitvinden, maar ik denk dat 't een gevalletje was van ff stoer doen tegenover vriendinnen ook, als er een gaat strippen kan de ander niet achterblijven, niet handig, maar normaal hou ik wel van dat gedrag bij haar(nu ff niet), plus dat ik zelf ook op zxulke nachten wel eens minder politiek correct gedrag vertoon, maw liever niet herinnerd word aan bepaalde vage acties
Yep, als ik de reacties hier zo eens bekijk, had ik ff in 3 dagen roer om moeten gooien, vriendenbestand opschonen en nieuw leven beginnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef Koepert het volgende:
K weet niet... toch krijg ik n beetje de indruk dat je hier 'semi-stoer' praat ( laatste post, eerst maar ff pijn lijden...) maar tegen je vriendin dat niet door kunt zetten en daar weer teveel 'laat gaan' (och ja nou ok, dan is t goed...) Niet dat je alles moet wantrouwen ofzo, maar iets meer op je strepen staan mag ook wel...Daadkrachtiger optreden zogezegd..
't Is niet zo dat ik m'n vriendin de hele dag jankend achterna ga lopen van: ooow schatje, doe je geen domme dingen etc. want dat is niet hoe ik het spel speel en zij ook niet. Doet ze 't wel, dan is 't duidelijk en zijn we klaar. Klinkt stoerder dan ik 't voel, zou goed stuk van zitten uiteraard, maar ik ga d'r ook niks verbieden, kom op zeg, als ik d'r van een domme actie moet redden, is er sws een groot probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef Starr_003 het volgende:
Als ik de vriendin van TS was, zou ik door dit alles ook het gevoel krijgen dat hij het eigenlijk allemaal niet zo erg vindt.
Godskolerequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:01 schreef Heathen. het volgende:
Je hebt dit verdient als ik het zo lees. Geen lijnen kunnen trekken en weinig respect van verschillende spelers.
Ik had het over hem en die vriend van 'em dombo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:22 schreef Scorpie het volgende:
Jij bent degene die extreem simpel bent. Dat ze in elkaars vriendengroep zitten hoeft niet te betekenen dat ze hem dan ook nog maar 1 op 1 moet blijven zien. En dan boeit het geen flikker of hij nou wel of niet in de vriendengroep zit.
In figuurlijke zin bedoelde hij denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 04:30 schreef gnilrednoz het volgende:
als de een stript kan de ander niet achterblijven?
eerst was t nog dat zij wat vragen had beantwoord ofzo
nu al dat ze dus ook gestript heeft?
In princiepe denk ik dat ze met de tweede de beste dronken lul het bed in duikt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had het over hem en die vriend van 'em dombo.
En dit is echt uitgelopen op een rel/popcorntopic. Ik ga d'r zelf maar even voor het gemak vanuit dat het tussen de TS en z'n vriendin in princiepe gewoon goed zit, en ze dus echt niet met de eerste de beste dronken lul die zegt dat 'ie haar lekker vindt in bed duikt.
Opgelost nog niet, maar evengoed iedereen bedankt voor 't meedenken en de gouden adviezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Dus eigenlijk is het nu opgelost?
Die grootgemuilde pipo vertrouw je niet meer blindelings en je vriendin neemt afstand?
Dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:36 schreef Catbert het volgende:
En dit is echt uitgelopen op een rel/popcorntopic.
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef Ilse1990 het volgende:
Off-topic
Maar dit kan niet langer
Iedereen gaat me nu uitlachen buhuu![]()
WAT IS IN-naam een TVP!!!
Dé oplossingquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Dus eigenlijk is het nu opgelost?
Die grootgemuilde pipo vertrouw je niet meer blindelings en je vriendin neemt afstand?
Dat verwachten alle fokkertjes die alleen maar in stereotypen kunnen nadenken ja..quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een topic![]()
![]()
![]()
Binnenkort kunnen we wel een "Vriendin is vreemdgegaan met goede vriend, wat nu?" verwachten schat ik zo.
We gingen donderdag ff samen eten om die kous af te maken, zitten we net op 't terras de menukaart te bekijken, komen die vriend en zijn vriendin aanfietsen. Enige vrije tafeltje stond achter ons, dus zij zegt: toevallig zeg, jullie ook hier, nou we schuiven wel ff aan, gezellig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef VonHinten het volgende:
Dat verwachten alle fokkertjes die alleen maar in stereotypen kunnen nadenken ja..
Joh, TS' vriendin pakte het gewoon even niet zo handig aan, net zoals TS en zijn vriend overigensDenk dat hiermee de kous wel af is
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
Dus toen konden we die kous ff met z'n 4-en afmakenDus dat wat betreft het plan om ff afstand te houden
![]()
Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.quote:Komt erop neer dat afstand houden betekent dat ik die vrienschap moet afkappen, drastische maatregelen en dat is nu geen optie.
Dit dus. Lijkt me ook niet zo'n strak plan met hem op vakantie te gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?
[..]
Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.
Dude... als hij in het bijzijn van z'n vriendin de liefde gaat verklaren aan een ander... dan is het 'veilig' want z'n vriendin is d'r bij? Veilig hoezo? Hij heeft toch al laten weten totaal geen respect voor haar te hebben?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten, bovendien zegt zij dat z'n vriendin wrsch ook meegaat dus niks aan de hand. Mja, heeft ze gelijk in, toch heb ik nog ff gezegd dat ik rustig ga nadenken. Natuurlijk kan m'n vriendin gelijk hebben en was 't een bevlieging met die verliefdheid van m, maar als zij de hele dag in d'r bikini aan 't zwembad ligt kan die bevlieging ook zo weer toeslaanDus ff over nadenken maar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
...
Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten,....
Mooi weer gespeeld met wat flessen rosé erbijquote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef VonHinten het volgende:
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?
We wonen allemaal bij elkaar in de buurt, komen elkaar tegen, feestjes bij anderen is hij ook bij, etc. Ik kan hem wel uit de weg gaan, maar dan duikt ie toch weer op als ik met m'n vriendin zit te eten, is normaalgesproken logisch dat ie erbij komt zitten, vriendengroep hè. Enige alternatief is dus verhuizenquote:Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.
Heb ik ook al tegen m'n vriendin gezegdquote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef drijfhout het volgende:
![]()
Wat een euhm... hoe zal ik het zeggen, "materieel" argument.
Ik heb even geen betere vervangend woord voor "hoerig" argument.
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jouquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik begrijp ook niet dat je er zo over blijft denken. Ik zou niet met die kerel op vakantie gaan. Hij heeft al bewezen dat het hem niet uitmaakt of zijn vriendin er nu bij zit of niet.
Plaat beton voor zijn kop he. TS: het gaat alleen maar erger worden vanaf dit punt, het gaat niet 'overwaaien' als je dat soms denkt. Er gaat gewoon een moment komen dat hij een move gaat maken op je vriendin, of dat nu tijdens de vakantie is, tijdens een avondje stappen, of in een 1-op-1 situatie met haar alleen bij hem thuis. Je laat hem hiermee wegkomen, dus gaat hij steeds verder pushen, steeds meer grenzen overschrijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jouSeriously? Niet? Klein beetje misschien? Nee?
Nou, dat 't raar is en redelijk geflipt, daar waren we 't al over eensquote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jouSeriously? Niet? Klein beetje misschien? Nee?
Kan ze ook, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef trancethrust het volgende:
Ergens heb het vermoeden dat vriendin van TS hier best om kan lachen.
moest ik in de plaats van de vriendin van TS zijn dan zou ik er ook om kunnen lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef trancethrust het volgende:
Ergens heb het vermoeden dat vriendin van TS hier best om kan lachen.
Sterker nog, die vriendin is er waarschijnlijk bij...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dude... als hij in het bijzijn van z'n vriendin de liefde gaat verklaren aan een ander... dan is het 'veilig' want z'n vriendin is d'r bij? Veilig hoezo? Hij heeft toch al laten weten totaal geen respect voor haar te hebben?
Die zit weer van alles te plannen hoor... want "Hij had zoveel kansen gehad al om wat met jouw vriendin te doen".
Ik zou die vakantie laten zitten... gigavakantiehuis of niet.
Mijn ideequote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Cmonv het volgende:
Ik zou gewoon op vakantie gaan, je kan altijd nog weg als het niet werkt. En anders weet je ook weer wat je aan je vriendin hebt. Mensen doen hier alsof je haar in bescherming moet nemen, maar dat moet ze ook zelf doen.
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken (inclusief 1 romantisch gourmet-diner, dat dan weer wel) Sorry, maar ik wil wel 's serieus horen of er mensen zijn die hun vriend/vriendin op basis van vage onderbuikgevoelens voor 't blok zetten, en als dat idd gebeurt (maw: als dat normaal wordt gevonden), heb je dan daarna niet een veel groter probleem?
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:35 schreef THEFXR het volgende:
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelens
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
Wil niet zeggen dat je niet voorzichtig kunt doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraard
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
Volgens mij vergeet een aantal mensen zich in 't verhaal te verplaatsen, want gesteld dat je in mijn situatie zat, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken...
Inderdaad zeg! Als ik mezelf in jou zou verplaatsen zou ik het vorige week al gecancelled hebben. Je gaat ons niet wijsmaken dat je niet met een zeurend gevoel ergens op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.
Ik zou het gewoon niet doen als ik in jouw schoenen stond, en als we dan toch een analogie met een halsband trekken, dan vind ik jou maar braaf "woef" doen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
Ik vind eigenlijk dat je vriendin niet zo moet zeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
Oké, heb die vakantie toch afgeblazen![]()
Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld, en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoïa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door). Om de zaak kort te sluiten heb ik haar de keuze gegeven: alleen daarnaar toe gaan, of met mij naar een of andere last minute vakantie.
We wachten de definitieve uitslag nog ff afDe sfeer is momenteel niet optimaal
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.quote:en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoïa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door)
whahaha, alle vrouwen zijn egoïstisch ingesteldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
Cool man, serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
...
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.
Dat met die grenzen vind ik tot nu toe wel meevallen, maar 't lijkt me wel terecht dat ze naar m'n argumenten luistert en zich erin verplaatst. Oké, ik kan het mis hebben enquote:Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
, zoals zij zegt, dat neemt niet weg dat ze ff d'r best kan doen om die twijfel bij mij weg te nemen en dat doet ze dus niet, want ze vindt 't allemaalquote:de weg kwijt zijn
quote:pathetisch gezeik
lekkere vriendinnen dan, je doet wat wij willen of we gooien je uit de gang!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingenDie vriendinnen gaan meteen janken en stampvoeten en roepen dat 't een afspraak was etc., en dat 't groepje niet compleet is zo en ze hebben zich juist zo verheugd op ... vul maar in ... en ze zouden kleren ruilen en samen muziek uitzoeken en al dat soort shit, en als mijn vriendin niet meegaat zwijgen ze haar dood omdat ze de groote partyfucker is
Ik heb 't eerder meegemaakt, ik kijk nergens meer van op
D
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:42 schreef Bolter het volgende:
Waarom zie ik dit eindigen in: TS wordt gedumpt omdat ie zijn vriendin teveel "verstikt" in de relatie. Relatie tussen 'vriend' en zijn vriendin gaat stuk. Drie maanden later: hoppa, stelletje!
Nou ja, als je onder echte vriendinnen verstaat dat ze elkaar in de luier hebben ontmoet, dan niet idd. Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
Zullen ook wel meer claimende kennissen zijn dan echte vriendinnen zo heb ik het idee.
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goed zo, TS. Ik zou het ook verdommen om op die manier 'gezellig' op vakantie te gaan.
Thanks. Tenminste iemand die 't snaptquote:En verder snap ik het van haar kant ook wel een beetje, ze staat onder druk van die vriendinnen enzo. Maar dat is geen excuus om niet onvoorwaardelijk voor jou te kiezen.
oftewel ze hebben een groepsrelatie en voor de vorm hebben ze ook nog allemaal een vriend?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
Of het een toffe vakantie wordt, heb je zelf in de hand. Wat vinden jullie leuk om te doen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerd![]()
[..]
Thanks. Tenminste iemand die 't snapt
Maar dat verwacht je alleen bij tienermeisjes. Een beetje volwassen vriendin van die vriendin die zal het gewoon ronduit jammer vinden en ontzettend teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nou ja, als je onder echte vriendinnen verstaat dat ze elkaar in de luier hebben ontmoet, dan niet idd. Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
De enige die iets getorpedeerd heeft is die sjap die zijn liefde heeft verklaard aan jouw vriendin.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerd![]()
Waarom geef je jezelf de schuld van deze situatie, die gecreerd is door je vriendin en die vriend?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Tenminste iemand die 't snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn advies aan vriendin van TS: neuk zijn vriend
Mijn advies aan TS: neuk de vriendin van je vriend
Mjn advies aan vriend: neuk TS' vriendin
Mijn advies aan vriendin van vriend: neuk TS.
'And everyone lived happily ever after'
I feel kinda Locrian today
quote:
Met die intimidatie valt 't mee, het is meer zo dat ik geen zin heb (nog steeds ervan uitgaande dat er niks gebeurt tussen die 2) om geconfronteerd te worden, op mijn fucking vakantie, met het oh wat ben je mooi/sexy/lekker-gezeik van die vriend. Wetende dat er veel gezopen gaat worden, staat wel vast dat ie weer op die toer gaat. Heb ik daar behoefte aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef starla het volgende:
Ik ben het met weinigen eens hierboven, omdat:
1) Afzegging vakantie betekent dat TS zich geintimideerd voelt door zijn vriend. De beste remedie voor dit hele gebeuren is om voor de ogen van z'n vriend zijn vriendin te bekoren, romantisch doen, lachen, drinken, gewoon lol hebben. TS ballen?TS is nu als een hond met z'n staart tussen de benen, ohja, een gecastreerde hond.
Wat m'n vriendin betreft heb je wrs gelijk, zij wil een relaxte vakantie, verder niet. Ik vind 't geen faalhazen-gedrag om af te haken, ik zie echt niet serieus iets tussen die 2 gebeuren waar ik bij zit, ff ervan uitgaande dat m'n vriendin dat al zou willen, maar 't is gewoon irritant om van tevoren al te weten dat die gast zichzelf met drank op niet in de hand heeft.quote:2) Omdat TS zich beidreigd voelt door z'n vriend zegt hij de vakantie af waardoor hij zijn vriendin teleurstelt.
Zij had zin in een vakantie (waarschijnlijk niet eens met de vriend stelletje MANNELIJKE sukkels !) met haar vriendinnen, gewoon, omdat dat leuk is. Omdat TS een ongelofelijke faalhaas is stelt hij iedereen teleur, behalve zijn eigen lage self-esteem, dat dan weer wel.
quote:3) Omdat TS iedereen heeft teleurgesteld en zich bedreigd voelt door zijn vriend heeft TS' vriendin des te meer reden om zichzelf helemaal suf te laten neuken door die vriend, een triootje is misschien nog een optie TS.Ik neem 't ff in beraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn advies aan vriendin van TS: neuk zijn vriend
Mijn advies aan TS: neuk de vriendin van je vriend
Mjn advies aan vriend: neuk TS' vriendin
Mijn advies aan vriendin van vriend: neuk TS.![]()
'And everyone lived happily ever after'
[ afbeelding ]
[/quote]Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
En weinigen het weer met jou eens. Of TS zich nu geintimideerd of bedreigd voelt doet niet zo heel veel ter zake. Ik denk niet dat TS zich geintimideerd voelt, want hij heeft al eerder aangegeven alle vertrouwen erin te hebben dat zn vriendin hem niet besodemieterd. Wat wel ter zake doet is dat die vriend een dikke hufter is. Ik zou niet met hem een huis willen delen op vakantie. Vooral niet met de wetenschap dat op enig moment hij wel weer zijn advances zou maken. De enige dreiging dat daarvan uit gaat is een paar flinke tikken op zijn smoel als het zover komt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef starla het volgende:
Ik ben het met weinigen eens hierboven, omdat:
-knip-
Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriendquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BloodStain het volgende:
Er is een verschil tussen goede vriendinnen en gestapo's, als het echt goede vriendinnen zijn waarom zeggen ze dan niet we begrijpen dat het een moeilijk is om op vakantie te gaan met deze formatie in deze situatie..
Ja, ga ik doen. Mijn vriendin heeft iedereen er nu bij betrokken, haar kant van 't verhaal verteld, en die kant klinkt wel ff anders dan mijn kantquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:08 schreef Scorpie het volgende:
@ TS: Het feit dat je je opgenaaid voelt als hij weer eens uit de school klapt over je vriendin zegt toch genoeg over het feit dat deze hele situatie nergens op slaat? Je hoeft echt niet voor de hele groep de last te dragen, gewoon in de stront laten zakken. Mensen die om uitleg komen vragen vertel je gewoon vriendelijk dat je geen zin hebt dat die vriend van je zich zo gaat gedragen op vakantie.
Ik zou me echt afvragen of ik wel met zulke mensen om zou willen gaan als ze zulke grote problemen er van maken. Daarbij vind ik dit niet echt iets om op vrouwen af te schuiven. Als ze veertien zijn, dan is het logisch. Het is goed dat je dit gedaan hebt en vooral voet bij stuk houden. Je vriendin zou jou ook eens kunnen steunen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriendTenminste, dat moet ik ff corrigeren: inmiddels zijn ze dus wel op de hoogte, aangezien mijn vriendin 't hele verhaal grondig met ze heeft doorgenomen
![]()
Nu is de situatie dus zo dat ik de grote partyfucker/afhaker ben, en mijn vriendin is 't zielige onderdrukte vrouwtje dat gecommandeerd wordt door een sergeant, maw: typische wijven-intriges
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik zou me echt afvragen of ik wel met zulke mensen om zou willen gaan als ze zulke grote problemen er van maken. Daarbij vind ik dit niet echt iets om op vrouwen af te schuiven. Als ze veertien zijn, dan is het logisch. Het is goed dat je dit gedaan hebt en vooral voet bij stuk houden. Je vriendin zou jou ook eens kunnen steunen.
Nou, die vriend van je zit dergelijke opmerkingen te maken. Als hij dat blijft doen, dan doet ie dat, omdat ie weet dat ie er mee weg komt. Wat heeft het voor zin om elke keer maar dergelijke opmerkingen te maken? Misschien wilde hij in eerste instantie zijn gevoelens uiten. Discutabel, maar soit, hij heeft het nou eenmaal gezegd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.
Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.
![]()
Nouja, 't gesprek wordt straks hervat
dat heet nu emotionele chantage!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriendTenminste, dat moet ik ff corrigeren: inmiddels zijn ze dus wel op de hoogte, aangezien mijn vriendin 't hele verhaal grondig met ze heeft doorgenomen
![]()
Nu is de situatie dus zo dat ik de grote partyfucker/afhaker ben, en mijn vriendin is 't zielige onderdrukte vrouwtje dat gecommandeerd wordt door een sergeant, maw: typische wijven-intriges
pffff..... jouw vriendin is wel degelijk schuld, echt weer iets van vrouwen om geen verantwoordelijkheid te nemen, die vriend heeft het niet 1x gezegd,maar continu!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.
Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.
![]()
Logisch dat ik me focus op wat hij doet en zegt, hij is een goede vriend. Gaan al jaren samen op vakantie, komen sinds jeugd bij elkaar thuis, ouders kennen elkaar, dus vroeger gezamenlijke familievakanties (in datzelfde huis waar we nu naartoe zouden gaan) etc., dus 't is geen vage gast die ik gisteren heb leren kennen. Oké, hij is nu vaag bezig, niet alleen hiermee maar op meer vlakken losgeslagen. Reden waarom ik ff afstand wil, heeft niks met ruggengraat te maken, is imo gewoon hoe je met vrienden omgaat, ook in slechtere tijden. Niet meteen banden verbreken, maar ff stap terug en hopen dat ie zich weer uit de shit omhoog werkt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
Door hem wordt dat vertaald als "ze zegt niets, DUS vind ze het niet erg DUS blijf ik doorgaan". Wat ik wel merk is dat jij je nogal focust op wat hij doet en zegt. Ik vind dat je 0 ruggegraat hebt, zoals andere mensen hier al vaak terecht hebben opgemerkt. Jouw vriendin is degene die dit kan stoppen.
Ze denkt ook wel aan mij, haar theorie is alleen dat we op een glijdende schaal terecht komen als er nu een vakantie wordt afgezegd op basis van vage onderbuikgevoelens, maw zij wil volledig vertrouwen en dit is volgens haar slecht nieuws voor de toekomst.quote:Zij heeft die keuze gemaakt, maar hij is niet op jou gevallen, dat blijkt wel. En ondertussen heeft zij het met haar vriendinnen erover, die het allemaal met haar eens zijn, goh, en ze is vooral bezig over wat zij vervelend vind, en dat is vooral de vakantie. Niet zo zeer wat jij hierover voelt. Nee nee, het gaat om HAAR. Dat ZIJ haar vakantie in 't water ziet vallen. Dat ZIJ die aandacht wel prima vind, etc etc.
Jij moet echt wat cojones groeien vriend. Meer kan ik er niet van maken.
Ah, bovenop alles chanteert ze je emotioneel. Ze kan zich toch wel voorstellen dat jij het vertikt om op vakantie te gaan met iemand waarvan je weet dat hij zijn pik in haar wil steken, zelfs al gebeurt er niets. Dit draait allemaal niet om jouw vertrouwen in haar maar het feit dat jij gewoon even niet met hem geconfronteerd wil worden toch? Om deze stelling kracht bij te zetten, kun je best zeggen dat ze gewoon met hun op vakantie moet gaan. Als je haar echt vertrouwt, zou je daar ook geen moeite mee moeten hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:50 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen. Mijn vriendin heeft iedereen er nu bij betrokken, haar kant van 't verhaal verteld, en die kant klinkt wel ff anders dan mijn kantZij vindt dat ik haar moet vertrouwen. Is een gevoelig punt, en dat snap ik echt wel. 't Is me nog niet gelukt om haar duidelijk te maken dat 't met mijn vertrouwen in haar wel goed zit, maar dat 't me om die gozer gaat. Om zijn doorlopende gefleem en gehijg in haar nek
quote:
Ze geeft geen aanleiding maar gaat ook niet tegen hem in als hij zo doet, het stoort je en hij blijft er mee doorgaan, dan mag zij ook wel eens duidelijkheid gaan geven naar jullie beide. Hij trekt zich niets aan van jou, lekkere vriend, zij vertelt hem ook niet waar hij aan toe is, lekker respectvol naar jou toe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
Als zij nu al eerder gewoon tegen hem had gezegd dat hij moet ophouden met dat gedoe en zich geen illusies moet maken dan was er ook geen reden om de vakantie af te zeggen.quote:Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.
![]()
Precies wat ik ook wilde zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:06 schreef kahaarin het volgende:
Heb het verhaal gevolgd, kan het niet laten nu ff te reageren, just my 2 cents.
[..]
Ze geeft geen aanleiding maar gaat ook niet tegen hem in als hij zo doet, het stoort je en hij blijft er mee doorgaan, dan mag zij ook wel eens duidelijkheid gaan geven naar jullie beide. Hij trekt zich niets aan van jou, lekkere vriend, zij vertelt hem ook niet waar hij aan toe is, lekker respectvol naar jou toe.
[..]
Als zij nu al eerder gewoon tegen hem had gezegd dat hij moet ophouden met dat gedoe en zich geen illusies moet maken dan was er ook geen reden om de vakantie af te zeggen.
Misschien is het ook verstandig om je vriendin eens om te gaan met andere mensen , mijn god wat heb ik een meelij met je. Maar goed dat je in dit geval best wel goed bezig bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Revolverheld het volgende:
Dus ik: eeeuh, dat bepaal ik zelf wel![]()
Zij: nou, je moet het zelf weten hoor (suiker was ondertussen gesmolten) maar dinges (die vriend bedoelde ze) is ook verliefd op mij, en op B. en op F. en op C., dus mss moet je ff relaxen en er niet zo'n ding van maken.
Ik zou er wel bij willen zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
Dan ga ik ook (uit) etenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er wel bij willen zijn
Weet je Revolverheld... er zit me iets dwars aan jouw verhaal. Ik moet eerst ff eten, maar daarna kom ik terug en doe ik het uit de doeken. Owkee?
Nee, echt iets heel anders. Als je aan A, B, C of D denkt, dan zul je wel verrast zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Revolverheld het volgende:
Dan ga ik ook (uit) etenLaat me trouwens ff raden wat je dwars zit: ik toon geen
A) ballen,
B) cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?
Sorry, zo was het niet bedoeldquote:
Schuif effe een stukje op.quote:
cojones is het en dat is hetzelfde als ballenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dan ga ik ook (uit) etenLaat me trouwens ff raden wat je dwars zit: ik toon geen
A) ballen,
B)cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?
Wat ik niet zo goed begrijp is, het is toch je best vriend, ken je hem dan zo slecht om dit alles op de juiste waarde te schatten? Of is hij helemaal niet zo'n playerig type en proberen die vriendinnen de boel op deze manier te sussen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Revolverheld het volgende:
Heb ik één van die vriendinnen aan de telefoon, begint ze met zo'n suikerstemmetje over de vakantie, of ik 't niet toch wil doen voor X, en dat ik moet weten dat niemand op deze hele wereld zo trouw en lief en geweldig is als X, etc etc. en dat ik in feite alleen maar m'n eigen ruiten ingooi door dit zo te regelen omdat ik alles nu veel groter maak dan 't is
Dus ik: eeeuh, dat bepaal ik zelf wel![]()
Zij: nou, je moet het zelf weten hoor (suiker was ondertussen gesmolten) maar dinges (die vriend bedoelde ze) is ook verliefd op mij, en op B. en op F. en op C., dus mss moet je ff relaxen en er niet zo'n ding van maken.
Wacht even hoor, dus als die gozer wel een player is, dan moet je er maar op vertrouwen dat zij dat wel kan handelen? RIght....quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp is, het is toch je best vriend, ken je hem dan zo slecht om dit alles op de juiste waarde te schatten? Of is hij helemaal niet zo'n playerig type en proberen die vriendinnen de boel op deze manier te sussen?
Want als het wél zo'n player is, dan begrijp ik je vriendin wel, dan zou je haar gewoon moeten vertrouwen, ook op vakanties en in andere woeste situaties. Door dat niet te doen gooi je een soort psychologische burka over haar heen.
Wel eens geprobeerd visite die het gezellig vindt weg te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef Disorder het volgende:
Toetjes voor een olifant zeker.
Zonder vertrouwen kan er m.i. geen goede relatie zijn. Als je er niet zeker van kan zijn dat je vriendin voor jou kiest en niet ingaat op de avances van een ander, dan is er al iets niet in orde.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even hoor, dus als die gozer wel een player is, dan moet je er maar op vertrouwen dat zij dat wel kan handelen? RIght....
Ja leuk romantisch gelul enzo, en in films gaat dat werken, maar dat betekent nog steeds niet dat je het moet gaan opzoeken door lekker met zijn allen in 1 huis ergens op vakantie jezelf dronken te gaan zitten voeren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:40 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen kan er m.i. geen goede relatie zijn. Als je er niet zeker van kan zijn dat je vriendin voor jou kiest en niet ingaat op de avances van een ander, dan is er al iets niet in orde.
Welnee, gewoon ervaring. Als het er niet in zit, zit het er niet in, daar helpt beperken, vrienden afschrijven, vakanties cancellen helemaal niets tegen.quote:
Beperken? Ik vind dat je iemand niet beperkt als diegene overduidelijk zelf niks aan deze situatie wil veranderen. Zijn vriendin wil namelijk iedereen tevreden houden, behalve vriendlief. Dan kan ze 2 dingen doen; kiezen voor hem, of voor haar vrienden. Gaat ze moeilijk lopen doen, weet de TS genoeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Welnee, gewoon ervaring. Als het er niet in zit, zit het er niet in, daar helpt beperken, vrienden afschrijven, vakanties cancellen helemaal niets tegen.
Ja allemaal leuk en aardig, maar dan ben je dus NIET een 'beste' vriend. Beste vrienden gaan namelijk niet met elkaar kutten. En als ze dat wel doen, verdienen ze een stomp op hun oog, zulke naaistreken hoor je elkaar niet te flikken. Alhoewel, als alle mensen er zo makkelijk over dachten als jij, dan kunnen ze er inderdaad erg makkelijk mee wegkomen.quote:Ik heb het in mijn omgeving een paar keer zien gebeuren, dat iemand overwupte van zijn/haar vriend(-in) naar diens beste vriend(-in). Je bent tenslotte niet voor niets elkaars beste vrienden, je deelt nogal wat ideeen, interesses, hobbies, weet ik het.... Niet zo verwonderlijk dat je elkaars vriend(-in) dan ook erg leuk kunt vinden. En als dat moet gebeuren, dan gebeurt dat, daar doe je niets tegen. Het enige wat verbieden, beperken en vriendschappen opzeggen je oplevert is nog meer gezeik dan strikt noodzakelijk.
Als ik het allemaal goed heb meegekregen, gaat het er om dat de vriendin van Revolverheld niet wil dat zíj iets in haar doen en laten moet veranderen, omdat iemand anders heeft gezegd verliefd op haar te zijn. en daar geef ik haar groot gelijk in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Scorpie het volgende:
Beperken? Ik vind dat je iemand niet beperkt als diegene overduidelijk zelf niks aan deze situatie wil veranderen. Zijn vriendin wil namelijk iedereen tevreden houden, behalve vriendlief. Dan kan ze 2 dingen doen; kiezen voor hem, of voor haar vrienden. Gaat ze moeilijk lopen doen, weet de TS genoeg.
Dus dat..quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Scorpie het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar dan ben je dus NIET een 'beste' vriend. Beste vrienden gaan namelijk niet met elkaar kutten. En als ze dat wel doen, verdienen ze een stomp op hun oog, zulke naaistreken hoor je elkaar niet te flikken. Alhoewel, als alle mensen er zo makkelijk over dachten als jij, dan kunnen ze er inderdaad erg makkelijk mee wegkomen.
Ze had anders ook zelf aangegeven eerder dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed heb meegekregen, gaat het er om dat de vriendin van Revolverheld niet wil dat zíj iets in haar doen en laten moet veranderen, omdat iemand anders heeft gezegd verliefd op haar te zijn. en daar geef ik haar groot gelijk in.
Nog meer gezeik... heet dat niet gewoon volwassen worden en op die manier laten zien dat ze niet heilig zijn en alles met je kunnen doen.quote:Het enige wat verbieden, beperken en vriendschappen opzeggen je oplevert is nog meer gezeik dan strikt noodzakelijk.
En waar zat je aan te denken dan? Ik kan me best voorstellen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelt, maar de oplossing ligt m.i. toch echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Ze had anders ook zelf aangegeven eerder dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde.
Dan kan ze best zelf ook helpen er iets aan te veranderen.
Als ze ook gewoon duidelijk is geweest naar die jongen toe dan geef ik je groot gelijk. Maar ze kapt hem dus niet direct af en die 'vriend' gaat ook gewoon lekker door met z'n opmerkingen. Dan geef ik TS groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed heb meegekregen, gaat het er om dat de vriendin van Revolverheld niet wil dat zíj iets in haar doen en laten moet veranderen, omdat iemand anders heeft gezegd verliefd op haar te zijn. en daar geef ik haar groot gelijk in.
Ben ik niet met je eens. De oplossing ligt óók bij haar (ik zeg 'ook' he... niet dat het geheel aan haar is).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
En waar zat je aan te denken dan? Ik kan me best voorstellen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelt, maar de oplossing ligt m.i. toch echt niet bij haar.
Als je je ongemakkelijk voelt bij iets kun je dat toch duidelijk laten merken en grenzen stellen. Of laat jij dan lekker alles over je heen komen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
En waar zat je aan te denken dan? Ik kan me best voorstellen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelt, maar de oplossing ligt m.i. toch echt niet bij haar.
Dat is dus het probleem. Haar doen en laten nodigt het gedrag van die vriend uit. Ze is niet duidelijk tegen hem, ze laat het in het ongewisse, terwijl ze tegen de TS zegt dat ze toch heul geen interesse in hem heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk van de vriendengroep dat ze zo heel erg van de grenzen zijn. Dus in dat opzicht snap ik me de opmerking van de vriendinnen wel, dat revolverheld er niet meer van moet maken dan het is. Míjn vriendengroep zou het niet zijn, maar je moet e.e.a. wel in perspectief zien, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:16 schreef Soempie het volgende:
Als je je ongemakkelijk voelt bij iets kun je dat toch duidelijk laten merken en grenzen stellen. Of laat jij dan lekker alles over je heen komen?
Die vriendengroep heeft er natuurlijk geen zak mee te maken. De TS heeft een beef met zijn vriendin, en eventueel met die vriend. Al het andere voetvolk wat eromheen zwerft en popi-jopie probeert te doen is niet relevant en dient ook gewoon genegeert te wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk van de vriendengroep dat ze zo heel erg van de grenzen zijn. Dus in dat opzicht snap ik me de opmerking van de vriendinnen wel, dat revolverheld er niet meer van moet maken dan het is. Míjn vriendengroep zou het niet zijn, maar je moet e.e.a. wel in perspectief zien, lijkt me.
O ja, dat gaat helpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:17 schreef Scorpie het volgende:
De TS moet ff de teugels strak aantrekken en laten merken dat hij dat gebullshit en gerotzooi zat is.
Dat ze niet zo van de grenzen zijn betekent natuurlijk niet dat het in bepaalde gevallen wel nodig is grenzen te trekken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk van de vriendengroep dat ze zo heel erg van de grenzen zijn. Dus in dat opzicht snap ik me de opmerking van de vriendinnen wel, dat revolverheld er niet meer van moet maken dan het is. Míjn vriendengroep zou het niet zijn, maar je moet e.e.a. wel in perspectief zien, lijkt me.
Ja, dat gaat helpen. Blijkbaar snapt zijn vriendin niet zo goed hoe ver ze kan gaan en moet hij dat even duidelijk maken. Dat kan je op 2 manieren doen; door het te zeggen, of door er een actie aan te verbinden.quote:
Die vriendin is wrs gewoon gevlijt dat die vriend verliefd op haar is. Dat vindt iedereen leuk om te horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je je ongemakkelijk voelt bij iets kun je dat toch duidelijk laten merken en grenzen stellen. Of laat jij dan lekker alles over je heen komen?
De oplossing ligt dus deels ook bij de vriendin van TS.
Ik ben er speciaal voor op geblevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Straks een enorme anti-climax, dat ElisaB zegt: 'ja, wat Pokkehontas zegt..'
TS kan hier toch niks aan veranderen, dat moet zijn vriendin doen. (Wat ze dus op het moment niet doet want ze vind alle aandacht wel leuk)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Die vriendin is wrs gewoon gevlijt dat die vriend verliefd op haar is. Dat vindt iedereen leuk om te horen.
Punt is hoe zij reageert op hem. Ik bedoel maak hij opmerkingen en zij reageert niet dan is de lol er snel af voor hem. Als hij haar vastpakt (bijv. handen om haar middel) en zij rukt zich los zou ik me als TS geen zorgen maken. Als ze flirterig doet en het zoooo gezellig vindt, dan zou ik me zorgen maken.
Goed tegenhouden doe je het niet (weet ik uit ervaring) maar zolang zij geen signalen geeft van "ik wil dit niet" denk ik niet dat hij snel ophoudt. Daar helpt hem een blauw oog slaan ook niet echt aan mee hoor.
Teugels? Gareel? Dan kun je maar beter een paard nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen doen er altijd zo schijnheilig over, maar ook zij gebruiken dezelfde manier om hun man in het gareel te houden.
quote:Laatste bezoek: 6 minuten, 17 seconden geleden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Goed. Het is wel mooi geweest. Of eigenlijk is het dat volgens mij helemaal niet.
Beste Revolverheld, wat me stoort in je verhaal , in je topics, in jou als user, is dat je volgens mij niet helemaal recht voor de kar bent.
Ik heb het vermoeden dat Revolverheld een oude bekende is. En ik heb daarmee ook het vermoeden dat Revolverheld niet zozeer probleem heeft, als wel een kansje ziet.quote:
Ik wist gewoon dat het een anti-climax zou zijn...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Goed. Het is wel mooi geweest. Of eigenlijk is het dat volgens mij helemaal niet.
Beste Revolverheld, wat me stoort in je verhaal , in je topics, in jou als user, is dat je volgens mij niet helemaal recht voor de kar bent.
Een oude R&P bekende ? Er schieten wat namen (paar) door mijn hoofd maar goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Revolverheld een oude bekende is. En ik heb daarmee ook het vermoeden dat Revolverheld niet zozeer probleem heeft, als wel een kansje ziet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef cesareborgia het volgende:
ElisaB de borderliner wil ook wat aandacht. Speak up of hou je kaken op elkaar.
Life sucks and then you die...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:01 schreef Heathen. het volgende:
Ik wist gewoon dat het een anti-climax zou zijn...
Dank jequote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef cesareborgia het volgende:
Doe eens even normaalquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef cesareborgia het volgende:
Hmm zitten we met zijn allen een boek te typenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Life sucks and then you die...
Revolverheld is een volgens de kloonscan een kloon van nadine26. Does it ring a bell?
leuke vader bij wie ik oppas...
Ik ben me ervan bewust dat alles mogelijk is (misschien wonen Revolverheld en Karin wel in het zelfde studentenhuis en delen ze de gezamelijke computer), maar om eerlijk te zijn denken wij dat er een nieuw boek op handen is en dat jullie het aan het schrijven zijn.
Maar nogmaals: alles is mogelijk, dus ik laat het woord graag aan Revolverheld...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef cesareborgia het volgende:
Nou, daar heeft het verdacht veel van weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hmm zitten we met zijn allen een boek te typen
Met gefingeerde verhalen de betrokkenheid en inleving van users opwekken, en die gebruiken voor eigen doeleinden en om er zelf beter van te worden is niet de reden dat we FOK! de lucht in houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zie de quote van Revolverheld op de achterflap van het boek van Nadine op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:14 schreef Pokkehontas het volgende:
Echt waar??![]()
Generatie niks hebben we al gehad, wat is dít dan?
En -nog belangrijker- krijgen we allemaal een uitnodiging voor het boekenbal?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:16 schreef Revolverheld het volgende:
![]()
Spannend boek, zal wel een bestseller worden denk je niet, met dit aansprekende thema waar heel Nederland en België warm voor lopen![]()
(En zo goed gescheven ook, met al die beeldspraak en schitterende zinnen
)
@Eliza B: in een boek zou je spectaculaire poltwendingen verwachten. Vond je 't zo spectaculair tot nu toe? Spectaculair genoeg om IP-adressen te gaan checken![]()
Ga je mede-auteurs nog even lopen afzeiken ook zeg..... Scheer je weg, prutser!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:16 schreef Revolverheld het volgende:
(En zo goed gescheven ook, met al die beeldspraak en schitterende zinnen)
Sure, en post jij dan ook ff een naaktfoto? En je IP-adres? En ow, mss is 't ook een idee dat je morgen ff bij me langs komt om te vertellen over je persoonlijke problemen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ook.
Maar leg het eens uit.
Nu ik 't zo teruglees: toplitetaratuur ditquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Sure, en post jij dan ook ff een naaktfoto? En je IP-adres? En ow, mss is 't ook een idee dat je morgen ff bij me langs komt om te vertellen over je persoonlijke problemen?
Luister, als jij een geweldig goed verhaal hebt waarmee verklaard wordt waarom nadine26 en Revolverheld een en dezelfde lijken te zijn, dan laat ik me graag overtuigen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:25 schreef Revolverheld het volgende:
Sure, en post jij dan ook ff een naaktfoto? En je IP-adres? En ow, mss is 't ook een idee dat je morgen ff bij me langs komt om te vertellen over je persoonlijke problemen?
Mijn kwartje viel dezelfde kant uit, dus wij begrijpen mekaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef THEFXR het volgende:
Als ik het goed begrijp worden hier fictieve problemen geschetst, om over onze rug een boek te schrijven,waarmee commercieel wordt verdient?
dat mag dit topic dicht gegooid worden!
Dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef THEFXR het volgende:
Als ik het goed begrijp worden hier fictieve problemen geschetst, om over onze rug een boek te schrijven,waarmee commercieel wordt verdient?
dat mag dit topic dicht gegooid worden!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luister, als jij een geweldig goed verhaal hebt waarmee verklaard wordt waarom nadine26 en Revolverheld een en dezelfde lijken te zijn, dan laat ik me graag overtuigen.
Dus bij deze een vriendelijke uitnodiging daartoe.
Had je maar vast half zekerheidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:40 schreef Revolverheld het volgende:
![]()
Als iemand een zin begint met 'Luister' weet je dat je aan de winnende hand bent![]()
Het gaat natuurlijk niet om de uitgever, noch om mijn IP-adres (dat je overigens van me zou kunnen krijgen als ik wist waar ik het zoeken moest) of om een aanslag.quote:Dus oké, laten we de zaken ff omkeren, aangezien ik niet aan jouw IP-adres en persoonlijke info kan komen: what the fuck denk je dat je op 't spoor bent? Een terroristische aanslag? Een internet-roman?O, fuck toch een eind op zeg, lees dit topic nog ff rustig vanaf 't begin door, en overtuig MIJ er dan eens van wat precies je punt is? Laat ik 't anders stellen:
Als jij, Elisa B, 1 uitgever zo gek weet te krijgen om deze shit uit te geven, dan ben jij een hele knappe meid en dan krijg je alles van me te horen, mag je bij me thuis op de thee komen en kun je me publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Deal?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Knap optrekje, ja![]()
Knap schrijfstertje en lekker portret ook, komt een hoop tekst uit iig. Karin O. is tegenwoordig literair recensent van 't Parool, ze bespreekt Nederlandse literatuur. Heeft ze toch d'r 10% laten schieten voor een lucratiever baantje, aan dat stulpje te zien (of betaalt ze dat met andere nevenactiviteiten?)
Ik vind mijn reacties meer passen bij iemand die een topic heeft geopend over een probleem, en die zich ineens geconfronteerd ziet met ene Elisa B. die 't blijkbaar nodig vindt IP-adressen/persoonlijke info te achterhalen, omdat ze blijkbaar denkt dat 't wel eens een boek zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:35 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vind de reacties van Revolverheld nu in elk geval meer passen bij een ontmaskerde schrijfparasiet, dan bij een jongeman die zijn topic over een reeel probleem ineens een vreemde wending ziet nemen.
Is een recht van een mod/admin op ip-adressen te achterhalen, staat in de voorwaarden!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:53 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik vind mijn reacties meer passen bij iemand die een topic heeft geopend over een probleem, en die zich ineens geconfronteerd ziet met ene Elisa B. die 't blijkbaar nodig vindt IP-adressen/persoonlijke info te achterhalen, omdat ze blijkbaar denkt dat 't wel eens een boek zou kunnen worden![]()
Gast, als het een écht probleem was, had je heel anders gereageerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:53 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik vind mijn reacties meer passen bij iemand die een topic heeft geopend over een probleem, en die zich ineens geconfronteerd ziet met ene Elisa B. die 't blijkbaar nodig vindt IP-adressen/persoonlijke info te achterhalen, omdat ze blijkbaar denkt dat 't wel eens een boek zou kunnen worden![]()
Misschien wel, misschien niet. Revolverheld schrijft veeI, maar zegt niets. Het maakt het er in elk geval niet geloofwaardiger op. Voor mij that is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:50 schreef THEFXR het volgende:
aangezien revolverheld niets ontkend en helemaal niet meer over zijn probleem praat, is het dus gewoon waar. Einde topic.
Nadine26 en Revolverheld zijn niet één.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid![]()
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de uitgever, noch om mijn IP-adres (dat je overigens van me zou kunnen krijgen als ik wist waar ik het zoeken moest) of om een aanslag.
Het gaat erom dat nadine26 en Revolverheld één lijken te zijn. En van nadine26 weten we ondertussen het kunstje. En we zouden dat niet graag met Revolverheld nog een keer hebben. En daar één en één nog steeds twee lijkt te zijn (maar dat wellicht niet altijd is), is het op z'n minst interessant om jou te vragen hoe jij denkt dat het komt dat wij denken dat jij nadine26 / Karin Overmans bent en dat je een nieuw projectje op het oog hebt.
Oftewel: je wordt gewoon uitgenodigd je zegje te doen.
ict-ers zijn op pc gebied niet achterlijk en nadine 26 woont niet in een studentenhuis!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:03 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nadine26 en Revolverheld zijn niet één.![]()
Verder ga ik hier niet in op privé-info, gek hè?
Nee dat snap ik, maar Revolverheld en Karin Overmars wel ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:03 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nadine26 en Revolverheld zijn niet één.![]()
Verder ga ik hier niet in op privé-info, gek hè?
Donequote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:15 schreef THEFXR het volgende:
Revolverheld kan gewoon een vertrouwelijk PM sturen naar de mod/admin om de zaken op te helderen.
Oooow, als 1 van de moderatoren en/of andere sergeanten nog wakker is, laat ff weten dan stuur ik 'm opnieuw 't zou wel fijn zijn als die pm ff gelezen wordtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Done![]()
Moest gvd dat hele pm-gebeuren nog activeren ook. Nu lekker
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:05 schreef THEFXR het volgende:
Aangezien revolverheld, niet echt ballen heeft, zou het idd een vrouw kunnen zijn
Inderdaad. Meneer gaat ineens over op intelligent taalgebruik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:35 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vind de reacties van Revolverheld nu in elk geval meer passen bij een ontmaskerde schrijfparasiet, dan bij een jongeman die zijn topic over een reeel probleem ineens een vreemde wending ziet nemen.
Leuk toch? Misschien zie je je reacties wel opeens in een boek staanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:35 schreef cesareborgia het volgende:
Trieste schrijver die zijn/haar creativiteit/inspiratie van een internet forum vol met idioten moet halen.
Je bijdrages waren toch al niet zo nuttig, dus je hoeft niet bang te zijn dat je in het boek komt CC.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:43 schreef Copycat het volgende:
Niet weer, hè?
Dit keer geef ik geen toestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |